A koji naslov ovdje paše???

Uzela sam si slobodnu večer. "Jer ja to zaslužujem!"belj(to mi je najdraža rečenica iz reklama).
I umjesto da ko sve normalne žene idem malo pospremiti kuću, ja....na blognamcorbang. A šta ću, moram se odmoriti (tko ima dobar izgovor......)
Dobro sam, radi se i sve to tako, da vas ne gnjavim.....

Nego sam vam htjela ispričati, odnosno podijeliti sa vama oduševljenje jednom osobom.

Gospođu znam već dugo vremena, znanice smo, popričamo kad se vidimo na placu.....
Žena je toliko vedra, vesela, puna pozitivne energije.....obožavam pričati sa njom, poslije sam pet dana dobre volje!
Bila je nekoliko godina "preko bare", recimo službeno, a sad se vratila. Vratila se i i svoju "firmu", tj. jednu gradsku službu. Inače nije iz našeg grada, a sad je šefica u jednoj službi.
A pošto nije iz našeg grada i pošto voli raditi i raditi onako kako treba, nije baš omiljena..... A kaže da joj je granica tolerancije viiiiisoko. Ali ipak postoji.
Pa su tako nedavno prešli tu granicu.....a ona je pukla. I rekla im: "Šta vi mislite tko ste vi? Vi mislite da ste netko i nešto? Samo sebi važni? Ne!!! Vi ste sluge ovog grada!!! Ja sam vam šefica, a i ja sam samo sluga ovog grada!!!!"

E, to me oduševilo! Takav stav. Kad bi neki ljudi koji se ponašaju bahato i samovoljno tako razmišljali, svijet bi bio ljepši! A da ne govorim o našem gradu. I život bi nam bio ljepši i jednostavniji. Jer neki službenici se ponašaju kao da su bogomdani.




subota, 13.10.2007. u 21:38 ][ 49 ][ P ][ # ][ ^ ] [


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Lipanj 2008 (11)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (14)
Veljača 2008 (13)
Siječanj 2008 (18)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (13)
Srpanj 2007 (13)
Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (13)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


piskaranja jedne (informatički polupismene) mame teenagerakissludburninmad i supruge pre(ne)zaposlenog mužakissgreedy........

users online
Image and video hosting by TinyPic


Ispričavam se svima koji pišu poeziju što ih ne komentiram. Nemam vremena za kvalitetno čitanje i komentiranje, a da vam pišem reda radi ......wave.


Get graphics at Nackvision.com


Ako bi slučajno nekom palo na pamet da mi šalje mail:

suncokretic@yahoo.com


Ovo sam pošteno ukrala od Kikice:

"POSAO NIJE PIMPEK,
MOZE STAJATI I DVA DANA "


Prijatelj- to je onaj koji zna sve o vama, a ipak vas voli.

Djeci dajemo dvije stvari- korjene i krila.

Pravi prijatelji dođu k nama kada smo sretni i kada ih pozovemo, ali ako smo nesretni, oni dođu sami.
(Teofrast)



Uspjeh nije nikada ne pasti, već podići se svaki put kad padnemo

(Konfucije)


Volim skoknut na "čašicu razgovora" kod:


slatko grko i obratno
slonic
ista
eurosmijehrofl
maškarada
nitko nije otok
Pjesma
greentea
sacher
otkucaj
čiovka
vera
pegy
kikicarodjkicarofl
kenguurrofl
katrida
koraljka
MiniMaxine
zaštita bilja
grintavac
Rib@rnica
sunflower
zvrk
zuzayok
carla_bruni
marsi
dona
sebi pripadam
sanja
zore
angie
7dana
sabriel
salvetna tehnika
panova frulica
tigastibobi
Santea
patkica
marsijanka
prirodno ćelav
Marisol
Katja
Trill
gustrina
lavica















....i ovo sam ja (rječju i notama).....



Vatra i vrag ja sam andjeo u paklu
i donosim spas, vatreni znak
kada letim putem zvijezda
osjecam strast

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ne znam za poraz pobjedjujem sve ljubavi imam za cijeli svijet

Oaze snova me cekaju
tihi trenuci srece koji me opijaju
munje i grom zadrzat' cu zvjezdanim nebom svoje snove zagrlit' cu

Kad nesto zelim dobijam to
kad zelim dobro pobjedjujem zlo
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

(Oaza
snova - Denis&Denis)




...a ovo sam copy-paste od Otkucaj:
Irska iskrica

Imaj vremena za rad-
to je cijena uspjeha.
Imaj vremena za razmišljnje-
to je izvor moći.
Imaj vremena za igru-
to je tajna mladosti.
Imaj vremena za čitanje-
to je osnova mudrosti.
Imaj vremena za prijateljstva-
to je put sreće.
Imaj vremena za sanjarenje-
to je put ka zvjezdama.
Imaj vremena da voliš i da te vole-
to je privilegija bogova
Imaj vremena da gledaš oko sebe-
suviše je kratak dan za sebićnost.
Imaj vremena za smijeh-
to je glazba duše.


Bože, daj mi mirnoću da podnosim stvari koje ne mogu promijeniti.
Daj mi hrabrost da promjenim stvari koje mogu promijeniti.
Daj mi mudrost da razlikujem jedno od drugoga.
Molitva Sioux Indijanaca


Baca Iva mi poslao:


„Ljubav je velikodušna, dobrostiva je ljubav, ne zavidi, ljubav se ne hvasta, ne nadima se; nije nepristojna, ne traži svoje, nije razdražljiva, ne pamti zlo; ne raduje se nepravdi, a raduje se istini; sve pokriva, sve vjeruje, svemu se nada, sve podnosi. Ljubav nikad ne prestaje.“
1. Pavlova poslanica Kori


Ovo je pjesmica iz mog djevojačkog rokovnika (a nismo imali blog!)


MARIHUANA

Možda je prošao život cijeli
od onog dana kad smo se sreli
kad prvi put ugledah te oči plave
i kosu boje pokošene trave

Ah, pomislih, lijepa je ona
i nečuh zvuk onog zvona
što je u smrt zove tiho, polako
o, da sam znao, vječno bi plako

Ruku mi pruži kao da pita
vidiš li rijeku, polja, žita?
Pružih ruku ruci što pita
pružih ruku vapaju smrti

I tad spoznah pred kim stojim
pred onom koja živi u snovima mojim
ispijena i blijeda provodi dane
u dimu marihuane

Htio sam ljubavlju da otjeram drogu
jer što je ona skrivila Bogu
zvala je mjesec i zvijezde da joj sude
htjela je da voli i voljena da bude

Uzalud bjehu sve molbe moje
i oči plave zanosne boje
preklinjem dolazak onoga dana
i zlo što donosi marihuana

Ana je bila djevojka plavih očiju i kose
imena kojeg hiljadu djevojaka nose
i koje će isto jednoga dana
otići tamo gdje i Ana

Na grobu njenom zaplakah prvi
ispisah riječi kapima krvi
UMRLA JE U SMIRAJ DANA
BILA JE SRETNA I ZVALA SE ANA!

A znala je da narkomani dugo ne žive
da se kratko snovima dive
voljela je da bode svoje vene
voljela je mnoge, a možda i mene....

....a ovako me opisuje keltski horoskop.....
(made by Dona)


Ljudi rođeni u ovom znaku su ambiciozni, odlučni i gipki. Uvijek su jasno orijentirani na svoj cilj te su stoga odlučni vođe i dobri stratezi. Imaju potrebu uspjeti u životu i vjeruju da će se marljiv i uporan rad na kraju isplatiti. Breze su lojalne, na njih se možeš osloniti i vjerovati im, iako se nekad čine rezerviranima. Pozor, mogu biti cinične! Najpoznatije su kao radoholičari te su uvijek ozbiljne s pomalo čudnim smislom za humor (ako do humora uopće dođe!).

Breze znaju biti pesimistične te imati previše samodiscipline. Često su same, a veza ili brak im se dogodi tek kasnije u životu, budući im je teško pronaći nekoga tko se uklapa u njihove stroge kalupe i rutinu. Brezama je uvijek potreban jasan cilj kako ne bi bile depresivne i pesimistične.












Te divne 80-e