Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

u ovom blogu pisem o dogadajima valentina rossija i moto GP-a

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

kataraworld.blog.hr
l0verboy.blog.hr
iva12lp.blog.hr

Ti si posjetitelj broj

free web counter

free web counter

glasaj,glasaj,glasaj



ponedjeljak, 04.06.2007.

Moto GP 2007 - 5. utrka Le Mans

Valentino Rossi je od četiri utrke u ovoj sezoni pobijedio samo jednu. Hondina statistika je još i gora. Njihovi vozači se od rujna prošle godine (Toni Elias u Estorilu) nisu popeli na najviše postolje. To je više od 8 mjeseci. Pa tko to onda pobjeđuje???

Serija pobjeda ostalih vozača počela je na zadnjoj utrci prošle godine u Valenciji kada se Bayliss na kratko vratio u GP cirkus, te svima pokazao da se vozači iz Superbike-a mogu suprotstaviti zvijezdama iz Moto GP-a. Ove godine Rossi pobjeđuje jedino Veliku nagradu Španjolske u Jerezu, dok je na ostale tri utrke morao gledati rep Ducatijevog novaka Stonera. Interesantno je da upravo od Stonera nitko nije očekivao takve rezultate i da ga u trenutku prelaska u Ducati niti jedan drugi tim nije htio zaposliti."Imali smo sreće", izjavljuje menadžer Ducatijevog tima Livio Suppo. "Stoner je najbolja investicija koju je Ducati u zadnjih par godina napravio. Moramo priznati da je uz Capirossia na našoj listi za drugoga vozača u timu bio tek na četvrtom mjestu. Prvo smo razmišljali o Haydenu, Melandriju i Gibernau. Kao što sam na početku rekao, u ovom poslu se mora imati i malo sreće", završava Suppo.
Međutim Le Mans, koji inače pogoduje Yamahama, u mnogo čemu se razlikuje od megalomanskih staza iz retorte koje smo do sada mogli vidjeti (osim Jereza gdje je Rossi pobjedio). Kratke ravnice i zavoji koji zahtijevaju iznimnu agilnost i pokretljivost motora bili su jasni predznaci za Rossijevu pobjedu. Utrka koja je slijedila pokazala je da sva predviđanja mogu "pasti u vodu" i to u pravom smislu riječi.

Za daljnji razvitak događaja važno je znati da su organizatori utrku u Le Mansu proglasili kišnom, što znači da u slučaju nevremena nema prekida utrke. U tom slučaju je dozvoljena izmjena motora koju smo do sada doživjeli jedino na utrci u Australiji prošle godine. Zbog nestabilnog vremena su i startne pozicije sa kvalifikacija postale čista nomenklatura. Dok je Rossi u prvom krugu predvodio utrku, već u petom krugu na prvim pozicijama našli su se domaći vozači de Puniet i Guintoli U istom trenutku kada se Suzukijev vozač John Hopkins spremao na lov za vodećima, počela je padati jača kiša koja mu je pokvarila cijeli posao. Guintoli, Checa i Elias su u samo par zavoja napravili poznanstvo sa francuskim asfaltom. De Puniet je slijedio krug kasnije. To je bio znak ostalim vozačima za promjenu motora. Jedino je Edwards već dva kruga prije prešao na motor sa kišnim gumama, što se zbog još nedovoljno mokre podloge, pokazalo katastrofalnom greškom. Edwards je na taj način svoju prvu startnu poziciju na kvalifikacijama zamijenio zadnjim mjestom na utrci.

Svi vozači osim Hopkinsa, Pedrose, Stonera i Rossija su u 10. krugu došli na izmjenu motora. Ova ćetvorka je na stazi izdržala još samo jedan krug, da bi nakon njihove izmjene na čelo utrke zasjeli Suzukijevi vozači Hopkins i Vermeulen. Slika koju nismo dugo vidjeli i koja je trajala vrlo kratko. Dok se je Vermeulen uspiješno branio od Melandrijevih napada, Hopkins je gubio mjesto za mjestom. Već smo često pisali o Michelinovim problemima zbog kojih je Rossi i na ovoj utrci napravio par greški.Pri jednoj od njih prestigao ga je Stoner, pri drugoj Alex Hofmann. Hofmann je uz Vermeulena, kojemu je ovo prva pobjeda u Moto GP-u (isto tako za Suzuki), bio najveće iznenađenje utrke. Kao prvo je Hofmann stigao Rossija, nakon toga Pedrosu i kada se spremao to napraviti i Haydenu, on mu "dobrovoljnim" napuštanjem motora prepušta četvrtu poziciju, koju mu malo kasnije opet oduzima Pedrosa. Haydenovu sudbinu u zadnjem krugu utrke doživljava i Alex Barros. Inače bi to bio izvrstan uspjeh za Ducatijev D´Antin-tim.
Nakon 28 krugova utrke Vermeulen je ipak taj koji si na mokroj stazi dozvoljava luksuz dizanja Suzukija na zadnji kotač čime je označio svoju prvu pobjedu u Moto GP-u. "Osjećam se kao na oblacima", izjavljuje Vermeulen. "Utrka je bila dosta teška. Na početku je bilo dosta sklisko. Tek kada je kiša počela jače padati sam se odlučio za promjenu motora. Niti kasnije nije bilo puno bolje. Na ravnicama nisam otvarao puni gas. Stražnji kotač je bio stalno u driftu", završava presretni Vermeulen.Casey Stoner je usprkos trećem mjestu povećao prednost u ukupnom poretku. "Mogu reći da sam sretan da je utrka završila", izjavljuje Stoner. "Mislio sam da neću ostati na motoru. Pogotovo ne kada sam vidio kako ostali bez ikakvog razloga padaju. U prvom dijelu utrke sam na viziru primjetio par kapljica kiše tako da sam usporio tempo. To mi je pomoglo da u toj fazi ostanem na motoru. Niti kasnije s kišnim gumama nisam puno riskirao. Osim toga nisam ništa vidio zbog zamagljenog vizira. Na ovakvim utrkama je najvažnije sakupljati bodove". Malo čudna izjava za nekoga kojega su do nedavno zvali "Rolling Stoner".
Da je Stonerova taktika bila ispravna vidi se po izjavama Valentina Rossija. "Normalno je da nisam zadovoljan sa ovakvim rezultatom", bio je njegov komentar. "Nadali smo se da ćemo ovdje smanjiti razmak naspram Stoneru. Siguran sam da bi se to dogodilo da je staza ostala suha. Pošto smo se nadali da neće padati jaka kiša, na rezervni motor montirali smo pretvrde kišne gume. Nakon što je kiša počela jače padati, na stražnjem kotaču ostao sam bez gripa. Moram čestitati Vermeulenu na pobjedi, Izgleda da je čarobnjak koji može hodati po vodi".



| pljuni (13) | troši drveće--- | # |

Moto GP 2007 - 5. utrka Le Mans (kvalifikacije)

Moramo priznati da nismo očekivali ovakav ishod kvalifikacija, i da nam ne pomažu pri prognoziranju sutrašnjeg pobjednika. Colin Edwards si je sa najbržim vremenom u zadnjem krugu osigurao svoju prvu pole poziciju u Moto GP-u, te na taj način potisnuo Rossija u drugi startni red. U prvom startnom redu imamo još jedno iznenađenje, Carlosa Checu. Vodeći u ukupnom poretku Casey Stoner sutra će startati za druge startne pozicije.
Image Hosted by ImageShack.us Michelin u problemima???
Image Hosted by ImageShack.us
Tako je i Bridgestonov vozač John Hopkins na početku kvalifikacija, sa gumama za utrku, odvozio 1:34.00 sa kojim su ostali imali dosta problema. Randy de Punietse se kao prvi odlučio za kvalifikacijske gume sa kojima je dosta vremena bio na provizornoj pole poziciji. Rossiu se nije žurilo. Tek 10 minuta prije kraja su mu mehaničari montirali kvalifikacije gume što je bilo dovoljno za prvo mjesto u drugom startnom redu. Haydenova 7. i Pedrosina 10. startna pozicija su mala katastrofa za Repsolov tim.

U Francuskoj smo zadnjih 14 godina na najvišem postolju kraljevske klase viđali samo Michelinove vozače. U nedjelju bi ta serija mogla biti ugrožena.
Rezultati kvalifikacija
1 Colin EDWARDS YAMAHA 1'33.616 273.1
2 Casey STONER DUCATI 1'33.710 0.094 288.5
3 Carlos CHECA HONDA 1'33.859 0.243 274.2
4 Valentino ROSSI YAMAHA 1'33.875 0.259 280.4
5 John HOPKINS SUZUKI 1'34.102 0.486 284.6
6 Toni ELIAS HONDA 1'34.125 0.509 276.1
7 Nicky HAYDEN HONDA 1'34.247 0.631 279.3
8 Randy DE PUNIET KAWASAKI 1'34.318 0.702 284.5
9 Marco MELANDRI HONDA 1'34.360 0.744 283.8
10 Dani PEDROSA HONDA 1'34.412 0.796 276.7
11 Sylvain GUINTOLI YAMAHA 1'34.507 0.891 278.6
12 Chris VERMEULEN SUZUKI 1'34.574 0.958 283.5
13 Alex BARROS DUCATI 1'34.817 1.201 284.0
14 Shinya NAKANO HONDA 1'34.834 1.218 280.9
15 Loris CAPIROSSI DUCATI 1'34.903 1.287 282.9
16 Makoto TAMADA YAMAHA 1'35.346 1.730 270.8
17 Alex HOFMANN DUCATI 1'35.578 1.962 276.9
18 Kenny ROBERTS JR KR212V 1'35.681 2.065 271.3
19 Fonsi NIETO KAWASAKI 1'36.312 2.696 267.8



| pljuni (0) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.