30.09.2009., srijeda

If I lay here, if I just lay here, would you lay with me and just forget the world?

Da se vratiš.
Da sjedneš pokraj mene.
Da se smijemo.
Da se ponašam potpuno neobjašnjivo. Jer si ti tu. I ne razumiješ.
Da mi pokušavaš objasniti nešto iako te ja uopće ne slušam.
Da mi kupuješ piće.
Da tako sjedimo i lapimo napola pijani.
Da tako sjedimo napola pijani, i u ušima nam odzvanjaju tako potrebni stihovi.
Da se naslonim na tebe.
Da me pokušavaš urazumiti iako ja šizim i pijana sam i ti si tu. I ne razumiješ.

I need your grace .
To remind me.
To find my own.


Da ništa više ne postoji.
Da me prekriješ svojom jaknom.
Da te tupo gledam kako dok pričaš i ništa ne čujem.
Da se smrzavamo vani i gledamo kako pada snijeg.
Da te srušim u snijeg jer si me pogodio grudom u vrat.
Da se smijemo.
Da mi ne bude žao što kasnim doma.
Da uvijek imam jednu nepročitanu poruku.

All that I am
All I ever was
Is here in your perfect eyes.
They are all that I can see.


Da zavolim. Kao nekada.



You could be happy and I won't know...
But you weren't happy the day I watched you go,
And all the things that I wished I had not said
Are played in loops 'till it's madness in my head.


Is it too late to remind you how we were?
But not our last days of silence, screaming, blur.
Most of what I remember makes me sure
I should have stopped you from walking out the door...


You could be happy, I hope you are.
You made me happier than I'd been by far.
Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it's all not true...

Do the things that you always wanted to
Without me there to hold you back, don't think, just do.

- 18:23 - Komentari (12) - Isprintaj - #

26.09.2009., subota

I don't world the world to see me, because I don't think that they'd understand.

želim dvanajsti mjesec.
želim snijeg.
želim želim zimuuuu.
i božić.
želim helouvin.
želim subote navečer.
da svi dolazimo u martama i ogromnim kaputima iiiii. da.
želim sankanje.
onako kao prošli put.
svi zajedno.
jedan od najljepših dana u životu.
želim sklizaanjeee kasno navečer iako je smrzavica iako su već svi ošli kuć ne mi se i dalje sudaramo po ledu. :D
želim želim pa napada puuuuno snijega i da sve škripi kad marširam s martama po gradu.
želim se popeti na prozorsku dasku i zuriti u noć. i gledati kako pada snijeg.
hipnotizirajuće. opuštajuće. tako do jutra.
želim u šlapama u sred noći izaći van na snijeg i slikavati ulične lampe i grad u kojem nema ni žive duše jer svi spavaju. presavršeno.
želim želim gledati lampice po drveću.
želim da svi idemo u sokol na vruču čokoladu.
želim nekoga opizdit sa grudom u glavu.
želim doć kuč iz škole i istrest snjeg iz kapuljače i sa šala na pod pa da se mama dere na mene.
želim miris kolačića sa cimetom.
želim miris bora.

želim.
jako.
treba mi to.


prošli post izbrisan. zbog prevelike količine emocija i nepotrebnih činjenica koje nitko ne zanima.
trebalo mi je da se ispucam.
i jesam. i onda kod objavljivanja klinula na cancel.
čudno je to.

ukratko.
trebala bi se ponositi činjenicom da sam ti best frjend i da mi možeš sve reći. valjda? znam da bi trebala. i znam da sam mislila da s tobom mogu razgovarati o svemu. ali nemogu.
ne možeš mi to napravit. ne.
nemožeš me tražiti za savjet jer si u kurcu i hoćeš se bacit sa cibone zbog cure koju poznaješ dva jebena tjedna,
nemogu to slušati.
nemožeš me stavit u još veći kurac neg u kojem si ti.
nisam trebala to čuti.
nisam trebala zbog toga plakati cijelu noć.
ne.
ponosim li se?
grozno i sebično: ne.


- 14:32 - Komentari (8) - Isprintaj - #

12.09.2009., subota

Don't fade away...

I can't see you, I can't hear you
Do you still exist?
I can't feel you, I can't touch you,
Do you exist?
I can't taste you, I can't think of you,
Do we exist at all?

Dobro.
Otišao si tamo negdje u Zagreb.
Pomirila sam se s tom činjenicom.
Da smo se sad razišli.
I niša više neće biti kao prije.
Jer možda se vratiš kući koji vikond. Ali to je sve.
Otišao si.
Nakon srednje će faks, isto u Zagrebu i tamo ćeš ostati.
To je jednostavno tako.
I shvatila sam da sad imam novi/stari razred i oni su isto moji prijatelji.
I dobro mi je.
Sasvim mi je u redu.
Ja sam sasvim u redu.

Potpuno ne potrebna, potpuno bezznačajna i ne važna.
Sad si valjda našao nekog drugog kome ćeš uzimati mp3.
Nekog drugog koga ćeš zapričavati pod nastavom.
Nekog drugog tko će ti crtati sve što poželiš.
Nekog drugog kome ćeš rezuckati kosu.
Nekog drugog...
A to više nisam ja.

Neko te ima noćas, neko te voli
Neko te ima, to nisam ja


Sasvim sam u redu.
Novopečena gimnazijalka iliti fazanka.
Saki dan okružena ljudima i sasvim zaokupljena svime.
Zaključila sam da ti nisi sve i ne ovisim uopće o tebi.
I htjela bi ne vidjeti te što dulje.
Zato što ti ne falim. Ni ti meni više.

Sasvim sam u redu.
Sasvim spremna za petak i za svirku.
I za alkohol i za skakanje.
Za ne nadjebiv petak.

I svi smo se bacali tamo po bluesu i bilo nas je punk urac i bilo je zakon.
I svirali su.
Puno toga.
I svirali su, naposlijetku...

Such a lonely day
And it's mine
The most loneliest day of my life


I svi su se počeli grliti. Skaknje i sviranje je nestalo.
Tek sam tada shvatila.
Nisam u redu.
Jer baš tada nisi bio tamo.
Jer sam baš tada shvatila koliko sam te trebala da budeš tamo.
Da pričam s tobom.
Da se naslonim na tebe.
Došla sam doma, sva u transu.
I u plaču.
Puknulo me.
I najviše od svega nisam mogla shvatiti, kako sam to tek sada shvatila.

And now my bitter hands cradle broken glass
Of what was everything?
All the pictures have all been washed in back, tattooed everything...


Pokušavam ne gledati više prema smjeru one kričavo narančaste kuće.
Jer znam da niša neću vidjeti.
Nekako ne ide.
I još uvijek svaki put okrenem glavu. I pogledam.
Samo na trenutak.
Zato što moram.
Zato što ja to radim.
Zato što to tako mora biti.


I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why,
Why, why can't it be, can't it be mine?


Image Hosted by ImageShack.us


- 13:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #

0

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (3)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

I am a rock, I am an island.
I've built walls, a fortress deep and mighty, that none may penetrate.
I have no need of friendship; friendship causes pain.
I won't disturb the slumber of feelings that have died.
If I never loved I never would have cried.
I have my books, and my poetry to protect me.
I am shielded in my armor, hiding in my room, safe within my womb.
I touch no one and no one touches me.
And a rock feels no pain.
And an island never cries.

design by Ruby Nelle