Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

u ovom blogu pisem o dogadajima valentina rossija i moto GP-a

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

kataraworld.blog.hr
l0verboy.blog.hr
iva12lp.blog.hr

Ti si posjetitelj broj

free web counter

free web counter

glasaj,glasaj,glasaj



petak, 20.04.2007.

Nekoliko informacija o stazi:


Ime staze: Istanbul Park
Duzina staze: 5,333 m
Duzina startno/ciljne ravnine: 655,5 m
Pole Position: desno
Sirina staze: 14 - 21,5 m
Desnih zavoja: 6
Lijevih zavoja: 8


Image Hosted by ImageShack.us



| pljuni (15) | troši drveće--- | # |

četvrtak, 05.04.2007.

ups zaboravio sam

Honda
Od Honde se očekivalo najviše. Usprkos Rossijevoj dominaciji u eri 990 cc agregata, ne smijemo zaboraviti da je najveći proizvođač motora na svijetu, realno gledajući, u tom periodu imao najbolji motor. Honda RC 211V je u prošlih pet godina 48 puta (82 utrke) kao prva prolazila ciljnom linijom, dok je to Yamahi uspjelo samo 27 i Ducatiju 7 puta. Osim toga, ne smije se zaboraviti dugogodišnja Hondina tradicija u GPu.
Pred Hondinim tehničarima je stajao najlakši zadatak. Peterocilindrični agregat iz RC211V bio je predestiniran za razvijanje nove 800cc mašine. Amputacijom jednog cilindra su sve stare provjerene komponente poput klipova, ventila, glave i cilindara mogle ostati u agregatu. Međutim, što se zapravo dogodilo? Na prvim testovima Hondini vozači na čelu sa svjetskim prvakom Nicky Haydenom, žalili su se na nedostatak snage. Da li je tu Honda zakazala? Ovdje se ne smije zaboraviti da je Hayden relativno velik za novi motor, a uz to je u prošloj sezoni na svim utrkama zajedno bio manje krugova u vodstvu nego Trov Bayliss koji je na Ducatiju vozio samo jednu utrku.

Image Hosted by ImageShack.us

Međutim, Honda ima još jednoga vozača za kojega je izgleda novi model i stvoren. Pedrosa se za razliku od ostalih vozača na testovima u Jerezu više nije žalio na pomanjkanje snage. Dapače, nakon trećeg dana uspio je napraviti najbolje vrijeme, pri čemu se mora priznati da Valentino Rossi, zbog McWilliamsovog pada, nije uspio iskoristiti svoj zadnji par kvalifikacijskih guma. Činjenica je da je Pedrosa na testovima, s gumama za utrku, u najbržem krugu bio za pola sekunde brži nego na utrci za svjetsko prvenstvo sa 990cc agregatom. Već nakon prvih probnih vožnji na Pedrosinom motoru je napravljeno par promjena. Pošto mu je u zavojima smetao dosta glasan zvuk iz ispušnog sustava Hondini su tehničari na njegovom motoru promijenili poziciju topa što su kasnije preuzeli i drugi vozači. Sve u svemu, Pedrosa je ostavio utisak da je nova RC212V pravi motor za njegovu konstituciju i težinu od 50 kg
Mora se priznati da je Pedrosina karijera u moto GP-u počela više nego impresivno i da će on, a ne novi svjetski prvak Hayden, po mišljenju mnogih stručnjaka biti najopasniji Rossijev konkurent u slijedećoj sezoni. Pedrosa je najmlađi Španjolac koji se u kraljevskoj klasi popeo na postolje i to u svojoj prvoj utrci Moto GP-a u Jerezu (2. mjesto). On je i najmlađi vozač, nakon Abe-a, koji je pobijedio jednu utrku u toj klasi i to već na četvrtom nastupu u Kini. Pedrosa je uz Fredi Spencera jedini vozač koji je u svojoj prvoj sezoni osvojio 4 pole pozicije. U prošloj sezoni je u 17 utrka osvojio 217 bodova te je sa 2 pobjede zauzeo 5. mjesto u ukupnom poretku. Jedino je Rossi bolje započeo svoju karijeru kada je 2000-te godine sa Hondom NSR 500 u 16 utrka osvojio 205 bodova, čime je na kraju sezone osvojio titulu viceprvaka u kraljevskoj klasi motosporta. Uskoro ćemo vidjeti kako će se ta uspješna karijera nastaviti.




| pljuni (37) | troši drveće--- | # |

utorak, 03.04.2007.

Ostali timovi

Suzuki
Najveće iznenađenje za slijedeću sezonu pripremili su nam Suzukijevi inžinjeri. Motori koje su Hopkins i Vermeulen dobili na raspolaganje od prvog su kruga funkcionirali bez primjedbi. Čak je i Rossi bio ugodno iznenađen: "Vozio sam par krugova iza Hopkinsa i nisam mogao vjerovati svojim očima", bio je njegov komentar. Od motora koji je kod Kenny Robertsa Jr, skoro istjerao volju za utrkivanjem nastao je tajni favorit za slijedeću sezonu. Vozačke kvalitete Vermeulena i Hopkinsa su neosporne tako da bi od ovoga tima slijedeće godine mogli doživjeti par iznenađenja. Suzukijevi vozači su na zadnjim testovima ove godine, usprkos činjenici da su vozili bez kvalifikacijskih guma, osvojili 4. i 5. poziciju


Image Hosted by ImageShack.us


Ducati
Ducati je prvi otkrio karte te nam je sa Desmosedici GP7, kao prvi proizvođač prezentirao svoj model za slijedeću godinu. Rezultati prvih vožnji su obećavali puno. Međutim, na zadnjim testovima u Jerezu su Stoner i Capirossi zauzeli razočarajuće 9. i 10. mjesto. Činjenica da su i oni vozili bez kvalifikacijskih guma ne opravdava taj neuspjeh. Prije bi ga opravdala činjenica da Ducati eksperimentira s novom elektronikom koja još nije usavršena. "Kroz novi software se cijela karakteristika agregata promijenila", izjavljuje Stoner. "Motor reagira previše brutalno na otvaranje gasa tako da je vožnja u Jerezu bila opasna". Capirrosija loši rezultati nisu zabrinjavali. "Imamo još dovoljno vremena do početka sezone, a prvi rezultati su nam pokazali kojim putem moramo ići", bio je njegov komentar. . Dok su drugi timovi na testovima u Jerezu bili do 2 sek brži nego na utrci za svjetsko prvenstvo, Capirossi je poboljšao za samo 0.2 sekunde.

Image Hosted by ImageShack.us

Kawasaki

Kada su Kawasakijevi menadžeri saznali da Nakano napušta njihov tim ostali su potpuno iznenađeni, no nije mi jasno što su drugo očekivali. Kawaskijeva epizoda u Moto GP-u sliči starogrčkim tragedijama. Nakon njihovog povratka u Moto GP 2003-će godine bilo je jasno da za kraljevsku klasu moto sporta nije dovoljno povećati zapreminu Superbike motora sa 750 na 990cc. S takvim agregatima su McCoy i Pitt sezonu završili na 22. i 26. mjestu sa 11 i 4 osvojena boda. U 2004. godini Kawasaki je imao sreću da je Nakano pristao voziti u takvom timu. Njegove vozačke kvalitete su prikrile dosta Kawasakijevih slabosti. Rezultat su dva 10-ta mjesta u ukupnom poretku na kraju sezone 2004. i 2005. 2006. godina je opet bila korak u natrag. Nakanova 14. pozicija na kraju sezone i još više kasna prezentacija novog motora od 800cc pokazali su da je Nakano s opravdanjem napustio Kawasaki.

Image Hosted by ImageShack.us



| pljuni (11) | troši drveće--- | # |

ponedjeljak, 02.04.2007.

Evo nesto i o mojem idolu rossiju

yamaha

Znači li to da će, novi modeli, kao u Pedrosinom slučaju, više odgovaraju malim vozačima, veći s njima imati problema? U Rossijevom slučaju to ne možemo vjerovati. On je dokazao da vozači s posebnim talentom mogu nadoknaditi tjelesne "nedostatke". Kako bi se drugačije moglo objasniti da je Rossi, usprkos svojem za motociklističke utrke relativno visokom rastu, dominirao u 125, 250, 500 i Moto Gp klasi. U Moto GP klasi Rossi je osvojio 45 od 82 mogućih pobjeda (20 na Hondi). Za usporedbu, Hayden se u četiri godine Moto GP-a samo tri puta penjao na najviše postolje. U pet godina razdoblja agregata do 990 cc, Rossi je osvojio 4 naslova svjetskog prvaka, a za petu mu je nedostajalo samo 5 bodova. Njegova dominacija među aktivnim Moto GP vozačima vidi se i po broju osvojenih postolja gdje će Rossi slijedeće godine sigurno preuzeti vodeću poziciju od Doohana.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us





| pljuni (7) | troši drveće--- | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.