Sve nijanse žute

nedjelja, 10.04.2022.

Preskupe su moje štikle za jeftinog čovjeka poput tebe


Preskupe su moje štikle za jeftinog čovjeka poput tebe.
I uzaludni bijahu svi moji koraci… svakim slijedećim tvoje sunce je grijalo toplije, a moj ponor bivao sve dublji.
I uzaludna bijaše svaka moja borba… svako moje uklanjanje prepreka… svakim slijedećim tvoj korak je bio sigurniji, a moj obasut trnjem… ožiljci od rana sve dublji, bolniji.
Preskupe su moje štikle za jeftinog čovjeka poput tebe.
I prestadoh koračati uklanjajući putem sve brige koje bi tebe mogle sustići.
I prestadoh preskakati sve tvoje postupke i riječi koje čovjek samo s namjerom da uništi drugog čovjeka može izreći.
Preskupe su moje štikle za jeftinog čovjeka poput tebe.
I ne znam zašto sam toliko dugo uklanjala tu misao iz mog uma. Tražila opravdanje za surovost… proračunatost… drskost.
I ne znam zašto nisam dozvolila sebi da vidim to što se od početka oslikavalo kao prikriveni obrisi tvog licimjerja… zašto nisam dozvolila sebi da čujem posve jasnu neiskrenost u boji tvog glasa.
Preskupe su moje štikle za jeftinog čovjeka poput tebe.
I znam da prema tebi i zbog tebe više nikada neću koračati.
I znam da će svaki moj korak biti usmjeren na put koji jeftinog čovjeka poput tebe zaobilazi.

10.04.2022. u 22:23 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2022 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

...i sve to tako nejasno i mutno kruži, i sve je to tako pogodbeno, tako neodređeno, tako čudno trepetljivo: biti subjekt i osjećati identitet svoga subjekta! (Miroslav Krleža)

„Želim da onaj koga volim
bude slobodan – čak i od mene"
(ANNE MORROW LINDBERGH)

"Svijet je tako pust ako u njemu zamislimo samo brijegove, rijeke i gradove, ali znati da se ponegdje netko s nama slaže, i da s njim možemo i šuteći dalje živjeti: tek to nam zemaljsku kuglu pretvara u nastanjeni vrt."(Goethe, Wilhelm Meisters Wanderjahre)



PHP Hits Count





Copyright ©