< | srpanj, 2006 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
LINKOVI:
Dragi posjetitelji, obavještavam vas da od utorka nećete moći čitati moje postove 10-ak dana jer idem u Vodice (mjesto kod Šibenika) gdje nemam pristup Internetu. Toliko od mene, pozdrav svima! |
100. GODINA UTRKIVANJA Renault i momčad Renault F1 ovog će vikenda na VN Francuske obilježiti 100. godišnjicu sudjelovanja na automobilističkim utrkama. Davne 1906. godine Renault i Michelin ostvarili su svoju prvu pobjedu na La Mansu u organizaciji Auto Klub Francuske. Odlična dopuna slavlja bila bi pobjeda ovog vikenda u utrci Formule 1, koju priželjkuju svi fanovi Renaulta te dvojca Alonso-Fisichella. U proteklih je 100. godina Renault bio sedam puta prvak u prvenstvu konstruktora u Formuli 1 te je od toga šest puta bio nagrađen za najbolju izvedbu motora, a jednom za najbolju momčad. |
VN SAD-A BILA JE POSLJEDNJI KOLUMBIJČEV NASTUP U FORMULI 1 U službenom priopćenju momčadi Mclaren Mercedes stoji da će se Montoya u narednim tjednima posvetiti obitelji te pripremama svoje nove momčadi Chip Ganassi Racing za nastup u NASCAR prvenstvu iduće godine. Zamjena za Montoyu u idućim će utrkama biti odlični Pedro de la Rosa, test vozač Mclarena, koji je mnogo puta oduševljavao nastupima na slobodnim treninzima i utrkama. Ovime je Montoyina F1 karijera definitivno privedena kraju te će VN SAD-a ostati zapamćena kao posljednja na kojoj je Juan Pablo nastupio. Od trenutka kada je ušao u prvenstvo mnogi su u temperamentnom Kolumbijcu vidjeli budućeg prvaka, međutim Montoya nikada nije uspio opravdati reputaciju velikog talenta. |
KOLUMBIJAC UŽURBANO TRAŽI ANGAŽMAN ZA IDUĆU SEZONU Sudbina Juana Pabla Montoye nakon ove sezone još uvijek je nejasna. Kolumbijac bi navodno pristao i dalje voziti za Ron Dennisa čak i uz višestruko manja primanja, a neke glasine spominju i kontakte s Sir Frankom Willamsom kojem je njegov bivši vozač nudio usluge u narednim sezonama. Iako je nakon sudara na VN SAD-a Ron Dennis stao u obranu svojih vozača, glasine govore da je sportski direktor Mercedesa, Norbert Haug, bio toliko ljut da je od Dennisa tražio trenutni otkaz te dovođenje Pedra de la Rose na njegovo mjesto. Sve u svemu Montoya je od čovjeka kojeg su svi proglašavali nadom postao samo prosječni vozač za čije usluge nema previše interesa. |