David Strossmayer

petak, 23.01.2009.

Filozofija jednog pubertetlije-15/270

5) Problem kod nas koji te volimo-mi te vidimo samo kad svjetliš a ne vidimo ništa kad nam 'ugasiš' svjetlo, baciš prašinu u oči pa ideš u:
a) apoteku da kupiš kapljice ali treba znati koliko dugo treba pritisnuti kapaljku???
b) ne znaš da se objasniš dovoljno dobro i ne želiš jer to odgovara tvom biću tj. virusu kojeg imaš!
c) Nitko te ne razumije- kamoli sreće što postoje svi oni koji te 'ne razumiju' jer bi u protivnom mislio da sam to samo ja!
6) Ti si po meni savršeni kompjuter koji ima virus što stanuje u sefu i koji se množi!!! Simbolika o tvom savršenstvu-ha ha
7) Bitku koji vodiš sama sa sobom trebaš dobiti da bi dobila rat jer u bitkama sa drugima ne vidiš sebe samu-nervoza!
a) Strategija blitzkriga
b) Strategija dječje psihologije
8) Imam veliko životno iskustvo i prošao sam u životu više negoli ti možeš naslutiti.
Na početku je bilo govora o tome što ja želim u životu. Kritika sa tvoje strane ali bez praktičnog savjeta što činiti sa podstanarima,kućom,stanom..
Neću ići tvojim putem nego samo paralelno ili istom cestom i neću te povući za sobom jer i ti imaš svoj pravac u životu.
Uzeo sam te zaozbiljno i tu pogriješio.
Ti si sada spremna da se uvjeriš kako je sve što je bilo među nama bilo nestvarno, nije postojalo, sve je to bila neka iluzija zbog silne želje da se nakon neuspjeha sa Eranom pronađe momentalna zamjena-uspjeh!!!
9) Ukoliko je nemoguće izgraditi paralelni put u životu tada se rastajemo jer ja nisam tvoja mama niti tvoj tata ili Gaj kojima se možeš posrati na glavu i koji će te uvijek dočekati otvorenih ruku.
Ja imam izbora baš kao što ga ti nećeš imati za svojih 10-15 godina. Izgubio sam dvoje roditelja odjednom i ne bi ti to preporučio ni u najcrnjim mislima.
10) To nije uslov za nastavak veze niti ultimatum već prijateljski savjet-zabrinut sam za tvioj živčani sistem.
Ako te volim to još uvijek ne znači da pristajem biti rob sopstvene ljubavi.
11) Na kraju ćeš se zapitati zašto pored sveg sranja idem s tobom?
Ja uvijek idem do kraja jer vjerujem u izreku L.N.Tolstoja koja kaže, da ukoliko se čovjek okreće na svakog psa koji na njega laje da bi bacio kamen, taj čovjek nikada neće stići do svog cilja.
12) Najlakše je zaratiti ili dići ruke od svega te svako otići svojim putem. Mnogo je teže pronaći rješenje.
Zapamti!
Tebe svatko želi pojebati.
Razumjeti to je mnogo teže jer za takvo što treba srodna duša.
Voljeti pak tebe to je jako rijetko, jer je rijetko pronaći čovjeka koji će te biti sposoban razumjeti, i još uvijek u tebi pronaći nešto što može voljeti.
Ali ti imaš slobodan izbor kao i ja koji sam već izabrao.
Aidsa, herpesa i drugih vaginalija ima koliko god hoćeš, i neka ti je sa srećom u traženju čovjeka- tvoje ljubavi.
Ja sa takvom osobom poput tebe ne mogu i ne želim živjeti, sve dok ne napravi zaokret za 180 stupnjeva.
Ti to ne možeš napraviti osim uz nečiju profesionalnu pomoć, ukoliko si toga svjesna.
Dovoljno si inteligentna da pronađeš put i da potražiš mene nakon toga.

S poštovanjem i iskrenošću David

2008 (c) Copyright by David Strossmayer

- 23:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>