stillhoping

28.07.2007., subota

teca roni suze....ja u blagom soku...

Moja tetka po ocu je prebacena u bolnicu.Rekli bi ljudi,iz cista mira.Iz bolnice na VMA.Moja majka i teca su otisli u bolnicu da je vide.Da saznaju sta je s njom.Tamo su saznali da je hitno prebacena na VMA.
Desava se.Svakog dana neko dobije mozdani udar.Ili infarkt.Ili nesto slicno.Cak i ljudi mnogo mladji od moje tetke.

Nije to ono o cemu hocu da govorim.

Sada govorim o tecinim suzama.Koje su me zaprepastile.Koje su me,blago receno,zaprepastile.

Godinama razdvojeni njegovim poslom u drugom gradu.Godinama vikend-brak.On,grub i dzangrizav,osion,bezosecajan.Tamo,u tom drugom gradu se menjaju zene.Jedna se zadrzala duze nego obicno...Kad vikendom dodje,citava kuca je u stanju uzbune.Ciscenje,pranje,zalivanje....lakne im kad u nedelju uvece otputuje...a kad govori o njoj,on kaze:Moja koza...

Eno ga u dvoristu....sedi s mojom majkom i place....i nije to tih plac,onaj koji covek pokusava da sakrije....STVARNO place.....onako ,...STVARNo.....neutesno,ocajno....

krisom ga posmatram kroz poluspustene roletne.....je li to stvarno moj teca?....onaj sto vice s ulaza? ....onaj kome nista nije po volji?.....onaj koji ne ume ni da primi ni da kaze lepu rec?....

....izgleda da jeste....kao da je odjednom shvatio da je sve ove godine imao zenu....i da njen zivot sada visi o koncu.....i da on,ipak,gaji nekakva osecanja....



nikad necu razumeti muskarce......


da li smo inace skloni tome da mislimo o svom ophodjenju prema drugima tek kad su oni necim ozbiljno ugrozeni?
Da li nam reci naviru tek onda kad je kasno?
Mislimo li o tudjim recima tek kad taj neko ode zauvek?

Suzana je stalno govorila da igra ruski rulet.
Suzana je mnogo toga govorila.
Jesmo li krivi ,jer je zapravo,nikad nismo culi?
Ona je,naprotiv,umela da slusa....

Sad me to izjeda.....
- 16:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2009 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (24)
Srpanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

u nekoliko reci