Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Opis bloga

u ovom blogu pisem o dogadajima valentina rossija i moto GP-a

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

kataraworld.blog.hr
l0verboy.blog.hr
iva12lp.blog.hr

Ti si posjetitelj broj

free web counter

free web counter

glasaj,glasaj,glasaj



utorak, 03.04.2007.

Ostali timovi

Suzuki
Najveće iznenađenje za slijedeću sezonu pripremili su nam Suzukijevi inžinjeri. Motori koje su Hopkins i Vermeulen dobili na raspolaganje od prvog su kruga funkcionirali bez primjedbi. Čak je i Rossi bio ugodno iznenađen: "Vozio sam par krugova iza Hopkinsa i nisam mogao vjerovati svojim očima", bio je njegov komentar. Od motora koji je kod Kenny Robertsa Jr, skoro istjerao volju za utrkivanjem nastao je tajni favorit za slijedeću sezonu. Vozačke kvalitete Vermeulena i Hopkinsa su neosporne tako da bi od ovoga tima slijedeće godine mogli doživjeti par iznenađenja. Suzukijevi vozači su na zadnjim testovima ove godine, usprkos činjenici da su vozili bez kvalifikacijskih guma, osvojili 4. i 5. poziciju


Image Hosted by ImageShack.us


Ducati
Ducati je prvi otkrio karte te nam je sa Desmosedici GP7, kao prvi proizvođač prezentirao svoj model za slijedeću godinu. Rezultati prvih vožnji su obećavali puno. Međutim, na zadnjim testovima u Jerezu su Stoner i Capirossi zauzeli razočarajuće 9. i 10. mjesto. Činjenica da su i oni vozili bez kvalifikacijskih guma ne opravdava taj neuspjeh. Prije bi ga opravdala činjenica da Ducati eksperimentira s novom elektronikom koja još nije usavršena. "Kroz novi software se cijela karakteristika agregata promijenila", izjavljuje Stoner. "Motor reagira previše brutalno na otvaranje gasa tako da je vožnja u Jerezu bila opasna". Capirrosija loši rezultati nisu zabrinjavali. "Imamo još dovoljno vremena do početka sezone, a prvi rezultati su nam pokazali kojim putem moramo ići", bio je njegov komentar. . Dok su drugi timovi na testovima u Jerezu bili do 2 sek brži nego na utrci za svjetsko prvenstvo, Capirossi je poboljšao za samo 0.2 sekunde.

Image Hosted by ImageShack.us

Kawasaki

Kada su Kawasakijevi menadžeri saznali da Nakano napušta njihov tim ostali su potpuno iznenađeni, no nije mi jasno što su drugo očekivali. Kawaskijeva epizoda u Moto GP-u sliči starogrčkim tragedijama. Nakon njihovog povratka u Moto GP 2003-će godine bilo je jasno da za kraljevsku klasu moto sporta nije dovoljno povećati zapreminu Superbike motora sa 750 na 990cc. S takvim agregatima su McCoy i Pitt sezonu završili na 22. i 26. mjestu sa 11 i 4 osvojena boda. U 2004. godini Kawasaki je imao sreću da je Nakano pristao voziti u takvom timu. Njegove vozačke kvalitete su prikrile dosta Kawasakijevih slabosti. Rezultat su dva 10-ta mjesta u ukupnom poretku na kraju sezone 2004. i 2005. 2006. godina je opet bila korak u natrag. Nakanova 14. pozicija na kraju sezone i još više kasna prezentacija novog motora od 800cc pokazali su da je Nakano s opravdanjem napustio Kawasaki.

Image Hosted by ImageShack.us



| pljuni (11) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.