08

četvrtak

kolovoz

2019

#prekid

Danas svatko može napisat knjigu-osoba s interneta koja nikad neće napisat knjigu. Pametno,nadahnuto i nevjerojatno dirljivo- Washington post(ne o ovoj knjizi).

Za one koje je sram na plaži citati knjigu od Andree Andrassy #prekid, tu su i posebne korice sljedećeg naslova:”Aksijalna aproksimacija propulzivnosti intrinzicnih čestica u sumporovodicnom okruženju”. Aerdna Yssardna

Sto reci,žena je zakon(i na sve je mislila).

Knjiga mi se svidjela, pročitala sam ju na plazi(nisam koristila ove dodatne korice) i žena je stvarno smiješna. Čitajući knjigu shvatila sam da pitanja “zašto bas ja?” I “ali mi smo bili posebni” misli manje-vise svatko.. “Ideje o jednoj osobi koja ti je zapisana u zvijezdama su iz vremena kad je životni vijek bio 35godina,svi su živjeli u istom selu i zadatak je bio pronaći muza koji će za tebe loviti hramu i koji ti ujedno nije brat”.

“Ukusi se mijenjaju, čovjek svašta misli tijekom života, a život ga samo gleda i smije mu se.”

U knjizi je opisala faze prekida i faze iza toga.. čitala sam ju zabave radi i iskreno,zabavila me i je. Život općenito ne treba shvaćati preozbiljno. Ima i gorih stvari. Nikad ne znaš od kakve gore stvari te je sačuvala losa sreća. U zadnje vrijeme su popularne proslave povodom razvoda, pa možda proslaviti i poneki #prekid. Ima i gorih stvari.

Uglavnom, knjiga je na ljestvici 1-10: devet. Čisto toliko da kao u “večeri za 5” ili shopping kraljici ostavimo mjesta za napredak(ako sljedeća knjiga bude bolja).




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.