patrik.cristian.tennant.writer from Croatia

petak, 11.12.2009.

24. Amsterdam

Jedno od mjesta koje posebice valja izdvojiti je Amsterdam kojeg sam posjetio 22.6.2009.godine.
Tog dana prethodno sam išao do Kölna i kupio kartu za nastup u Kölnu. Köln me odmah oduševio, najviše velikom katedralom u blizini željezničke stanice. Kod katedrale uočio sam djevojku prerušenu u bijelog anđela sa ljubavnom strelicom, pitao sam ju ako ju mogu fotografirati nakon čega je rekla da će me to koštati 1 EUR.
U Amsterdamu tog ponedjeljka je bio lijep dan.
Prije nastupa nedaleko od dvorane uočio sam lijepu crnkinju kako hoda i rekao sebi "Ovo ne smiješ propustiti!" Došao sam do nje i pozvao je na piće rijecima "Let's go drink in caffe bar!" "We?We?''-upitala je tipično za crnkinje kakve sam gledao u filmovima. "Yeah, you and me"-nisam se dao smesti. "No thanks"-odbila je. Zanimljiva stvar je da je nakon par koraka ona ušla u caffe bar, a ja sam otišao prema dvorani. Prije nastupa sam saznao da će situacija biti slična kao u Milanu u smislu da su sva mjesta sjedeća no djevojka koja je to objašnjavala je rekla da kad prvi fan pojuri prema stage-u da će svi za njim. Tako je i bilo. Bilo je fantastično gledati tu trku i zatim trčati. Dogodilo se to već u prvoj pjesmi HEART. Došao sam u prvi ili drugi red i sa sjajne pozicije odgledao izvrstan nastup. Nakon nastupa sam išao s druge strane dvorane. Malo vremena sam čekao zajedno s drugim fanovima,a zatim je izašao Neil Tennant!Dobio sam njegov potpis.
I još su mu rekao da nemam ništa protiv ako mi napiše svoj broj mobitela. Zaprepašteno je upitao "WHAT?" a ja sam mu zatim rekao da se samo šalim ("just kiding"). Zatim je ozbiljno rekao da to neću dobiti ("well, you won't get it"). Jedan fan ga je htio fotografirati, a on je strogo rekao "NO PICTURES!". Fan mu je zatim rekao da je iz Srbije došao (ja sam na to rekao da sam došao iz Hrvatske) i da je to teško zbog toga što treba ishoditi vizu za to.
"CONGRATULATION!"-bilo je sve što će dobiti od Neila koji je ostao "cool" i samo čestitao za spomenuti pothvat. Prije nego je Neil otišao, puno sam se zahvalio na potpisu riječima "THANK YOU VERY MUCH" koje je i on upućivao fanovima za vrijeme nastupa. Zatim su se zahvalili i drugi, a Carlos iz Kostarike koji je dobio potpis na poster i pitao Neila kad će doći u Kostariku veselio se kao da je Kostarika osvojila svjetsko nogometno prvenstvo (usput, simpatična mi je ta momčad iz vremena sjajnog WANCHOPE-a i MEDFORDA koji je igrao i za zagrebački Dinamo).
Nedaleko od dvorane neke djevojke su dijelile jogurte, i njima sam rekao "thank you very much":)
Zatim sam išao u potragu za hotelom. Prvi hotel u koji sam ušao, VICTORIA HOTEL AMSTERDAM je očito bio hotel u kojem su odsjeli PSB s obzirom da su zaposlenici hotela na svojoj odjeći imali znak PSB albuma "yes". U tom hotelu nije bilo slobodnih soba, no Amsterdam je grad u kojem na svakom koraku ima hotela i hobi može biti ići od hotela do hotela i pitati za cijene smještaja i pri tome će se u većini slučajeva dogoditi ponuda sniženja cijena smještaja (koje i tako nisu skupe).

- 21:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2010 (49)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (45)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (8)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (14)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pctwfc@gmail.com
    patrik cristian tennant (facebook)
    patriktennant (twitter)

Linkovi