Svjetionici u noći

subota, 13.05.2006.

Prolazi još jedan dan

Eto, još je jedan dan pri kraju, ali što od njega imam? Ništa. Hoću li ga se sjećati za koju godinu? ...zasigurno neću. Dan kao dan, sasvim običan i posve prazan. A pogodite zašto je takav. Sigurno već svi znate odgovor. Danas sam premalo vremena proveo s ljudima do kojih mi je jako stalo. No zbog njih jedva čekam dan kojeg se istovremeno i bojim. Kolokvij... užas, prijatelji... smisao mog života. Danas se osjećam prazno. A jebi ga, proći će i to. Danas sam vrijeme proveo u opuštanju, nakon povratka s izvjesnog usranog brda, joj kako bih ga zaravna. malo sam odrijemao, nešto pojeo i pomalo po vrtu kopkao. Uz sve te aktivnosti iamo sam i puno vremena za razmišljanje i zbilja sam razmišljao o tko zna čemu sve ne. I opet su sve moje misli bile na ovaj ili onaj način vezane uz moje frendove. U jednom sam trenutku pomislio: "Life sucks!" No tad sam se sjetio njih, i promjenio mišljenje. Jer život proveden uz te Ljude vrijedan je svake patnje i muke. U drugom sam trenutku iz nekih razloga pomislio kako sam loš čovjek, no opet sam zbog tih Ljudi bio sretan, jer ipak za sebe zbog njih mogu reći da sam čovjek. Ma što god mi se loše događa pokušavam to sada promatrati i s one druge, dober strane. Ponovno ona stara narodna, "svako zlo za neko dobro." Svijet treba na taj način promatrati, jer bi inače bio pretaman i pretmuran, no ja sada vidim svijetlo. I to mi se sviđa. Ne možete vjerovat koliko se čovjek može u kratko vrijeme i uz prave ljude promjeniti, nekad nisam tako razmišljao. No razmišljam li ja uopće i kakva sam osoba? Molim vas, neka mi netko kaže!

- 21:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Ukratko, to su moje vizije, snovi, a ponekad misli. Ne treba to shvaćati ozbiljno osim u mojem svijetu, no on sigurno neće pobjeći iz moje glave. Iako...možda bi i to bilo u redu.

Linkovi

Prijateljski blogovi

Ova pjesma me podsjeća na mene nekada, kao da je za mene pisana, a tu je recitacija i interpretacija Rade Šerbedžije koju možete skinuti

  • SVAKIDAŠNJA JADIKOVKA

    Kako je teško biti slab,
    kako je teško biti sam,
    i biti star, a biti mlad!

    I biti slab, i nemoćan,
    i sam bez igdje ikoga,
    i nemiran, i očajan.

    I gaziti po cestama,
    i biti gažen u blatu,
    bez sjaja zvijezde na nebu.

    Bez sjaja zvijezde udesa,
    što sijaše nad kolijevkom,
    sa dugama i varkama.

    - O Bože, Bože, sjeti se
    svih obećanja blistavih
    što si ih meni zadao.

    O Bože, Bože, sjeti se
    i ljubav, i pobjede
    i lovora, i darova.

    I znaj da Sin tvoj putuje
    dolinom svijeta turobnom
    po trnju i po kamenju,

    od nemila do nedraga,
    i noge su mu krvave,
    i srce mu je ranjeno.

    I kosti su mu umorne,
    i duša mu je žalosna
    i on je sam i napušten.

    I nema sestre ni brata,
    i nema oca ni majke,
    i nema drage ni druga.

    I nema nigdje nikoga
    do igle drača u srcu
    i plamena na rukama.

    I sam i samcat putuje
    pod zatvorenom plaveti,
    pred zamračenom pučinom,

    i komu da se potuži?
    Ta njega niko ne sluša,
    ni braća koja lutaju.

    O Bože, žeže tvoja riječ
    i tijesno joj je u grlu,
    i željna je da zavapi.

    Ta besjeda je lomača
    i dužan sam je viknuti,
    ili cu glavnjom planuti.

    Pa nek sam krijes na brdima,
    pa nek sam dah u plamenu,
    kad nisam krik sa krovova!

    O Bože, tek da dovrši
    pečalno ovo lutanje
    pod svodom koji ne čuje.

    Jer meni treba moćna rijec,
    jer meni treba odgovor,
    i ljubav, ili sveta smrt.

    Gorak je vijenac pelina,
    mračan je kalež otrova,
    ja vapim žarki ilinstak.

    Jer mi je mučno biti slab,
    jer mi je mučno biti sam-
    (kad bih mogao biti jak,

    kad bih mogao biti drag)-
    no mučno je, najmučnije
    biti vec star, a tako mlad!

    recitacija Rade Šerbedžije