Problemi današnjeg svijeta: Svađa između crnaca i bjelaca


Crnci i bjelciTa svađa između rasa je jedan od večih problema današnjeg svijeta. Neki kažu da su crnci niža rasa od bjelaca, neki obrnuto i tako tvrdnja protiv druge i eto ti stoljetne svađe. Meni je recimo svejedno hoće li mi prijatelj ili dečko ili mama ili bilo tko biti crnac ili bjelac. Važno mi je kakav je izunutra. Ne vidim nikakvu bitnu razliku između crne rase i bjele rase. Jedine razlike su što bjelci imaju bjelu boju kože, a crnci crnu. Mnogi bjelci znaju crnce ponižavati javno, no i u društvu. Najgora riječ koju sad u tom kaosu čula je "crnčugo", to me tako pogodilo. Jedva sam ju napisala, pa znate kako mi je bilo kad sam je čula. Do sada koliko sam barem ja čula uvijek su bjelci pokretali "ratove" protiv crnaca, tako da se kad-kad sramim što sam bjele rase. Kroz svoj razred sam provela istraživanje. Pitanja su bila:1. Imaš li šta protiv odnosa crne i bjele rase?
2. Imaš li šta protiv crnaca?
U oba pitanja 24 odgovora ne, nemam ništa protiv, a 4 odgovora da, imam protiv. U razredu nas ima 28. Nikako nisam shvatila ona 4 odgovora, nitko od njih mi nije htio objasniti. Rase razlikuju ljude samo po boji i običajima, ali ne i po pameti i vrijednostima. Tako da se ne morati shvaćati vrijednijima ili manje vrijednijima od drugih.

p.s: oprostite što kasnim sa postom. Trebala sam naći neku prigodnu sliku i trebalo mi je vremena za tekst i istraživanje. Do čitanja. Vaša Masica. Bye...


26.01.2007. u 14:08 | K | 30 | P | # | ^

<< Arhiva >>


Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (14)
Kolovoz 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Ovaj blog je za one koji me ne poznaju da me upoznaju, a za one koji me poznaju da ne zaborave ko sam lud

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

A, ova stranica se (od postanka znači, 31.08.2006) otvorila
Counters

puta

***



***

Ukoliko me nešto trebate:("Sub Rosa") :)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
magda.mas@zg.t-com.hr

***

Magical
Astonishing
Gloomy
Desperate
Altruistic



***

Test o meni. Koliko me poznaješ?

***









***

Plaćene reklame:


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ne plaćene reklame:

Jeky
Lucy
Petra
Ćofi
Kristina
Moj buraz
taekwondo klub Orion
taekwondo klub Metalac
taekwondo klub Maksimir


***









Poslovice i slično


***

Koliko god
ti išao
protiv zla
ono ti se
uvijek
i uvijek
vrača!!!
ŽiVOT NijE FER!!!

***

Kada ti je
teško
zatvori oči
i pogledaj
šta si sve
dobro učinio!!!

***

Kada pravo
ljubiš
tada ljubiš
jednoga
i ljubiš ga
svim srcem!
Nemaš "rezerve"!!!

***

Kada sam bila
mala bila sam
sasvim drukčija.
Družila se sa svim
dečkima
iz kvarta,
mrzila sam
žensku odječu!!!
Sada odigram pokoji
nogomet iz
dosade,
ostalo sve je
drukčije...

***

Godine
prolaze, a
šta nam
život znači?
Zajedno smo
bolji,
zajedno smo
jači!!!

***

MySpace


Someone is wathcing you...

***

Biti borac znači boriti se sa srcem i svom snagom
Biti borac znači boriti se u dobre svrhe
Biti borac znači dati sve od sebe u svakom trenutku
Biti borac znači biti borac!

***

MySpace Layouts



Idem u glazbenu, tamo
mi je super...
Imam sve što
volim o glazbi.
Zbor, klarinet
i solffegio.

***

vicevi
Stvarno je dobar! Posjetite ga...

***

Voljet ćeš nekad,
Voljet ćeš nekog,
ali nikad nikog,
kao nekad
nekog!!!

***

Prijateljstvo je kao
zvijezda koja
život krasi
zato je dobro
čuvaj da se ne ugasi!!!

***

Nikom nemoj
srce dati niti
ljubav obećati
samo onom tko
te voli i
za kim te
duša
boli!!!

***

Ako ti je teško
i misliš da
ti život nema
smisla probaj
biti ruža među
suhim granama
i uspjet će ti!!!

***


www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




www.Bigoo.ws




***

ZRNCE SUDBINE

Ti imaš ime
i ja imam ime.
Pamtiš li vrijeme
proljeća, ljeta,
jeseni , zime,
putove parka,
napuklu koru,
plavo nebo,
prkose i inate,
čiste osmijehe,
radosne sjene
nabujale rijeke,
mirišljavu kosu,
pjegice po nosu,
pamtiš li sate
šutnje i misli,
duge noći,
prekratke dane
i raj života
što bijaše zatvoren
s unutrašnje strane.
Pokucaj jače,
jer ti imaš ime
i ja imam ime.
Svijet postoji,
večer s teškim mislima,
jutro s čistim osmijehom,
dan što polako krvari,
plavetnilo iznad pučine,
osmijeh u osmijehu počiva,
ruka u ruci se miluje,
ime u imenu se ozvuči,
zrnce sudbine proviruje.

***





***

Flimići i ostalo:


The Sada Begines:



Ovaj je odličan:



Klinac odlično svira:



Pravi canon:



Čovjek preskaće sve moguće i na kraju se razbije:



Amish Paradise



Jim Carrey glumi onog lika iz CSI Miami