Šaputanja jedne kapi

četvrtak, 02.04.2015.

Sve je kako treba biti

Tiho u sebi molim..
Molim da sve bude dobro.
Strah me, a istovremeno obuzima me nevjerojatan mir.
Znam da sam tu gdje trebam biti..
Koliko god se teško činilo, moram vjerovati.
Gledam duboko u sebe i vidim sebe -stvarnu sebe.
Nekoga potpuno različitoga od sebe.
Mirnoća, radost i razumijevanje svega - to vidim unutra.
Konfuzija, nerazumijevanje - to vidim izvana.
Gdje si bila -pitam se...
Zašto si se izgubila?

Kad gledam stvarnu sebe - vidim dom,
osjećam toplinu i mjesto na kojem jesam.
Osjećam to u svakome biću.
Svi smo slični..
Samo neki su se preduboko zakopali.
Prestali su zalijevati svoj vrt...

Bolest -strahota, kažu!
Ma nije.. Samo te probudi, protrese i polije nekoliko kapi po tvom vrtu
i ti se budiš!
Bolest je to što jest.
Život je to što jest..
Prihvacam sve što mi se dogada jer znam da me vodi u pravom smjeru.
Moje unutra odiše sigurnošcu da je to pravi put.

Koliko je trnovito bilo do njega doci -do sebe doci!
Ali isplatilo se!

Sve se dogada s razlogom.
Ponekad ga je teško naci, ali on je tu.

02.04.2015. u 16:49 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Rujan 2015 (4)
Srpanj 2015 (3)
Svibanj 2015 (4)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"Voljeti znači prepoznati Sebe u drugome."
Kroz velike životne izazove koji su se pojavljivali u mom mladom životu, naučila sam da smo svi povezani, svi smo dio Istoga, sveprisutne Ljubavi. Tu Ljubav zovem Univerzum i ona je u svima nama.

Ovdje su šaputanja jedne kapi Univerzuma i Univerzuma u jednoj kapi.