David Strossmayer

ponedjeljak, 26.01.2009.

Filozofija jednog pubertetlije-17/270

Madre que non conoce otra justicia
Que el perdan ni masley que elamor.
Majka koja nije poznavala druge pravde do oproštaja,
ni drugog zakona do ljubavi.
-Ugravirati na bakin i djed
in grob-
___________________________________________________________
-DRVO JASMINOVO-
U mom vrtu posađeno
Ti naraste, ti procvjeta
A drugi će da te bere
Izađi na vrata pričat ću ti
Izađi na prozor
Pričat ću ti,otkrit ću ti
Tajne duše svoje
Tajne otkriti želim
Tajne života svog
Nebo neka bude list papira
A i more crna tinta
A stabljika pero lako
Da napišem moje jade
Ne znaju ih braća moja
Ni rođaci ni rodbina
(Stara sefardska
romansa)
___________________________________________________________
Never was so much owed by so many, to so few.
(Winston Ch
urchill)
___________________________________________________________
Treba prvo uvijek prikupiti sredstva, prije negoli se stvori cilj i krene na put ka njegovom ostvarenju.
Ali kako da se stvore sredstva kad nema motivacije?
Desničari ne stoje uvijek na desnoj strani i VICE VERSA!
Ponekad su to samo farse interesanata, spremnih zgrabiti bolju fotelju čim se za to ukaže prilika.
Gotovo svaka od mojih ljubavi je počela u proljeće, sa nadom da će trajati dovijeka, ali se ugasila ujesen sa prvim požutjelim lišćem, baš kao i cvijet koji prije zimskog snijega, da bi ponovo oživio u svojoj proljetnoj ljepoti.
Dina!
Ono što sam ti dao očito nije bilo dovoljno.
Ono što sam mogao dati već je davno nestalo, tako da se ne trebaš ničega bojati.
Na ovoj adresi nema ničega što bi te moglo uplašiti ili povrijediti i hvala ti unaprijed na poštivanju moje privatnosti.

2008 (c) Copyright by David Strossmayer

- 01:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>