28

utorak

veljača

2012

namasti kalup, namasti kalup

to bi mogao biti radni naziv ovog kolača, inače ćemo ga nazvati pepermintasto čokoladni vijenac ;D

smiksam ja smjesu, ulijem je u kalup i onda skužim da sam ga zaboravila namastiti, naravno da mi se nije dalo opet izlijevati smjesu, prati kalup, mastiti kalup, kolač gurnut u pećnicu pa što bude ;) uzrujavanju u kuhinji stvarno nema mjesta :D

ali to nije sve, radila sam lazanje nakon toga, i pogodite što se desilo, opet sam zaboravila namastiti posudu, čudna neka nedjelja, rastresena




kolač je inače izvrstan, ostao mi je bio komad koji sam danas uzela na posao i još uvijek je bio sočan

recept je prilagođen prema receptu za čokoladni kolač s crnim čajem iz nekog američkog časopisa, ne volim crni čaj, podsjeća me na djetinjstvo i probavne tegobe, nikad ga ne pijem, kao ni kamilicu, s kamilicom su me nalijevali jer nisam ništa htjela jesti kad sam se rodila, sisavac koji ne želi piti mlijeko :D



izmijenila sam i količinu šećera jer mi je nekako bila prevelika količina za moju preinaku a i ne koristim gorku čokoladu da mi djeca ne plaču kako je gorki kolač nego čokoladu za kuhanje



i tak, da krenemo na recept ovog razvaljenog kolača jer kud nisam namastila kalup, nisam ni čekala da se ohladi nego sam ga još relativno vrućeg i mekanog nasilno oslobađala kalupa.....čudan, čudan dan....nije ni danas baš bio normalan, odmah ujutro sam se skoro ubila silazeći niz stepenice, špaga na stepenicama, ma majstorica :D

za kolač nam treba

2 vrećice zelenog čaja s mentom i šaka svježe mente, preliti sa šalicom kipuće vode (oko 2,5 dl), čaj izvaditi nakon par minuta, mentu ostaviti u čaju dok se sve ne ohladi i bude spremno za smjesu
3 jaja
300 g šećera
300 g brašna
125 g putra - oko - sad će netko pitati kako može biti oko 125 g, lijepo, ako putar od 250 g kako piše na ambalaži prerežete dijagonalno na pola, onda je oko, ako vam se važe, važite ;)
1 žličica praška za pecivo
1 žličica sode bikarbone
1/2 šalice jogurta, znači oko 125 ml
1/4 žličice soli
100 g otopljene čokolade



priprema

u posudi miksajte putar sa šećerom da dobijete mrvičastu smjesu, dodajte jaja i sve dobro izmiksajte, umiješajte otopljenu čokoladu, dodajte jogurt i naizmjence dodajte brašno pomiješano s praškom, sodom i soli i pripremljeni čaj

kad ste sve dobro izmiješali, ulijte u NAMAŠTENI kalup i pecite na 175°C oko 30-40 minuta, probajte čačkalicom ili nečim sličnim nakon pola sata

jako ukusno, dugo ostaje svježe, a i forma je bolja ako namastite kalup ;)

<< Arhiva >>