01.03.2007., četvrtak

SLUČAJNO



"Vratiš mi se ponekad na ulici,
u pogledu dječaka koji sliče onom
koji nam je stidljivo, vragolasto čak, viknuo:
"... zaljubljeni... vole se!"
Voljeti će i on!
Davati sebe, a nemati ništa!

Uvijek plačem zbog tih
prepoznatih dječaka.

Vidim te "neočekivano"
u tim drugim gradovima,
jedinog poznatog između
tisuću nepoznatih...

Ti znaš da sam ovdje samo zbog tebe,
ipak, kažeš:

"Divno je sresti nekoga
ovako slučajno."
"Da!" Slučajno sam ovdje,
da ti vratim one
neprospavane noći,
poljupce... da ti vratim
onaj dio tebe
koji sam posudila i nikako ga do sada
nisam stigla vratiti!

Znao si da ti nešto nedostaje,
sada točno znaš što.

Sasvim slučajno
sam kilometrima daleko
da ti poželim dobar dan!
Srećo, vjeruj sasvim slučajno...

A to što odgovaram spuštenog pogleda,
to nije da sakrijem laž,
već sunce je prejako.

Slučajno...

"Da! Sasvim slučajno sam ovdje,
u prolazu sam...
i žurim...!" - kažem.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.