< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

petak, 14.03.2008.

Ovako bi i vi mogli zavrsit nakon par mjeseci druzenja samnom...

Danasnji post inspiriran je zanimljivim dogadajem koji se dogodio u nasoj skoli. Tocnije u 1.b razredu. Kao sto i vecina nas (ili vas) vec zna, Helena, Ines, Sanja i Ja, smo...pa ovaj cesto se smijemo u skoli i nikad nam bas nije previse dosadno. Drugi nas uglavnom gledaju sa sokom na licu, ne vjerujuci s kim idu u razred...Al eto, mi zivimo u nadi da ce jednom shvati nas i nase potrebe, Izmedu ostalog i to da placemo od smijeha.

Sve je pocelo na kemiji, sesti sat. Profesorica je u zelji da nam sto bolje objasni gradivo rekla:

''Kalcij, Ulica halogenih elemenata, br. 17''

I tada je sve krenulo nizbrdo. Helenu je uhvatio napadaj smijeha toliko jak da je i zaboravila kako se slazu rijeci.

Image Hosted by ImageShack.us


Onda se uz tesku muku primirila i bila je mirna cijeli latinski. Ali tada je profesor rekao da se mozemo odmarat jos 10 minuta (do zvona...). I tad izvuce Ines svoj mobitel i pocne se slikat. Helena se, naravno, odmah uzivila
i prikljucila fotosešnu. Izvodile su takve gluposti da mi je jednostavno bilo zao da ih ne slikam, pa sam izvukla svoj mobitel i snimila sljedece snimke. Sada cete svi moci svjedociti tome da li se zaista treba druzit s nama...

Ovako je izgledao pocetak. Kao sto mozemo vidjeti svi su prilicno normalni. Ines i ja se unakrsno slikamo, pitaj boga zasto, a Helena...sami procijenite...xD

Image Hosted by ImageShack.us


Nazalost, Bogut nije zelio biti uslikan. ( sumnjamo na to da on zapravo vjeruje da ce mu komadic duse ostat zarobljen u fotografiji...belj)...Ali se zato vidi i Helenina starka...

Image Hosted by ImageShack.us


Ova slika je ovde samo kao dokaz da i u nasem razredu ipak ima deckiju...xD

Image Hosted by ImageShack.us


Dok sam ja tako slikavala ljude po razredu Ines i Helena su se pripremile za slikanje. Ova slika je zapravo pokrenula erupciju suza u nasim ocima i smijeha na usnama (kako sam ovo slozila... ^^). Moj komentar kada sam vidjela kako izgleda fotografija bio je:

''Kad netko vidi sliku, tko zna sta ce pomislit da mi radimo u skoli. Izgledate ko da ste obje dozivjele seksualne vrhunce. '' (nije bilo bas tako slozeno, ovo je preoblikovano radi toga sto to moze vidjet cijeli svijet...xD)

Image Hosted by ImageShack.us


Tad je Helena pokusala izvest nesto sto lici na beljenje...

Image Hosted by ImageShack.us


...a na to je Sanja rekla da ona (Helena) na niti jednoj slici ne moze normalno ispast. Helena je to sekundu kasnije i potvrdila...

Image Hosted by ImageShack.us


Nakon toga, zakljucili smo da vise ne mozemo sijediti...pa su Helena i Ines oslobodile stolce vjerojatno vjerujuci da ce se na nogama manje smijati. Ispalo je sasvim suprotno...Ines je zakljucila da na ovoj fotki izgleda ko mops...

Image Hosted by ImageShack.us


Helena joj je pruzila utjehu...

Image Hosted by ImageShack.us


Ali je, ocito, Ines to bilo sumnjivo te je u soku sjela na stolicu. Helena nije odustajala, a Ines je panicno pokusavala izmaknut...

Image Hosted by ImageShack.us


(zapravo se samo trgaju od smijeha...)

Tada je Helena pala sa stolice...(nije prvi put...=). To nas je sve oborilo.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Zatim je razrednica usetala u razred, a mi smo morali otic na fiziku. Ali vjerujem da bi mi nastavili sa smijehom da je bilo moguce. zubo

Mislim da ste sad uvidjeli kako je druziti se s nama. Hm, i jos jedna sitnica. Obje tvrde da su bile normalne dok se nisu pocele druzit samnom. Zato saj ja vjerojatno kriva za ovakve njihove ispade.

Ponosna sam na njih...Zaista dobro uce. rofl

<< Arhiva >>