Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/thedoctor46

Marketing

ups zaboravio sam

Honda
Od Honde se očekivalo najviše. Usprkos Rossijevoj dominaciji u eri 990 cc agregata, ne smijemo zaboraviti da je najveći proizvođač motora na svijetu, realno gledajući, u tom periodu imao najbolji motor. Honda RC 211V je u prošlih pet godina 48 puta (82 utrke) kao prva prolazila ciljnom linijom, dok je to Yamahi uspjelo samo 27 i Ducatiju 7 puta. Osim toga, ne smije se zaboraviti dugogodišnja Hondina tradicija u GPu.
Pred Hondinim tehničarima je stajao najlakši zadatak. Peterocilindrični agregat iz RC211V bio je predestiniran za razvijanje nove 800cc mašine. Amputacijom jednog cilindra su sve stare provjerene komponente poput klipova, ventila, glave i cilindara mogle ostati u agregatu. Međutim, što se zapravo dogodilo? Na prvim testovima Hondini vozači na čelu sa svjetskim prvakom Nicky Haydenom, žalili su se na nedostatak snage. Da li je tu Honda zakazala? Ovdje se ne smije zaboraviti da je Hayden relativno velik za novi motor, a uz to je u prošloj sezoni na svim utrkama zajedno bio manje krugova u vodstvu nego Trov Bayliss koji je na Ducatiju vozio samo jednu utrku.

Image Hosted by ImageShack.us

Međutim, Honda ima još jednoga vozača za kojega je izgleda novi model i stvoren. Pedrosa se za razliku od ostalih vozača na testovima u Jerezu više nije žalio na pomanjkanje snage. Dapače, nakon trećeg dana uspio je napraviti najbolje vrijeme, pri čemu se mora priznati da Valentino Rossi, zbog McWilliamsovog pada, nije uspio iskoristiti svoj zadnji par kvalifikacijskih guma. Činjenica je da je Pedrosa na testovima, s gumama za utrku, u najbržem krugu bio za pola sekunde brži nego na utrci za svjetsko prvenstvo sa 990cc agregatom. Već nakon prvih probnih vožnji na Pedrosinom motoru je napravljeno par promjena. Pošto mu je u zavojima smetao dosta glasan zvuk iz ispušnog sustava Hondini su tehničari na njegovom motoru promijenili poziciju topa što su kasnije preuzeli i drugi vozači. Sve u svemu, Pedrosa je ostavio utisak da je nova RC212V pravi motor za njegovu konstituciju i težinu od 50 kg
Mora se priznati da je Pedrosina karijera u moto GP-u počela više nego impresivno i da će on, a ne novi svjetski prvak Hayden, po mišljenju mnogih stručnjaka biti najopasniji Rossijev konkurent u slijedećoj sezoni. Pedrosa je najmlađi Španjolac koji se u kraljevskoj klasi popeo na postolje i to u svojoj prvoj utrci Moto GP-a u Jerezu (2. mjesto). On je i najmlađi vozač, nakon Abe-a, koji je pobijedio jednu utrku u toj klasi i to već na četvrtom nastupu u Kini. Pedrosa je uz Fredi Spencera jedini vozač koji je u svojoj prvoj sezoni osvojio 4 pole pozicije. U prošloj sezoni je u 17 utrka osvojio 217 bodova te je sa 2 pobjede zauzeo 5. mjesto u ukupnom poretku. Jedino je Rossi bolje započeo svoju karijeru kada je 2000-te godine sa Hondom NSR 500 u 16 utrka osvojio 205 bodova, čime je na kraju sezone osvojio titulu viceprvaka u kraljevskoj klasi motosporta. Uskoro ćemo vidjeti kako će se ta uspješna karijera nastaviti.




Post je objavljen 05.04.2007. u 21:29 sati.