Dosta mi je...

06 rujan 2013

Ma hajde, pusti me na miru. Dosta mi je svega. Dosta mi je glasova u mojoj glavi koji govore da nisam dovoljno dobra. Dosta mi je predrasuda i svih vaših sranja. Dosta mi je svađe sa ljudima koje volim, i dosta mi je tebe. U mojoj glavi, srcu, mislima. Dosta mi je svega. Dosta mi je neprospavanih noći. Dosta mi je rana napravljenih sa žiletom. Dosta mi je svih jebenih sranja. stvarno mi je dosta. Al jebiga, ti to ne razumješ.
Zato me pusti. Pusti me. Odi iz mog života. Ostavi me na miru! Odi što dalje ne želim više razmišljat o tebi i o nama. Pusti me, molim te, učini nešto da te zamrzim. Molim te, ovako više ne mogu. Pa i ja sam samo ljudsko biće, i ja imam osjećaje. Pokušaj shvatiti i mene. Samo pokušaj, zbog onoga što smo prije imali, pokušaj.
Shvati da mi je dosta suza. Shvati da mi je dosta svih lažnih osmjeha. Shvati da me ne možeš vrtjeti oko maloga prsta, shvati da nisam tvoja igračka, shvati da ne možeš samnom tako postupati. Shvati da iako te volim, mogu biti puno veće đubre od tebe.
Želim biti sretna. Želim se opet smijati, ne zato što moram sakriti tugu i spriječiti suze, nego zato što sam sretna. Želim biti sretna, stvarno, samo to. I ako je ta sreća negdje izvan tebe. Želim te zaboraviti.
Kad bih sve bilo tako lako...
I ako i želiš ostat znaš da ću ti pružit priliku. Znaš da sam i dalje ona glupača koja te čeka, koja te voli, i koja te želi nazad, iako nisi dobar za mene, ma nisi uopće dobar, al jebeš ga, moje srce to ne shvaća!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.