...moja trabunjanja...

ponedjeljak, 15.05.2006.

...znao sam...

poznate vam te rijeci? ok, ako ste ljepseg (ne nuzno) spola, onda bi to zvucalo nesto kao "...znala sam...", ali smisao ostaje isti...
jednostavno, znali ste. vidjeli ste nevolju. nanjusili ju. osjetili. ubola vas je u oko. smetala vam je na putu. znali ste da nece valjati. bilo je ocito. a znali ste i nacin kako ju izbjeci. no, linija manjeg otpora je tako slatka i jednostavna stvar, zar ne? spremno ste zazmirili i prepustili se toku stvari, da ne bi vi slucajno bili taj revolucionar koji zeli mjenjati srz drustva. ili se makar tako uvelicavate. ja se jednostavno vidim kao "ak nest kazem, rece da sam reko, pa onda nece bit dobro, jer ja tu nest pametujem...". a tako ocita stvar. ali niko nece nista rec.
i sad, koji je rezultat? bas upravo sranje. a meni u glavi samo rijeci "znao sam". a jesam. znao. idiot. i mogo sam nesto rec. nevjerujem da bih postigao neki ucinak, ali bio bih mirnije duse da sam i ja nesto probao napraviti. ovako cu izgleda napraviti jos jedan prozor. ali ne sa nekim fensi alatima. noup. sa mojom glavom. a, ionako jos od jucer nisam udarao s njom u zid, pa mogu valjda opet malo :)

uzivajte

p.s.: a ako ste slucajno danas uzeli lijek protiv normalnosti kojima vas truju pod izlikom da je to za vase dobro, pa vas cak i zanima sto je to bilo... ukratko, duga prica. a poduze bi to zvucalo ovako: prije 18 godina i 9 mjeseci rodio sam se, a onda je krenulo sa sranjima... :)
cyya mah

<< Arhiva >>