Kod 2-3 ssnjoffa

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (6)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
laprdanje

Linkovi
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

18.04.2009., subota

Garmin Forerunner 305 – virtualni partner

Evo, nakon skoro dvije godine tijekom kojih ova preslatka spravica boravi na mojoj ruci i volanu, danas sam prvi put testirala funkciju „virtualni partner“ (dalje VP).
Imajući na umu da sam tek startala (i to s laganim) bicikliranjem nakon tromjesečnog izbivanja uzrokovanog išijasom, ritam je vrlo lagan i stalno pratim što kažu kviža i što kaže koljeno.
Drugim riječima, pojam „testiranje“ ovdje treba uzeti uvjetno; vozi se mtb po cesti (još se ne ćutim parićana za cestića), kilometraže su male, pauze su velike…
Što je VP?
VP je jedan dobar fićr F305 koji omogućava da, tijekom trčanja ili pedalanja, vidiš kako ti se kreće prosječna brzina u odnosu na tebe samog u nekom prošlom vremenu ili prema nekom tvom drugaru koji se je kretao istom stazom (rutom).
Na samom ekranu, pored čitavog niza podataka koje i inače pratiš (i koje si postavio za pojedine sportove kao željene), uključenjem VP-a i određivanjem/startanjem rute koja će biti tvoj VP, pojavljuju se dva nova pregleda: grafički prikaz trčatelja/pedalatelja uz podatak o udaljenosti između prvog i drugog te drugi, s visinskim profilom i oba partnera u obliku točaka koje gmižu po liniji profila.
Photobucket
Daklem, prvi dojam koji mi VP ostavlja jest da ga neću jopet koristiti neko vrijeme aš me, po definiciji, trka, pa makar i sa sobom samom, vuče na jače pedalanje negoli to moja kičma i koljeno mogu podnijeti, poglavito u ovoj fazi. A vuče. Čim vidiš da si malo ispred, odmah te tjera da povećaš prednost, pa zajašeš. A puls skače. Istovremeno prestanem vodit računa o tome da ne baštam pedalu i kako držim leđa. Nije preporučljivo.
Pride, na uzbrdicama imaš što raditi. Prebacuješ s pregleda na pregled i računaš svekolike prosjeke koje ti, istinabog, ionako prati i sam Garmin.
Svatko kod koga ima OKP-a, makar i u tragovima, zna kako je dobro računati svekolike prosjeke dok te nadrkati vozači obilaze (jer što će bajk na cesti, jel'te, čak i u vukorazmnožavateljskoj okolini), bjeloglavi supovi visoko, visoko, obavljaju svoju higijeničarsku dužnost, a pogledom te, iz šume, prate odbačeni štednjaci i frižideri…
Naj me se dojmio prikaz s točkicama i visinskim profilom. Dok oviste peglaju duž linije, jasno se može pratiti povećanje/smanjenje udaljenosti, sukladno tome kako koja od točkica šiba nizbrdo i/ili uzbrdo. To mi je bilo baš super, ali sam svejedno nastojala što više povećati udaljenost i time pumpala puls u visine koje mi nisu bile cilj. U najmanju ruku.
Sveukupna ocjena: zgodna funkcija, kad se malo oporavim i vratim mišiće, a poglavito kad vidim rezultate danas obavljene magnetske rezonancije, biti će vrlo često u điru.
I nakon skoro dvije godine uporabe, ova me napravica sve više veseli. Baš mi je super. Od svih gađeta, baš mi je najdraža.
Idem jest bakalara.
- 17:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.