ponedjeljak, 20.10.2008.

Jel tu?? Je il nije?!

Evo neznam niti sama..al nekim čudom opet pišem post..
To te tako uhvati nostalgija za pisanjem postova pa ne možeš prestat..
Osim..kad više nemaš ništ pametno za napisat..dobro nemam niti ja baš sad nešt pametno za reć..al inspiracija je tu..sretan
Mislim da baš sad i nemam neku inspiraciju jer čujem svoje roditeljčiće kako se prepiru koji će film gledat..il tak nešt..
No ja lijepo slušam Vangelis i opuštam se..khhhmm..Dobro je Ines..Ines dobro je..kreni!
E ovako!! Kako?? Tako!! Mislim da stvarno nije vrijeme da slušate moje nebulozice koje me kad-tad napadnu pa ću ja samo malo opisat kak živim..yes Al ja volim pričat sama sa sobom..

Živim u redu..sretan
Sretna sam jer nemam nikakvih zdravstvenih problema..no dobro..na lijevo oko slabije vidim..pa moram nosit glupe naočale..da nađem nešto pozitivno u tome..ah da..izgledam smartsmijeh
Okružuju me sasvim okej ljudi..al ponekad poželim nekoga sličnog sebi..
Sretna sam što slušam predivnu glazbu..
Prolazim s odličnim..i zbog toga sam sretna..
Sretna sam što je tata sretan jer slušam glazbu koju je i on slušao u mladosti, a i još ju sluša..dobra sam ja njemu..aha
Sretna sam jer volim i čitat i pisat..
Ponekad sam nesretna..
Nesretna, nesretna...crycry
Nekad šizim..lupam vratima..
al ne psujem..možda..nekad..
Ja mislim da sam drugačija pred frendovima..a u sebi sam opet drugačija..nono
Nevalja to..
tuzan
Često me hvata trema..u trenutcima u kojima me ne bi trebala hvatat..
Ne znam crtat..al kazu da lijepo pišem..rofl
Najbolje me poznaje moja Anita i Matej..Tina isto..
Volim crno, crveno, sivo, plavo, ljubičasto i karirano..
Ne letim za modom..
Volim zimu..jesen i ljeto..proljeće isto..
Zadnji dan škole volim..
Prvi dan škole isto volim..
Učiti tu i tamo..
Fotografirati volim..
Zaljubljena sam..u glazbu..
Volim svoje prijatelje preko mreže..

A sada mi recite..sto Vi volite??

Do idućeg posta..
Vaša Ines!
sretan


20:27 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.