< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

četvrtak, 01.05.2008.

Ak ne uspijem - a jebi ga

np: Elemental-Sama

Sigurno svi imate pjesmu u kojoj se mozete pronaci. Koja vas potpuno opisuje. E pa u ovoj pjesmici od Elementala sam se ja pronasla. Objasnit cu vam zasto i kako. fino

Lyrics

Kako bi bilo da za nekih dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila
Kak bi mi život izgledo da sve se svodi na
uzdisanje za snovima što sam popušila.

Dok su mi svi govorili ne budi blesava
Ziher je ziher kolotečina je sigurna
Nađi si poso, ko još živi sam od pjesama
Ipak sam zagrizla bez žaljenja

I ko zna da li bi imalo sebe voljela
da sam bar jednom po tuđoj želji zaplesala
I moje odluke, nisu uvijek razumne
al su najbolje – za mene ispravne.

REFREN:
Daj mi da sama probam
Ja znam što je najbolje
Daj mi da sama hodam
sama ću uspijet sve.

Daj mi da sama probam
Lako ću naučit se
Daj mi da sama hodam
spremna sam na najgore.

Tvrdoglava sam pa ne pristajem na uvjete
Kad jednom pogneš glavu, drugi put te ucjene.
Ne trebam poduku, ni tuđe zlatne savjete,
ako su zlatni, što ih na sebe ne primjene.

Jučer mi pružaju ruku, ko fol, da pomognu
Danas mi ta ista pomoć dođe na naplatu
Jučer mi nude da za mene vezu potegnu
Danas podvaljuju, da zbog njih sam tu.

Sorry al nebi htjela da za dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila.
Pa slušam srce makar zvučalo otrcano
Jednostavno – za mene ispravno.

REFREN

pusti me da pogriješim sam, čak da grešku ponavljam,
bitno da pokušam, sve isprobam jer nije me sram,
i kad griješim neka griješim, pa što se to tebe tiče,
mogu sam, samo znam da ne trebam tvoje priče,
neću bit ko ti, poslije si mislit što bi bilo,
mi smo drukčiji, meni se drukčije dogodilo,
posložilo da je kako je - bolje il lošije
pusti me, oću sam probat sve,
ne ne ne trebam savjete, ne trebam te da me vodiš,
ne ne ne trebam borca da za mene bitke vodiš,
imaš svoj život, sam po svome živi ga,
mene pusti da pokušam sam,
ak ne uspijem - a jebi ga!


Dakle, ovako...

Kako bi bilo da za nekih dvaest godina
pogledam natrag i shvatim što sam propustila
Kak bi mi život izgledo da sve se svodi na
uzdisanje za snovima što sam popušila.


Odavno sam vec odlucila da cu u zivotu radit ono sto ja zelim i kako to zelim. Zelim zivjeti svoj zivot. I to onako od temelja.
Ne zelim ( i ne podnosim) kada mi netko govori sto trebam radit. Dobro, od toga je jedino gore kad mi netko kaze sto sam trebala napravit.
Takvim ljudima jasno dajem do znanja da odjebu od mene. To je nesto sto ne podnosim i sto nikad necu podnosit. Jednostavno mrzim kad mi netko crta put kojim bi ja trebala hodat. Iskreno, to jos i mogu progutat, ali kada netko pocne kritizirat moje postupke i govoriti mi kako sam trebala nesto napravit...e onda poludim.
I bas kao sto kaze prva strofa, ne zelim se jednog dana okrenut i shvatit da zivim zivot koji su mi drugi odredili.
I onda da kukam zbog svojih snova koje sam zanemarila i da nabijam komplekse npr. svojoj djeci te da ih tjeram da ozive moje snove. bang


Dok su mi svi govorili ne budi blesava
Ziher je ziher kolotečina je sigurna
Nađi si poso, ko još živi sam od pjesama
Ipak sam zagrizla bez žaljenja


Kod ljudi me zivcira to sto je puno njih optereceno Drugima.
Svi slusaju cajke, pa cu i ja. Svi nose ljubicasto, pa cu i ja. Meni se bas svidaju ove hlace, ali ih nitko drugi ne nosi, pa necu ni ja. headbang
Nadam se da shvacate sto zelim reci. Ljudi cesto gledaju sto drugi ljudi rade, pa onda i oni to naprave.

Odlican primjer je jedan slucaj silovanja, mozda ste i culi za to. Mislim da su bila dvojica muskarca te su u ulici napali zenu i nakraju ju izboli nozem. Ne bi bilo toliko morbidno da sve to nisu gledali ljudi iz pokrajnih zgrada. Nitko nije pozvao policiju, nego su iz sigurnosti svog stana promatrali zlocin.
To je dosta stari slucaj, ali poznato je i to da bi zena prezivjela da je netko nazvao 911.

I upravo je to ono o cemu pricam. Svi su mislili: Ma netko ce drugi pozvat, zasto bi to bio ja?

Masa je glupa, pojedinac je pametan, rekao bi Netko. smijeh Nikad mu nisam rekla da se potpuno slazem s njim. xD

Dakle, zakljucak je da ne zelim radit nesto samo zato jer i drugi ljudi to rade. Zelim raditi nesto sto volim makar bila prva na svijetu.


I ko zna da li bi imalo sebe voljela
da sam bar jednom po tuđoj želji zaplesala
I moje odluke, nisu uvijek razumne
al su najbolje – za mene ispravne.


Definitivno, ne bih se voljela. A sto se tice mojih odluka...Pa zelim probati. Ako ne uspijem, nema veze. Bar sam probala.

(u box-u slobodno pogledaj moj zivotni moto ;) )


Tvrdoglava sam pa ne pristajem na uvjete
Kad jednom pogneš glavu, drugi put te ucjene.
Ne trebam poduku, ni tuđe zlatne savjete,
ako su zlatni, što ih na sebe ne primjene.


S ovime se ne slazem potpuno.
Istina je, tvrdoglava sam, a ako mi netko postavi uvjet moze biti siguran da tek onda necu nista napravit.
Sto se tice savjeta, prihvacam ih. Ali samo ako mi nisu upuceni s visoka.


Jučer mi pružaju ruku, ko fol, da pomognu
Danas mi ta ista pomoć dođe na naplatu
Jučer mi nude da za mene vezu potegnu
Danas podvaljuju, da zbog njih sam tu.


Kao sto vec rekoh...Mrzim to. Nabijanje na nos. Jednostavno, takvih se ljudi klonim u sirokol luku jer me uzasno zivciraju. mad

Pusti me da pogriješim sam, čak da grešku ponavljam,
bitno da pokušam, sve isprobam jer nije me sram,
i kad griješim neka griješim, pa što se to tebe tiče,
mogu sam, samo znam da ne trebam tvoje priče,
neću bit ko ti, poslije si mislit što bi bilo,
mi smo drukčiji, meni se drukčije dogodilo,
posložilo da je kako je - bolje il lošije
pusti me, oću sam probat sve,
ne ne ne trebam savjete, ne trebam te da me vodiš,
ne ne ne trebam borca da za mene bitke vodiš,
imaš svoj život, sam po svome živi ga,
mene pusti da pokušam sam,
ak ne uspijem - a jebi ga!


Ovo je zakljucak svih mojih rijeci i svega onoga sto sam zeljela dokazat.
A ako ne uspijem, jebi ga. Zivot je prolazan, zar ne? wink

<< Arhiva >>