David Strossmayer

nedjelja, 18.01.2009.

Filozofija jednog pubertelije-12/270

Iako je od tada prošlo gotovo 50 godina oni kojih se to tiče ne mogu da zaborave što su doživjeli, a isto tako se sjećaju i čovjeka kojeg su izbliza promatrali kad je vršio najteže zločine i nedjela. To peče kao oganj u kostima. Vrijeme liječi rane ali su neopisivi zločini izvršeni u Treblinki nezaboravni.
Takvi zločini protiv Židovskog naroda, protiv čovječnosti kao i ratni zločini ne mogu da se zaborave i ne mogu da zastare. Za njih nema oproštenja ni po zakonu ni po srcu. Prilika je takva kao da Treblinka još postoji i da krv žrtava još uvijek do neba stiže. Čovjek koji je izvršio neopisive zločine-ženama rezao grudi, muškarcima sjekao ruke i prste, djecu unakazivao, na može da traži ni milost ni sažaljenje.
(Suci Dov Levin i Cvi Tal prilikom optužbe
Ajhmanu)
___________________________________________________________
Tamo gdje se spaljuju knjige, spaljivati će se doskoro i ljudi. (Heinrick Heine)
___________________________________________________________
Nije mi bitno to što činim, sve dok ne odem.
Ja odlazim, jer mi je bitno to što činim! (
Ilan P.)
___________________________________________________________
Svađa i postoji samo zato, da bi se ljudi imali zbog čega pomiriti.
Kako mogu da znaju što je život oni čije tijelo nikada patnje vidjelo nije, oni čije oči suza okusile nisu, oni čija duša tugom uzdrmana nije i čije srce ne voli nikoga, osim sebe samoga.
Ona je osoba koja me čini vječito gladnim njene ljubavi!
Žena koja voli je baš kao i pčelica puna meda koja je spremna da ga položi u saće, ali čim se med 'ukiseli', iz bilo kojeg razloga, on postaje otrov spreman da usmrti onoga koji je prouzrokovao promjenu u samoj pčelici.
I kad jednog dana ne bude ostalo ništa od nas na ovom svijetu, ostati će zauvijek moja misao o tebi.
Čovjeku nije dovoljna samo ljubav koju dobiva, on treba i ljubav koju daje, da bi ga usrećila.
Svijet se ne može osvojiti silom, već samo mudrošću!
Rana kojom sam te ranio boli me više od svega. Ima neka tajna veza. Tvoje su riječi za mene blagoslov s kojim počivam, a koji poslije burnih snova o nama postaje prokletsvo s kojim se budim i počinjem opet iz početka.
I tako svaki dan.
___________________________________________________________

2008 (c) Copyright by David Strossmayer

- 00:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>