Slike

Jeruzalem: pogled na crkvu Svetog groba


Jeruzalem: "Zid plača"


Izrael: Sredozemna obala u Cezareji


Tel Aviv

Jeruzalem i ostalo

nedjelja, 05.03.2006.

Lijep dan i bicikl

Jučer je u Jeruzalemu osvanuo pravi proljetni dan, pa nije trebalo puno nama studentima da se dogovorimo za malu vožnju biciklom.
Vožnja biciklom u Jeruzalemu i okolici nije baš ni tako jednostavna. Cijeli je grad izgrađen na brežuljcima, pa se ponekad treba dobro oznojiti dok se stigne do određenog cilja.
Jučer, između ostalog, cilj nam je bio i vrh Maslinske gore. Od nas četvorice neki su se pri vrhu morali uhvatiti za ogradu, dok su drugi vidno malaksali.

Image Hosted by ImageShack.us

Ja sam se iznenadio da sam, unatoč danima provedenim za stolom i kompjuterom, još uvijek u dobroj kondiciji, pa sam mogao ostale i prestizati i dozvoliti im da me prestignu, kako bih ih mogao snimiti.
Osobito mi je bilo drago snimiti one koji su se htjeli i šlepati.

Image Hosted by ImageShack.us

Inače, ovdje, blizu vrha Maslinske gore, ima i stabala koja nisu masline, a iza njih se već pruža pogled na početke Judejske pustinje.

Image Hosted by ImageShack.us

Na samom vrhu Maslinske gore prizor je bio ovakav.

Image Hosted by ImageShack.us

Vrijedilo je stoga ovdje snimiti i jednu skupnu fotografiju. Uvijek tu ima dovoljno turista, pa se nekoga može i zamoliti za uslugu.

Image Hosted by ImageShack.us

Tu smo, dakle, nas četvorica: Albanac, Hrvat, Peruanac i Talijan.

P.S. Priča o En Gediju i Masadi, što sam je kroz zadnjih par dana započeo, nastavit će se uskoro.
Ugodna vam nedjelja!

- 09:01 - Nove komentare možeš upisati ispod (4)

  • Poštovani Darko, iako se nisam javljao komentarima na Tvoj blog, vrlo rado svraćam na njega i držim ga iznimno zanimljivim. Posebno mi je drago što ste Siščanin! Pozdrav! (Davorko 05.03.2006. 09:12)
  • @Davorko: To mi je drago! I ja volim pročitati što ima nova osobito u Sisku, a dobro je nekad znati i pozadinu vijesti. (Darko 05.03.2006. 09:34)
  • (opet je nešto malo štekalo, ali nema veze navikli smo) Tekstovi od subote i petka: sve je lijepo kao i uvijek, ali one slapove moram kad-tad vidjeti uživo. Vidjela sam ogromne slapove, prepune nevjerojatne snage, bila čak i na raftingu pod njima (!) , ali ovo je ono što ja u mojoj svijesti nazivam raj na zemlji. Pa si sve zajedno, (slike i priču) začinio Pjesmom nad pjesmama (to je neki malko novi Darko:)) Ma bolje da ne duljim, tko zna što bih svašta mogla reći? ugodna ti nedjelja (ovdje je kiša s vjetrom) (helix 05.03.2006. 13:50)
  • @helix: Valjda me povukla kombinacija krajolika i proljeća. :) (Darko 05.03.2006. 14:32)

  • - 09:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

    << Arhiva >>

    < ožujak, 2006 >
    P U S Č P S N
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30 31    


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    Opis bloga
    Misli (duhovne i obične), putopisi, vijesti i slike iz Svete zemlje.

    O meni:
    - rođen u Sisku 1970.
    - završio "Siđinu" i Gimnaziju u Sisku
    - studij u Zagrebu
    - živim u Jeruzalemu od 1996.
    - zanimanje: između ostaloga, još uvijek i student (na doktoratu)
    - ime: Darko
    - elektronička pošta
    Dosadašnje teme
    Ako odavde želiš pristupiti svom računu na blog.hr.