patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

petak, 11.12.2009.

17. 14.5.2007. Munchen

Čekao sam kada će FUNDAMENATAL TOUR u europske gradove i to se dogodilo u proljeće 2007. godine.
Zanimljivo je djelovala BALTIČKA TURNEJA (ESTONIJA, LITVA, LATVIJA) no ipak sam se usredotočio na njemačku turneju. Posebice mi je bio zanimljiv Munchen gdje je nastup bio 14.5.2007. godine, točno 16 godina nakon zagrebačkog nastupa iz 1991. godine.
Zabrinuo sam se kad sam čuo da dvorana prima samo oko 6000 ljudi, a prijateljica se iznenadila kad je čula da idem u Njemačku unatoč tome što nisam kupio kartu.
Vožnja vlakom od Zagreba do Munchena bila je zanimljiva i uzbudljiva. Hrvatski policajci pitali su me "gdje putuješ?", "zašto?", "koliko ostaješ?" a isto su pitali i slovenski policajci. Prvo sam bio u kupeu s nekim časnim sestrama i djevojkom koja je došla iz Kalifornije sa svojim mladićem obići zemlju svojih predaka- Hrvatsku. U Ljubljani se vlak dosta ispraznio pa sam otišao u prazni kupe. Negdje u Austriji, u kupe je ušla zgodna mlada crnkinja.
Najviše neugodni su bili njemački policajci koji su me sumnjičavo pitali slična pitanja kao i hrvatski odnosno slovenski policajci.
Munchen mi je djelovao prevelik, a iznenadilo me što mnogi ljudi iz Munchena nisu znali objasniti gdje je Zenith dvorana no ipak sam uspio nekako naći tu dvoranu.
Bilo je otvoreno, ušao sam i razgovarao s čovjekom iz dvorane koji me je umirio riječima da će biti dovoljno karata i da ne moram brinuti. Ta zgrada je u tom trenutku djelovala poput nekog fakulteta, a taj čovjek poput nekog profesora.
Otišao sam do obližnjeg malog nogometnog igrališta i tamo na travi odmarao misleći na nastup Pet Shop Boys-a.
Zatim sam ručao u obližnjoj velikoj zgradi- restoranu.
Kada sam opet došao do dvorane, sreo sam 2 fana koji su već stigli. Bili su zanimljivi, rekli su mu da su iz Mađarske došli automobilom zbog nastupa PSB. Jedan od njih je Christopher iz "Roaming Boys", a drugi je imao zanimljive ideje: darovati PSB mađarsko vino, slijediti PSB automobilom nakon nastupa, a govorio mi je i kako moje ime zvuči na mađarskom. Rekao je i da se slikao s Neilom ispred hotela Fagus u Sopronu, da mu je prijatelj rakao da su PSB nakon nastupa u Sopronu bili u hotelskom baru i 2 sata razgovarali s ljudima koji su tamo bili; govorio je kako su ti ljudi nevjerojatno sretni, a meni je to na neki način bilo smiješno jer PSB su samo ljudi i pomislio sam kako čovjek s Bogom može razgovarati kada hoće i koliko god hoće.
Bila je i neka žena iz Italije, Elena s natpisom I LOVE PSB.
Kada je stigao neki specifičan automobil, rekao sam da su to možda PSB a fan iz Mađarske mi je rekao da djevojke (koje su u međuvremenu stigle) ne vrište i da to znači da PSB nisu u automobilu. Rekao je i da prvi red možda i nije najbolji, da je tamo preglasno a ja sam rekao "first is first" te da ću se boriti za prvi red i da uvijek pobijedim.
Oko 7 sati navečer kupio sam kartu i čekao u redu te sam s osmijehom na licu išao malo i preko reda kako bih uspio doći u prvi red.
Kad sam ušao u dvoranu, ljudi iz organizacije nastupa pregledali su detaljno stvari iz moje torbe. Zanimljivo, kad su naišli na raspelo više nisu pregledavali stvari iz torbe i ja sam ušao te se smjestio u prvi red.
Čekajući da nastup počne, Munhenski nastup sa uspoređivao s zagrebačkim iz 1991. godine (sjetio sam se sata koji je bio na stage-u prije zagrebačkog nastupa...vrijeme...).
Imao sam i veliki papir na kojem je pisalo:
14.5.1991. ZAGREB
14.5.2007. MUNCHEN
Ljudi su znatiželjni i naravno da je i Neil pogledao što piše na tom papiru. Za vrijeme pjesme "I'm with stupid" mahao sam sa maskirnom američkom kapom i možda je upravo to nasmijalo Neila.
Na početku pjesme HEART još više sam počeo mahati spomenutim papirom, a Neil mi je pokazao palac kao pozitivnu reakciju na to. To je bilo fantastično! Fantastično je bilo čuti i DOMINO DANCING, pogotovo kad je Neil pozvao publiku da pjeva riječima "Everybody..."
Lijepo je bilo čuti kako Neil s gitarom izvodi pjesmu "HOME AND DRY", za vrijeme te pjesme je sjedio nasuprot meni.
Realizirao sam svoju ideju, za vrijeme pjesme "IT'S A SIN" izvadio sam križ-raspelo i podignuo ga u zrak te ga držao za vrijeme te religijske pjesme. Neil je to primijetio i djelovao je iznenađeno i kao da mu se dogodila neka nepredviđena situacija. Pjevajući stihove "Father forgive me..." pogledao je u raspelo. Dok sam polagano pred kraj pjesme spuštao križ i pitao se je li ovo uopće bila dobra ideja, Neil mi je opet pokazao palac kao pozitivnu reakciju.
Fantastičan i zanimljiv nastup, zanimljiva usporedba i pomisao da je prošlo točno 16 godina. Puno vremena, a PSB više ili manje isti i onda i sad; čak je i plesačica-pjevačica SYLVIA MASON-JAMES nastupala na oba ta nastupa. Svih 16 godina je stalo u taj trenutak, sve dobre i loše stvari. Od Zagreba do Munchena, od PSB do PSB...
Nakon nastupa sam pokušao sresti PSB, mađarski fanovi također no ljudi iz osiguranja su rekli da su PSB već otišli u hotel (pitao sam u koji). Menager PSB nam je potvrdio da su PSB trebali izvesti i pjesmu BEING BORING te da su odustali. Fanovi su bili sretni što su sreli plesače nakon nastupa (" b PSB"), predložio sam fanu koji ide od nastupa do nastupa da pita ako može s njima ići na nastup u Zurich no on je to već učinio. Pitao sam se koji je bio odgovor, a jedan fan mi je rekao sa smiješkom "quess" nagovještavajući da se očito radilo o negativnom odgovoru. I dok sam išao podzemnom željeznicom s mađarskim fanovima razmišljao sam o tome kako bi bilo fantastično ići od nastupa do nastupa PSB, ali i o tome kako bi bilo sjajno da sam imao vremena zaustaviti se i popričati s lijepom djevojkom koja sam ugledao u podzemnoj željeznici; odnosno mislio sam kako je nemoguće okusiti sve lijepe stvari, čovjek je ipak ograničen vremenom i prostorom.

- 21:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi