< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

ponedjeljak, 05.05.2008.

ITALIJA!!!!

np-Dean Martin: Volare

Jucer se vratih iz Italije. Bilo nam je odlicno. :) Naravno, sramotila sam se kao i obicno. Image and video hosting by TinyPic
Krenuli smo u petak u rano jutro. Tocnije u 5 sati. Morala sam se probuditi u pola 4, tako da sam sve skupa spavala 3 ipo sata. Vozikali smo se Slovenijom i Italijom i cak smo usred onih najvecih pripizdina u Italiju uspjeli vidjeti dva auta hrvatskih registracija. Ri i Du, naravno.
U Padovu smo dosli oko pola 1. Gledali smo neke bazilike, a zatim smo se zaputili u Veronu.
Nakon nekih sat vremena, kad smo napokon tamo dosli, razgledavali smo neke stare crkve i gradevine, a zatim smo se zaputili u Julinu kucu. Image and video hosting by TinyPic
Vidjeli smo slavni balkon, onaj zasarani zid (na kojeg smo se i potpisali) i primili smo Juliu za sisu. Ali smo morali cekati u redu da to napravimo. Jadna Julia. Da ne znam pricu o njoj vec bi pomislila nesto drugo. eek
Kasnije smo jos malo lutali Veronom. Putevi su nas ovaj put odveli u McDonalds.
I tako otisli mi u wc i shvatimo da je zauzet. I dobro, stojimo mi ispred i cekamo. I dolazi neki lik, stane ispred zenskog wc-a i pise poruke. Jedna zena mu kaze da mu je musi wc slobodan, a on samo kimne glavom. Nismo se obazirale bas previse na njega, nego smo lupale po vratima wc-a, jer ova zena sta je bila unutra nije izlazila van vec dobrih 15 minuta. Onda je u wc dosao jedan od zaposlenika i poceo nam nesto pricat. Mi ga gledamo i ne kuzimo kaj si on brije, ne? Sanja ga pogleda i pita: a?, a on ponovi za njom. Mi sad ne shvacamo dal nas lik zajebava ili sta, pa mu ja lijepo kazem na engleskom da ga ne razumijemo. Njegov odgovor je bio: ''Parla de Italiano!!''. Kasnije smo shvatile da nam je rekao da izademo iz wc-a, pa posto nas nije razumio pokazale smo mu kako ne mozemo otvoriti vrata i jasno dale do znanja sto mislimo o osobi koja je unutra. lud Tada nas je pitao jesmo li Srbi, sto smo glasno zanijekale i rekle smo da smo iz Hrvatske. On nam je tada dao lekciju iz zemljopisa i prstom pokazao geografski polozaj ''Rome'' i ''Croatie''. Slomile smo se. Kad smo odusali od toga da cekamo da ova baba napokon oslobodi wc i sjele za stol, onaj lik sta je pisao poruke ispred wc-a isetao je ruku pod ruku sa tom trebicom van iz wc-a. Zakljucili smo da je on toj curi sta je bila u wc-u pisao poruke. Nismo otkrili sto je to to tocno ona radila iza zatvorenih vrata. a da joj je trebala njegova moralna podrska sms-om. lud
Nakon toga svega, krenuli smo prema hotelu. Tamo je zapoceo show.
Smjestili smo se u sobe i krenuli na veceru. njami I dolazi sad ova neka zena i dijeli nam makarone. Svima napuni tanjur i dolazi do mene i da mi 10 makarona. Ja gledam:WTF? Image and video hosting by TinyPic
Ovi oko mene se trgaju od smijeha, a Ines je cak i slikala moju porciju. Vraca se ta zenska, i ja ju ljubazno na engleskom jeziku upitam mogu li dobiti jos malo, a ona me blijedo pogleda kao da sam joj se upravo obratila na aboriđinskom i na talijanskom mi kaze da me ne razumije. Ono okeee...
Pero nam je na veceri objasnjavao sto znaci ''Komishva'', a Helena nas je naucila kako se na talijanskom kaze ''Popusi mi''. Sto se Pere tice, on je popio previse talijanske vode, pa se valjao od smijeha cijelu veceru. Zvako je kruh i na kraju je uspio napraviti svinjac ispred sebe.
Poslije vecere isli smo vidjeti neki dvorac. Vodic nam je skrenu paznju da su tamo jako dobri sladoledi, pa smo se zaputile u jednu od slasticarnica. Tamo smo pricale s nekim Talijanom (koji nije znao engleski!!!). Dao nam je popust na sladoled, rekao da je Hrvatska lijepa zemlja i naucile smo ga kako se kaze hvala i laku noc. Simpa lik. xD
Drugi dan smo isli u Gardaland. Prvo smo se odlucile za Mamuta. Sat vremena smo cekale u redu da se provozamo tim cudom!! Ali isplatilo se. smijeh Vozile smo se jos i na Atlantidi (ono cudo gdje te poprskaju vodom...bilo smo sa Hrvatima u onoj napravi sta te vozika xD), Sanja i ja smo isle na Blue Tornado. Bilo je preeedobro!!! Samo me sad kicma malo boli, pa nisam ni u skolu mogla ici, ali nema veze. Isplatilo se. Bile smo i u nekoj piramidi, na Vlakicu smrti, vrtile se u salicama (i pjevale Lupi petama rofl) i gledale 4D avanturu. Za Slobodni pad nismo bile dovoljno hrabre. Trenutno mi je jako drago zbog toga, jer nemam pojma kako bi to podnjela moja kicma.
Vratili smo se u Zagreb u subotu kasno navecer.
Zaista, bijase to lijep vikend. smijeh

<< Arhiva >>