19

nedjelja

veljača

2012

al' je snijeg, al' su labudovi...

jučer sam napokon promolila nos malo van nakon tjedna u stanu, sva sreća da mi je bundek blizu pa imam lijepo mjesto za šetnju

a sjetila sam se čak i mobitel uzeti sa sobom pa je odglumio fotić ;)

i da se ne osjećate zakinuto za recept, nakon šetnje kad sam došla doma tako mi se jelo nešto slatko da sam morala nešto zmiksati na brzinu :D ispod bundeka i recept ;)













































i brzinski recept ;)

250 g brašna, 250 g šećera, 1 prašak za pecivo, 1 vanili šećer, 50 g kakaa, 125 g putra, 2 jaja, 2,5 dl mlijeka - sve zajedno dobro izmikasti, ispeći na 180°C oko 20-25 minuta, posipati šećerom u prahu, ili kao ja, premazati marmeladom od marelica i preliti čokoladnim preljevom - 100 g čokolade nakidati na komadiće i preliti sa 125 ml kipućeg slatkog vrhnja i dobro promiješati - ako nema nikakve druge koristi od zime, tu je brzinsko hlađenje kolača na lođi ;)

<< Arhiva >>