< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

četvrtak, 22.05.2008.

Pobunom neces doci nigdje...iili neeee?

np: Ray Charles-Hit the Road Jack

UVOD:

Dvoumila sam se dal da pisem ovaj post ili ne. Nisam bila sigurna da li su osobe zbog kojih i ovo pisem vrijedne mojih rijeci. Kad bolje razmislim, shvatila sam da nisu, pa ovaj post pisem samo zato da to ispusem iz sebe i da svima kazem da mi nije ni na kraj pameti padat pod tudi utjecaj.

Necu ulaziti u to sto se to tocno danas dogodilo, jer je bilo previse toga. I zaista mi se ne da objasnjavat kako smo 3 prijateljice i ja govorile, 2 skolska sata, ostatu razreda da nesto konkretno napravimo, a docekali su nas samo hladni pogledi i rijeci kao sto su:

''Pa nemozes se bunit na svaku sitnicu!''
''Kad su glupe!''

i slicno, da bi nakraju napravili ono sto smo mi govorili, ali samo zato sto se i jedan drugi razred isao bunit.Ali u kratkim crtama izgledalo je ovako nekako:

''Ja nisam zeljela da se mi jedini bunimo!''
''Nije isto kad se oni idu bunit i kad se mi idemo bunit! Njih je 30!''


Tako da smo na kraju nas cetiri ispale glupace koje se nisu htjele bunit kad su se svi ostali pobunili.
Stvar je u tome da nas nitko nije slusao i uglavnom su pametovali. I doticna osoba je izjavila da se ne mozemo bunit za svaku sitnicu, entuzijasticno je dosla pred ucenike ovog drugog razreda, i to nakon sto smo se posvadali, i povikala: Ajmo se svi bunit!

Zanimljivo je da se taj drugi razred sam dogovorio da ce se bunit. Nismo im mi ni trebali. I tako se ostatak mog razreda otisao bunit, a mi smo s gadenjem na licu ostale podalje. Ne moram ni govorit da je njihova pobuna pocela sljedenjem ucenika C razreda, a zavrsila kad im je profa zatvorila vrata pred nosom.
Nitko nije rekao ni rijeci, a jedna je cura zvala Ivanu da dode SAD.
Kad je to ona odbila, dosli su do nas i pitali zasto se mi sad nismo pobunili kad su se svi bunili (citaj: stajali pred vratima i zjevali u prazno).
Ivana je tada rekla da ce ona otic sa sata i pitala hocu li ja s njom. Rekla sam da idem, a posto je jos par njih vec reklo da ide, doticna je osoba (upravo ona koja se nije htjela buniti, ali se onda ipak 'bunila') pocela racunati na to da ce nas biti manje od pola ako nekolicina nas markira te da ona nece pisat test.

Ona:''Ako cete vi demonstrativno otici...''(ne znam kako je islo dalje, nisam vise pretjerano obracala paznju na njene rijeci, ali poanta je bilo ovo gore napisano.)
Ja: ''Necu ja demonstrativno odlazit da vi ne bi pisali test, taman i da jedan dobila.''
I otisla sam van iz razreda.

Na kraju je dosla izjava:
''Nije bitno tko kaze da se pobunimo! Vazno je da se pobunimo.''

RAZRADA:

(zbog lakseg snalazenja, podjeljeno na dijelove)

1.RAZRED

Svi su mi rekli da cu se htjet vratit u osnovnu. Ne bih se vracala, hvala. Isto tako jedva cekam da zavrsim srednju. Jedan od razloga je da se maknem od svog razreda, a drugi je da konacno budem samostalna osoba koja sama stoji na zemlji.
Zasto ne volim razred?
Zato sto nemam ista stajalista kao vecina njih, a ono najvaznije je to da radim samo ono sto zelim, a ne ono sto drugi zele, a u koji god ja rezred dodem, obavezno se istice neki kolovoda.
Ja necu igrat po tim pravilima. Bit cu ono sto jesam i raditi ono sto ja zelim.

2. ''Kad su glupe!''

Kad mi neko kaze da sam glupa, s namjerom da se ulizuje nekom drugom, s gnusanjem okrecem glavu od te osobe. Ali kada doticna osoba, ni petnaest minuta sto je to rekla, stane pokraj mene i slusa sto govorim, kazem sta mislim o tome sta mi je rekla. Njezin je odgovor bio da nisam glupa u tom smislu. Umm, hvala, ali svejedno, makni mi se iz vidokruga.

3. ''Ja nisam zeljela da se mi jedini bunimo!''

Zasto? Jer mi uvijek radimo neke probleme. Uvijek, je zapravo jedan jedini put kada smo, jedini od prvih razreda, otisli strajkat sa 3. razredima protiv drzavne matura. Ono sto je meni jako zanimljivo je to da ce C razred i isao bunit sam.
Zanimljivo je da je to rekla samo jedna osoba, ali svi u razredu (osim nas 4) su se slozili sa njom. (Jer ako sutis onda se i slazes, zar ne? ;) ). Odmah na pocetku sam rekla da mi se moj razred ne svida. Jer nista nije stvar dogovora. Sve je stvar par osoba koje sviraju, a ostali plesu pod tim tonovima makar im se oni, mozda, i ne svidaju.

JEDNA JEDINA OSOBINA KOD LJUDI KOJU PREZIREM IZ DNA DUSE!

Ocito je vecina mog razreda takva. Rade ono sto rade i drugi...

4. ''Nije isto kad se oni idu bunit i kad se mi idemo bunit! Njih je 30!''

Ako je njih 30 jedan razred, da li to znaci da je nas dvadeset i cetvero pola razreda? Ne razumijem kako netko moze imati takvo misljenje. Ma i da nas je 10 u razredu, mi smo jedan razred. Isto kao sto je njih 30 jedan razred tako je i nas 24 jedan razred!
Dok to odredene osobe ne shvate, nas razred nece biti slozan. Bojim se jedino da cemo mozda vec i fakultete zavrsavat kada te osobe postanu dovoljno zrele da shvate takve stvari.

5. ''Nije bitno tko kaze da se pobunimo! Vazno je da se pobunimo.''

Nije li to cisto licemjerstvo?
Razmislite, nas 4 prica o necemu, jedna jedina osoba se svada sa nama, ostali sute i klimaju glavama u njezinu korist.
C razred se buni, ona to vidi i uzbudeno im se pridruzuje, s njom i cijeli razred.
Kako bi ste se vi osjecali da ste protiv cijelog razreda, a ni pola sata kasnije taj isti razed radi ono protiv cega su se svadali sa vama?

Iz principa smo se maknuli od njih i na kraju ispale: glupace.

No, ja imam drugaciju sliku svega toga. Kod mene neke druge osobe ispadaju glupe i dvolicne.

Ali tko nas sta pita? ;)

6. ''Necu ja demonstrativno odlazit da vi ne bi pisali test, taman i da jedan dobila.''

Necu. Zasto bi se borila za njih, kad su i oni sami savrseno sposobni da se bune? Ali stvar je u tome da ih profesorica nece voljeti. Pokazali su da me ne postuju i jasno su mi dali do znanja sta misle.
Nema niti jednog razloga da ja spasim njihove fine, oprostite na izrazu, guzice, svojim demonstrativnim odlaskom.
Ako se oni nisu htjeli pobunit za sebe, pa zasto da se ja zrtvujem za njih?

7. ''Pa nemozes se bunit na svaku sitnicu!''

Ako mislim da je nepravedna, a ne mislim cesto da su neke stvari nepravedne, onda mogu. A i hocu.
Cemu sutnja, ako mogu nesto promjenit i zbog toga cu se osjecati bolje? Zasto ne bih rekla sto mislim? Tko mi moze to zabraniti?
Imam svoje ideale i branit cu ih, a ako zbog njih zavrsim kao i neki protagonist u tragediji, nece mi biti zao. Borila sam se za ono sto mislim da je ispravno.

ZAKLJUCAK:

Borit cu se za ono sto mislim da je ispravno, borit cu se i za druge, ali pod uvjetom da oni nisu neki licemjeri koji nakon sto me popljuju rade ono zbog cega su me pljuvali.
Onda se inatim. I zivciram ih svojim tvrdoglavim ponasanjem.

Nemam namjeru tako brzo proci preko ovih dogadaja, jer ipak i ja hocu da me se cuje.

Ne zele li to svi?

<< Arhiva >>