David Strossmayer

ponedjeljak, 22.12.2008.

Filozofija jednog pubertetlije

Filozofija jednog pubertetlije-naslovna strana

Bok!

Zelim da objavim izdavanje moje prve knjige na materinjem hrvatskom jeziku "Filozofija jednog pubertetlije".

Slika sa naslovne strane, bas kao i ona sa zadnje koja nije objavljena, je poklon mog prijatelja Varodi Yosef-Tala, poznatog Israelskog slikara inace nacrtana jos davne 1988! Vidi: VARODI YOSEF-TAL

Knjiga je izasla tek nedavno iz tiska u nakladi Matice Hrvatske-ogranak Osijek, danas sam postom dobio prvi primjerak kojeg trebam odobriti, pa cu Vam javiti vec kada i gdje ju je moguce nabaviti.

Knjiga je obima od 270 stranica, formata A-5 sa mekim uvezom.

Maloprodajna cijena je 130 kuna, odobrena od Ministarstva Kulture i Prosvjete Republike Hrvatske.

Inace se moze pronaci u racunalnom katalogu Gradske i sveucilisne knjiznice Osijek pod brojem 120511040.

Ovom prigodom zelim da zahvalim mojim dragim i vjernim prijateljima, akademskom slikaru Yakovu Pereri-Zemuncu te Varodi Yosef-Talu, autoru slike na prvoj i zadnjoj stranici, sto su me podrzali u cijelom procesu koji nimalo nije bio lak, pored svim obaveza koje imam, da bih mogao na vrijeme platiti tekuce racune, ducan te izvesti moju curu tu i tamo na neku cugu ili kino he he he

Saljem Vam u prilogu prvu stranicu koja je moje djelo kao i zadnja koju cete vidjeti kada Vam posaljem knjigu sa posvetom.

Malo strpljenja i bit ce svega...

Lijep pozdrav od mene!

David

- 18:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>