Veni, vidi, dormivi

ponedjeljak, 24.09.2007.

Papci

"Budala se lako rastaje od svog novca" - nije zalud sjetiti se ponekad. Da je lijepo imati novaca, nije pitanje. Ono što mene muči jest način na koji raspolažemo s njim - u smislu da što ga više gomilamo, to nam postaje bitniji sam po sebi. Na neki način kao da mijenja ono što nam je sreću donosilo dok ga nismo imali toliko. Kao da zaboravljamo da živimo imućnije od skoro 90% svijeta :) Slabo se danas iskreno uživa u nečemu; ne treba zaboraviti činjenicu da smo taj novac zaradili i da treba uživati u plodovima svoga rada. Naravno, kukam jer sam si za to što se napijem često, mogao kupiti stolni nogomet, i guštati daleko više nego u svakoj pivi iznad desete, koja se popije eto zato da se popije. Možda su i godine stigle, pa su neke druge stvari iskočile iz zapećka. Uglavnom, otkada sam raskrstio sa studentskim životom i zaplovio u radničke vode, financijski stojim bolje; kupujem, pomalo guštam ponekad; ali nisam ništa sretniji nego kad sam živio sa minimalnim primanjima. I toga mi je dosta - svečano objavljujem da ću guštati u najljepšim stvarima u životu. Nematerijalnim.

Hebeš opijanje i nekontrolirani shopping. Svima nam treba ljubav ;)



A sad - something completely different!

Sve mi je jasnija Napoleonova izjava u kojoj kaže da je povijest verzija prošlih događaja oko koje su se ljudi usuglasili.
Jedino što se ljudi često ne usuglase pa su članci u trenutno najčitanijoj enciklopediji, wikipediji, pisani na različitim jezicima, ponekad potpuno oprečni. Tako na engleskom možete naći jednu informaciju, na hrvatskom drugu, na njemačkom treću itd. Volio bih da se revizija povijesti ostavi u ruke objektivnih istraživača, kakvim se nadam i sam postati kad se vratim u svoju postojbinu :)

24.09.2007. u 11:06 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (20)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

buduci da trenutno nemam slobodnog vremena za zekanje sa glazbom, odlucio sam maknuti radio dok ga ne sredim :)

hvala na razumijevanju

uprava :D

Houston, we have a problem

Radio radi u svim preglednicima sa instaliranim shockwaveom. Na ostalima se ni ne prikazuje.

Drugo - ja uvijek volim kliknuti na "komentari da/ne" tako da mi prikazuje samo postove, a ako zelim pogledati komentare uvijek mogu kliknuti ispod posta :)

mali tip :)

Izjave dana

History is the version of past events that people have decided to agree upon.

Napoleon Bonaparte


To the world you may be but one, but to one you might be the world.
N.N.


I made this letter longer than usual because I lack the time to make it short.
Blaise Pascal


Rad je najvece zlo koje je covjek smislio, gore i od rata. Rat prestane ali rad nikada. Ja sam za humani kapitalizam u kojem se ne radi ali se zaradjuje...
Pizda


I love French wine, like I like the French language. I have sampled every language, French is my favorite. Fantastic language. Especially to curse with. Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta more. It's like wiping your arse with silk. I love it.
Merovingian, The Matrix

dakle ovakav je osjecaj bit trijezan... skuzio sam zasto pijem... zato sto nemam zbog koga biti trijezan ...
QuiGon Jinn

I don't know if my wife left me because of my drinking; or I started drinking 'cause my wife left me.
Ben Sanderson, Leaving Las Vegas

Moji linkovi

http://apatrida.blog.hr/
bolje da sami pogledate nego da ja komentiram. moj biser medju blogovima.


http://dveriperunove.blog.hr/
Tko se imalo zanima za slavensku mitologiju i kulturu, ovdje ce doci na svoje.


http://bezimeninitko.blog.hr/
Razmisljanja jednog "malog" i "nevaznog" covjeka iz "nevaznog" sela u Slavoniji. Razne teme obradjene na zanimljiv i cesto satirican nacin.


http://deprimiran.blog.hr/
Razmisljanja jednog intelektualca u borbi sa depresijom. Vrlo azurno i vrlo citljivo stivo.


http://walkingonclouds.blog.hr/
Puno dobre glazbe i loseg spama. brisi taj spam :))