< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

subota, 15.03.2008.

Opet dokazi...

Danas smo bile u gradu. Nas 3. Istina, Helena nas je cekala na trgu dobrih pola sata, ali nam je brzo oprostila. Nasle smo ju u Profilu, gdje smo joj utjerale strah u kosti... (sorry...belj). Onda nas je pitala sta smo pile. Zasto me to ljudi stalno ispituju? -.-'

Setuckale smo malo gradom, gledale mobitele u T-centru, kupile poklon, Helena mi je uvalila da nosim njenu torbu, koja je btw. bila teza od nas obje skupa. rolleyes Ali nas je zato otfurala u Mc i kupila nam sladolede...aawww...

Naravno, i ovaj izlet nije prosao bez fotoaparata.

Helena se uzivjela u sladoled i čizburgere...xD

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Onda je pocela trosit sve silne kalorije koje je pojela nagovarajuci Ines da se slika, ali ona je to odlucno odbijala. Sladoled joj je bio drazi.

Image Hosted by ImageShack.us


Koji se nakraju rastopio, a Helena je opet imala neke asocijacije...rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam isto jela sladoled, pa mi se Helena prikrpala (vjerojatno samo zato sto je ona svoj sladoled vec strpala u sebe...). Kako ja volim to bice...xD

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Onda sam ju i hranila...rofl

Image Hosted by ImageShack.us


Kasnije smo slikale tacne s papirima i casama od sladoleda naughty

Image Hosted by ImageShack.us


Ljudi su nas malo cudno gledali, ali dobro ajde. Navikle smo...
Ovako mi izlazimo iz Mc-a. Helena me pocastila komplimentom da bi moj pogled svakog ubio. Pa, hvala. rofl

Image Hosted by ImageShack.us


Ispred Mc-a, uspijele smo i Ines uslikat.

Image Hosted by ImageShack.us


Pa je Helena, mozda i od soka, izgubila ravnotezu i pocela se vjesat po meni, a mozda joj je samo torba postala preteska...

Image Hosted by ImageShack.us


Onda smo se jos malo glupirale...

Image Hosted by ImageShack.us


...i slikale starke lud

Image Hosted by ImageShack.us


Ines me kasnije odvukla U Teranovu. Tamo je napokon dosla na svoje. zubo

Image Hosted by ImageShack.us


Ima jedna slika di je bas slatko ispala, ali koza ne da da ju stavim ovdje. namcor

Hm, sve u svemu, ni danas nam nije bilo dosadno.

<< Arhiva >>