< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (9)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

Nova- stara ja!! Samo s malo više optimizma... I nije istina da se ne trudim napraviti razliku i biti bolja osoba svakim novim danom. Dodajte još malo filozofiranja i shvatit ćete mene i ponajviše naslov mog bloga...Bad blue bitch 4ever
MySpace

MySpace

free web counter

free web counter

Tko sam ja?

image hosting file

image hosting file



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I TO BI OTPRILIKE BILA JA!

Umovi koji će promijeniti budućnost...

**Sonja - specijalitet za oči, uši...**
**Helena - jednostavno/zanimljivo**
**Jelena - razlozi...i kad oni ne postoje...**
**Anđelika - aka Pinky......**
**Petra - moja razonoda, stavlja mi osmijeh na lice...**
**Witch - još smijeha i zdravih gadosti...**
**Gospodarica Kanala Otkrivenja - vrlo, vrlo zanimljivo, poučno i hmmm....odlično drugačije...**

Motivi i moje nebuloze

**Ako nemaš za što umrijeti, nemaš ni za što živjeti.**
**Ako sam ono što imam, a ako se to što imam izgubi, tko sam onda?**
**Pobijediti znači ustati svaki put kad padneš.**
**To što jesi govori mi tako glasno da ne čujem to što pričaš.**
**Ponekad netko mora doći i povrijediti nas da bi shvatili koliko nam je lijepo bilo.**
**Čak i najopasniji pogled može pustiti suzu.**
**Na kraju uvijek završiš tako što poljubac za laku noć uvijek daješ pogrešnoj osobi.**

Images for your blog codes

Images for your blog

petak, 22.06.2007.

Ah…pa sreća naravno…

"Tri su uslova da čovjek bude sretan: treba biti glup, sebičan i dobrog zdravlja; ali ako prvi uslov nije ispunjen, sve je propalo." Gustave Flaubert
Zadnje vrijeme često razmišljam o onome o čemu ne bi trebala. Opet sam počela analizirati. I to previše. U sljedećih nekoliko dana dogodit će se toliko toga dobrog i predivnog da ja jednostavno ne znam kako će sva ta sreća utjecati na mene. Već sad pomišljam na sve ružno što mi se može dogoditi i što će me dodatno oslabiti. Svjesna sam toga da je problem u meni, jer to stvarno nije normalno. Nikako se ne kogu pomaknuti s jedne jebene točke. Iscrpljena ja guram grudu koja je već postala lavina i kotrlja me na dno. Iscrpljena ja pokušavam pomaknuti se naprijed. Da, pokušavam. Trudim se da mi bude bolje. I nakon još jednog dana neuspjeha i očitih grešaka ja opet zatvaram oči svjesna crnine koju ću vidjeti, svjesna kapljica koje će poteći iz te crnine, sama sebi sudim i kažnjavam se pogrdama, očajem i srdžbom. Ovu noć ne plačem. Kao i većinu noći do sad. Eto, toliko sam prazna. To je tako sjeban osjećaj, kad osjećaš da dišeš i to je sve što osjećaš. Jedini dah života.
Ah…pa sreća naravno… sve će to biti super … osjećam da mi krila ponovno rastu… izvući ću se nekako iz močvare, neću se ugušiti ispod lopoča trulih od žaljenja… i letjet ću…slobodna, ponosna i sama… jer ja nisam ptica da letim u jatu, ni pčela da kružim u roju, ja sam klonuli anđeo zgrožen nad dvoličnošću, sasvim sama u svome bolu kojeg pobušavam ubiti… Pokušala sam ubiti bol, ali samo sam krvarila još više… Ako već ne možete ništa popraviti u svome životu, učite bar na mojim pogreškama. Ne pokušavajte ubiti bol. To je nemoguće.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| - 23:30 - why... (11) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.