berlinski zoo

26 lipanj 2006

preko OAP-a(obavještajna agencija za prežderavanje)smo dobili super tajnu dojavu da se jednu stanicu vožnje U-bahnom, na oranje platzu nalazi kineski restoran u kojem za 5 eura jedeš koliko god možeš!!!!!znači,obećana zemlja utopija ipak postoji u jednom kutku ovog našeg čemera što se zemljom zove:)jadnik očito nije računao da berlinom gmižu tamo neki balkanci koji će ga odvesti u stečaj.došli smo ispred restorana čiji će vlasnik ubrzo promjeniti ime u bank rot soon(uskoro) i kod konobara provjerili vjerodostojnost podataka.nakon što je konobar,ne sluteći što mu se sprema,potvrdno klimnuo glavom bagra je zasukala rukave i navalila......dok su ostali grabili kao da su pušteni sa lanca,ja sam mudro konstatirao da bi pametnije bilo konobaru da nam je dopustio da privučemo stolice za švedski stol.pa barem mu ne bi blatili tanjure:)recimo ovako,ja sam prestao trpati u tanjur u trenutku kada su mi se kotleti počeli kotrljati sa vrha novonastalog brežuljka.turisti su zastajali kod naših porcija i uslikavali se dok smo mi bez imalo srama punili naše trbušine.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
na kraju smo ostali sjediti nepomični poput trutova i pokušali se dogovoriti o planovima za ostatak dana.mimikom i govorom prekidanim sa učestalim podrigivanjima uspjeli smo nekako iskombinirati plan za odlazak u berlinski zoo,jedino mjesto na kojem nećemo biti najdlakaviji:)
bahato kupujemo cjelodnevnu kartu za metro iako imamo kao grupa pravo na popust od 50 %.ali kad je beg bio cicija:)iskrcavamo se na kolodvoru zoo.zvuči li vam poznato?ajde,ajde,svi smo kao klinci čitali onu knjigu"mi djeca sa kolodvora zoo"o onoj grupi klinaca -narkomana.istina,u medjuvremenu je sasvim dostojna replika tog zoo-a osvanula i u mojem kvartu,ali ipak......
pratimo strelice i nakon 2 prelaska ceste stajemo ispred blagajne zološkog vrta.16 eura za ulaznicu.grebem neki popust za studente i smanjujem cijenu za 5 eura.nakon što mi blagajnica kaže da ne trebam predočiti nikakvu studentsku iskaznicu,balkanski besramno joj lažem da smo svi u grupi studenti i svi ulazimo sa popustom!
prvo smo se susreli sa nekim tapirom koji je polumrtav ležao sakriven u dubokoj hladovini i koji je hladno lansirao odjeb našim dozivima za poziranje.slijedila je deva!jednogrbo stvorenje koje je upravo bilo u procesu linjanja tako da je izgledalo odvratno.nastavili smo kružiti zološkim vrtom i onda sam u jednom trenutku ugledao bivšu curu kako šeće u društvu prijateljice.iskreno sam se iznenadio i krenuo im u susret da ih pozdravim.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rekle su mi da su krenule u razgledavanje izloga uz mogućnost šopinga ako se ukaže kakva povoljna prilika.prolazile su kraj zoo-a,pa rekoše,da svrate kad im je već na putu.
bilo mi je drago što se ne gledamo više preko nišana,a usput sam pohvalio i njenu liniju.čuo sam za njezine dijete i da jede jako slabo.nije ništa odgovorila,ali joj je zakrulilo u želudcu pa sam joj prijateljski ponudio komad svoje marende.prihvatila je......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nakon što je pojela sve do zadnje mrvice,zahvalno je podrignula i poželila mi ugodan boravak u berlinu.
priključujem se ponovo svojoj grupi i dolazimo ispred ograde sa pingvinima.tu opet dolazi do izražaja naš balkanski mentalitet kada gnjurimo prijateljski raspoložene pingvine na sveopće zgražanje ostalih posjetitelja.pada i prijedlog da kidnapiramo ljamu i prošvercamo je na slijedeću utakmicu.
penjem se na skulpturu lava i razgolićen ispuštam urlik glumeći tarzana.doduše,ovom tarzanu je džejn kuhala samo brutalno kaloričnu hranu,ali ......nećemo cjepidlačiti:)AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
razgledavamo i aquaworld u kojem blejimo u zmije i kovanicama gadjamo nadrkanog aligatora.dolazimo na odjel sa žoharima u kojem ima primjeraka velikih poput hodajućeg hamburgera.Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nakon višesatnog hodočašća i balkaniziranja po zoo-u konačno stižemo na dio sa majmunima.mi se beljimo njima,oni se belje nama i dođe čovjeku da se zapita tko je tu uopće sa prave strane ograde.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prilazimo sektoru u kojem drže gorile.valjamo se od smijeha jer se gorila zove ivo!!!!neki naši očito imaju više hrabrosti nego pameti pa se odlučuju na preskakanje ograde i podjebavanje životinje koja je u stanju bez problema rastaviti odraslog čovjeka na proste faktore.njemačke penzionerke ne mogu vjerovati,križaju se i mrmljaju:oh,mein Gott!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
raspizdili smo ivu(ivota) koji je rastjerao ostatak krda i onda nam počeo prijetiti držeći granu u ruci.nisu se hrvati usrali i utekli u roku munja.bilo je to strateško povlačenje u svrhu pregrupiranja i razmatranja daljnjih akcija:)))
lagano su nam već noge počele otjecati poput teta u konzumu koje tuku prekovremeno noseći borosane pa smo odlučili krenuti prema izlazu.opasno nam se i prizjevalo tako da smo počeli lagano usisavati.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zoo je ogroman tako da smo mi nakon 4 sata kruženja obišli otprilike 1/3 cjelokupnog vrta.izmedju ostalog nismo vidjeli niti tigrove,medvjede,bizone,žirafe,lavove......ali smo zato na izlazu naletjeli na slonove.prolazeći kraj njihovog kaveza učinilo mi se da me netko zove.nigdje nikoga!okrenem se lijevo,prazno....desno,samo slonovi???????edo,edo!
gledam ja,kad ono doziva mene slonica......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
auuuuuuuuu,stara,ali se tebi brzo hvata.pa pred pola sata si bila anoreksična???
plačući mi je objasnila da su je greškom,dok je prolazila zološkim zamjenili za slonicu i da su je zatvorili u kavez sa napaljenim mužjakom indijskog slona.
a jebiga,reci i njemu da te boli glava,prebacio sam na zajebanciju:)
izderala se na mene da ne serem i neka razgovaram sa upraviteljem i objasnim da ona nije nikakva slonica!!!!!
u tom trenutku nam je prišao jedan čuvar koji je brutalno zaudarao na govna i objasnio mi da se njemu čini kao da ja razumijem što mi slonica govori.
DA,NARAVNO DA RAZUMIJE!!!!!!urlikala je tanja,VADITE ME IZ OVOG KAVEEEZAAAAA!!!!!!
izderao sam se na polupismenog čuvara:pa šta ti misliš da sam ja doktor jebeni doolittle.od kuda ja da znam što mi ova slonica govori!žao mi je,ali zbilja ne razumijem:(
UBIT ĆU TE KURVIN SINE!!!!!!!!!!!!!!urlikala je slonica!
sorry,zove me ekipa....moramo krenuti!i nemoj se nervirat,zabolit će te želudac:))
MARŠ!!!!!
mahnuo sam joj još jednom na odlasku i onako neprimjetno bacio šaku kikirikija.iako piše da je strogo zabranjeno hranjenje životinja.ali ipak sam ja balkanac,ma koliko se god mi gurali u europu:)))
VRAĆAJ SE KURVIN SINEEEEEEEE!!!!!!!!!

<< Arhiva >>