< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

petak, 21.03.2008.

BBB i ''ciscenje'' grada Zagreba

Ako ste palili TV, radio, bili na internetu, citali novine sigurno vec znate da su BBB najavili ''ciscenje''. Jucer mi je jedan frend pokazao taj famozni mail koji kruzi internetom. Prije bi se moglo reci da me upozorio. ( ah..da...brine se za mene kao...xD)

"Nije vam u subotu preporučeno ici van,
ako ste metalac, rocker, darker, gotičar, alternativac ili panker.
200 bojsa ce se skupiti u subotu na trgu.
Cistit ce Zagreb, kako su rekli.
Ici ce u Mocvaru, Route, Zvuk, Hard rok, trg, Importane.
Nije im bitno jeste li cura ili decko.
U subotu na Ribnjaku je vise cura dobilo sa teleskopima
nego deckiju.
Rekli su da ce nas istrjebit, i poslat u bolnicu.
Stoga, cuvajte se.

A danas je sprovod. sastat ce se na trgu i pjesacit
do Mirogoja. Tako, da izbjegavajte to podrucje."

Kad sam procitala ostala sam u soku. Ne zbog toga jer me bilo strah (posto slusam metal i rock), nego zbog toga sto nisam mogla vjerovati da u glavnom gradu Hrvatske ima tako primitivnih ljudi.
Nikad mi se nije svidjelo pljuvanje po tudem izboru glazbe. Smatram da svaki covjek ima pravo slusati ono sto zeli (nije li tako?).
Nikad nisam, a nadam se da ni nikad necu, pljuvati po tudem izboru glazbe jer za mene je to krajnje glupo. Zasto neki covjek koji mozda nije nikad cuo niti jednu metal pjesmu pljuje po takvoj glazbi? On ju ne slusa i tu je gotova prica. Zivi i pusti druge da zive. No dobro, ovo je sad neka druga tema.

Teenegerskim drustvom kruze razne price o tome sto se dogodilo na Ribnjaku. One nisu bas iste ko i one koje objavljuju po novinama i televizijama. Mi vise vjerujemo ovim pricama iz prve ruke. (mediji, sorry belj).
Ovo da su u subotu na Ribnjaku i cure pokupile batina nije samo zastrasivanje, nego i istina. Jucer je frendica dosla u skolu, s panicnim izrazom lica i rekla je da su tri cure koje su se tu subotu nasle na Ribnjaku prebijene. Makar ne spadaju niti u jednu od gore navedenih skupina. Tako da je upitno da li ce bojsi cistit Zagreb samo od gore navedenih skupina ili ce procistit sve koji im se nadu na putu?

Jednom sam vec vidjela bojse u ''akciji''. I to na Crnomercu. U tramvaju. Isla sam na trg, usla u 11 i nakon nekog vremena cula neku viku. 4 bojsa sa salovima preko lica lovilo je nekog decka. On je utrcao u tramvaj (ja sam kroz vrata smugnula van, inace bi ga prebili ravno ispred mene) i tamo su ga, ispred svih ljudi koji su se nasli u tramvaju, prebili. Palicom. Vidjela sam da je bila palica u pitanju jer ju je jedan bojs ispred tramvaja (cujte, ja sam vani cekala...fkt sam trebala na taj tramvaj...Helena mi je vec slala prijetece sms-ove da kasnim) strucno slozio meni pred ocima i otrcao.
Tresla sam se, ruke su mi drhtale i nisam osjecala koljena. I bila sam glupa jer nisam pozvala policiju. Makar nitko tko je bio u tramvaju to nije ucinio, a bilo je dosta ljudi. Iskreno, mene je i bilo malo trta. Helou! Imam 15, 4 bojsa, pa sta ja njima mogu? Ali bilo je u tramvaju i onih koji su mogli, ali oni su samo gledali kroz prozor kao da nista ni ne primjecuju.
Vratila sam se u tramvaj i vidjela decka kojeg su upravo prebili. Neka zena je pricala s njim i shvatila sam da je decko iz Dalmacije. Ne znam dal je on njih izazivao ili sta, ali svejedno nisam mogla vjerovati da se ovo sve upravo dogodilo.
Ispred mene! Najvise mi je zao sto nisam nikako reagirala.

Da li isto takvo nesto mozemo ocekivati i u subotu? Iako policija govori da ce sve nadzirati i to, ali zar im ne bi bilo lakse kada se gradani ne bi pravili da ne vide sto se dogada? Ali vecina njih se ni ne zeli mjesati. Jer smatraju da to nije njihova stvar.
Zar tu subotu nije nitko prolazio pored Ribnjaka? U autu, u tramvaju? I zar nitko nije vido da se sprema nesto? Vjerujem da je. Ali nitko se nije zamarao. ''To nije moja stvar...''
A kada se pise o ubojstvu, onda smo svi onako licemjerno zgrozeni. Iako smo mogli ucinit nesto.

Svi zivimo po onome: Ma ne moze se to meni dogodit.

Nisam ni sanjala o tome da bi nekog mogli prebit meni pred ocima, ali eto to se dogodilo. Za subotu je najavljeno ciscenje. Ljudi slusaju o tome iz svojih domova i smatraju da se to dogada drugima.

Ali svejedno, puno ce teenegera ici van u subotu. A ljudi mozda nece obracat paznju...



<< Arhiva >>