patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

petak, 11.12.2009.

12. Sopron

"When I went I left from the station
With a haversack and some trepidation
"
(Pet Shop Boys- Neil Tennant/Chris Lowe, "Being boring")

Ali, nisam propustio njihov idući nastup u Mađarskoj, u Sopronu 8.7.2006. godine.
Tjedan dana ranije kupio sam kartu u zanimljivom mađarskom gradu Nagykanizsa gdje ima mnogo lijepih djevojaka koje imaju zanimljiv način odijevanja.
U subotu 8.7.2006. godine bilo je uzbudljivo. Posjetio sam i Gyekenes, mađarski grad koji se nalazi uz granicu s Hrvatskom. Nakon vožnje vlakom i razgovora sa mladom zgodnom poslovnom damom stigao sam u Mađarsku te posjetio i Gyekenes, mađarski grad koji se nalazi uz granicu s Hrvatskom. Lijepo je bilo promatrati prirodu (sjećam se žutih cvjetova) dok sam se vozio vlakom kroz razna mađarska mjesta sve do Soprona koji se nalazi blizu Beča.
Stigao sam u Sopron, a jedna djevojka i mladić koji su također išli na VOLT FEST objsanili su mi kako doći do mjesta nastupa.
Kada sam došao do mjesta nastupa, do par metara od stage-a, uzbudljivo sam se osjećao, to mjesto djelovalo mi je poput raja kad sam pomislio da ću uskoro iz te blizine gledati PSB nakon više od 15 godina.
Uzbudljiva mi je bila i zgodna plava djevojka koja je također zauzela prvi red.
Zatim je uslijedio fantastičan nastup, lijepo je bilo opet vidjeti vesele PSB i čuti sjajne pjesme. Osobito, "Always on my mind" , "Go west" i "It's a sin".
Neil je rekao da voli Mađarsku i da će opet doći iduće godine.
Za razliku od Zagrebačkog, Sopronski nastup je bio na otvorenom (u sklopu festivala).
Nakon nastupa pokušao sam doći do PSB, kao i zgodna plava djevojka no i neki fan koji me nešto pitao i nakon toga nisam vidio gdje je plava djevojka nestala; povijest se ponavlja.
Nisam uspio doći do PSB u Sopronu, nekako sam došao do kamiona koji prevozi opremu za nastup no čovjek iz osiguranja mi je rekao da su PSB otišli (je li lagao?).
Zatim sam otišao u noćnu šetnju kroz Sopron, taj lijepi i zanimljivi grad. Nakon toga sam otišao na željezničku stanicu gdje sam razgovarao s jednim fanom PSB iz Budimpešte.
Zatim sam se vlakom vozio od Soprona do Budimpešte lijepo spavajući.

- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi