< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


On/Off

Opis bloga

Jos jedan moj blog (sacuvaj ih Boze), pisem ono sto mislim i ne namjeravam se opravdavat za to. Ako ti se ne svida otplovi. zubo


u iskusenju



Image Hosted by ImageShack.us


Ovoliko vas je posjetilo ovo cudo od 22.2.2008.


Get your myspace counter



Copyright©temptinglemon
Sadržaj zaštićen autorskim pravom.

Blogovi koje citam:


Doris i Ja- usudi se kliknut!
Helena
Giga
Doris
Barbara =)


Image and video hosting by TinyPic


Biljeske o piscu:

¤ rodena 13. kolovoza 1992
¤ zivi u Zagrebu
¤ Lav po horoskopu
¤ skoluje se u gimnaziji
¤ druzi se sa zivim bicima
¤ voli obitelj, prijatelje,sebe, glazbu, knjige, zivotinje, tehnologiju, velike gradove, more, sunce, kape, cizme, traperice, starke, lizalice, samocu, slikati, osjecati se sretno, zezati se, smijati se, biti u pravu, pjevati, plesati, crtati, glumiti, kisu, tetovaze
¤ ne voli ljude koji nemaju svoj stav, patrijalhalnost, skolu, biti u krivu, slusati druge, griznju savjesti, vikanje, jutarnje guzve u vlakovima, osjecaj samoce, crve (pu! pu! pu!), biti neprimjetna
¤ ima blijedu put, plavu kosu, smede oci i ledene ruke
¤ boji se lutaka
¤ puno cita, fantastiku pogotovo
¤ skoro stalno slusa glazbu
¤ snovi su joj u boji
¤ optimistican realist
¤ ponekad ironicna
¤ ima puno ideja i zamisli
¤ kada je ljuta place
¤ tvrdoglava, nemoguca
¤ nema predrasude
¤ ima svoj stav
¤ zivotni moto:

Zivot je prekratak da bi se zamarao onime sto ljudi misle o tebi!


Ako ne pokusas, ne dobivas nista, jer u tom slucaju si vec izgubio.

Image Hosted by ImageShack.us


Ovih dana:

citam:
lektiru xD
slusam: sve sta hocu
placem na: ne placam...ne mogu, a ni ne zelim xD
plesem: uuu...'ip 'op xD
zelim: haha...nesto :P
bojim se: nicega
jedva cekam: -
cijenim: um...trenutno nikog spešl
mislim na: sve i svasta
zalim za: za nicim...
veselim se: odmorima :P
kupujem: novu trenirku, ipod
impresioniraju me: hmm...
raspolozenje:bolesno dobro xD

utorak, 04.03.2008.

Glazba? (post no. I)

Posto volim glazbu i toliko toga zelim napisat, podijelit cu ovu temu na par posteva. Ne znam koliko ce ih biti, ni da li ce sljediti kronoloski. A zaista ne znam da li ce imat nesto logicno u sebi. xD...Ok, prvi post...

Kako sam ja uopce opcela slusat ono sto slusam?

Svi dozivljavamo glazbu na svoj nacin. I to je sasvim u redu. Malo prije mi je palo na pamet pitanje kako ja dozivljavam glazbu. Jucer nam je profesorica iz glazbenog objasnjavala da brza i agresivna muzika moze, kod ljudi koje je slusaju, izazvat agresivnost. Da ce ti ljudi postat bezobrazni itd. Isto tako je jos i prije govorila da covjek slusa muziku u kojoj se moze pronaci.

Onda sam se zamislila. Kako sam ja uopce pocela slusat metal i rock? Tko je utjecao na mene? Tko utjece na druge da pocnu slusat ono sto slusaju? Vjerojatno prijatelji, obitelj, mediji? Ok, prijatelji nisu moglu utjecat na mene jer su ljudi s kojima sam se druzila na pocetku 8 razreda, svi od reda bili ljubitelji cajka. Tu i tamo se naslo par njih koji slu slusali pop, a rockera u osnovnoj skoli skoro da i nije bilo.

Mislim da sam sad shvatila ono sto je prof. jucer rekla: ''Teže je odrast u velegradu, nego u manjem mjestu.'' U velegradu imas puno mogucnosti, ali isto tako ima i puno ljudi. A ljudi se deklariraju u grupe. Znaci da u velikim gradovima ima vise skupina ljudi. Uzmimo u ovom slucaju ljude koji se dijele po tome kakvu glazbu slusaju. U Zagrebu, ocito, veliku prevlast imaju oni koji slusaju narodnu muziku. Ali isto tako ima podosta rockera i metalaca. Mislim da su to dvije najzastupljenije vrste muzike u nas...xD. Uglavnom, ''kakvu muziku slusas taka si covjek''. Znace li, dakle, rijeci koje nam je profesorica jucer rekla, da je u velegradu teze pronaci svoje pravo Ja? I to samo zato jer ima puno ljudi koji na razlicite nacine mogu utjecati na tebe? Ok, ne znam. To mi je sad samo palo napamet kad sam spomenula utjecaj prijatelja.

Hm, obitelj nije mogla utjecat na mene. Makar mi je stari kada je bio mojih godina slusao rock, nosio starke i bio jedan od glavnih ''losih momaka'' u Kolanu. S godinama ga je to ocito popustilo, pa ja nikada nisam vidjela da pojacava radio kada bi zasvirala neka dobra stara rock pjesma, a niti sam ja ikada s njim pricala o tome sto je on slusao. To sam otkrila tek ovo ljeto kad sam nasla njegovu staru knjigu ispisanu sa: ''Led Zeppelin''. Znaci, obitelj nije mogla utjecat na mene.

Mediji? Isto vrlo mala mogucnost, jer kolik ste puta culi da se na TV vrti npr. Dimmu Borgir?

Moja prica je pocela u jedno vrlo dosadno popodne, negdje u 10mj 2006 (OMG! zar vec toliko proslo?). Imala sam par ljudi na msn-u, koji su redovito slusali metal. I onda sam odlucila. S interneta sam skinula ''Dimmu Borgir - Burn in hell''. Ne mogu rec da sam odmah bila odusevljena. Poslusala sam ju jednom i zaboravila na nju, dok mi par dana nakon toga nije ponovo dosla na ''now playing'' listu. Nakon toga sam ju morala cut jos jednom, pa onda jos jednom. A nakon toga sam krenula istrazivat izvodace i skidat pjesme s interneta jer nisam poznavala bas nekog od koga bi mogla nazicat koji cd. Borgire sam prve pocela slusat, sto je meni bas funny...rofl Obicno ljudi pocnu od rocka, pa se prebace na nu-metal, pa onda prijedu na Borgire, Bodome i to. Al dobro, nema veze. Meni je i ovako sasvim super. Osim sto sam pocela nekako odozada, al ja sam ionako malo uvrnuta, pa me to ne cudi. smijeh



<< Arhiva >>