LIFE

utorak, 04.10.2005.

Simpliest thing

I danas sam opet isao po gradu da nađem nešto sestri za poklon. She had a ba'th'day. Ima toliko tih malih kicastih ducana i poklon galerija, al je to tako isfurano. Sam sam sebi dosadan sa trazenjem.

Al zato da imam komada (seks komada), znam sto bi joj kupio za rođendan. Oh Romeo! komplet, ducan o c e a n, ulaz u Importanne galleriju iz Vlaške, odmah s desne strane. Izlozeno u izlogu na vrlo vidljivom mjestu.

Kupi joj salicu, kupi joj kicaste papuce u obliku zivotinja, kupi joj narukvicu...

I ni danas nisam kupio nista. I onda mi je od silnih komplikacija na pamet pala the simpliest thing.

Nasao sam se s njom dok je jos bila u gradu. Cestitao sam joj rođendan.

"Sretan rođendan!"
"Hvala, ajme vec sam zaboravila."
"Nisam ti nista donio, al sam ti donio s... (zbrzano)"
"Kaaaj?"
"Nisam ti nista donio, al sam ti donio sebe: I can sing, I can smile, I can jump (poskakujući na sred trga i smijući se)"

I strgali smo se obadvoje od smijeha.

Otisli smo na sladoled.




- 22:55 - ˇVenga! (1) - ˇOlé! - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links
New INTERESTING ppl

Virtuela

Lavidaloca new
dexterious new

Maloljetnici
Anči

Moja generacija
Letitia
Jazzie
My way
Ateh
Keolina

30 or over 30 (gerijatrija) - thanks for not getting offended!
Poli
Xiola
Marisi
Juliere

Čitam, ali rijetko pišu:

Prase
Avril Lavigne

Ove blogove sam posjetio (podsjetnik) i istrazujem ih

poslovna_curica
tiny dancer
amy damon
indian woman
vitezica lutalica - vukovi
nenya- fotke
castanea
Chilli
chocolate girl
Moj mail
romeo_salao@yahoo.com