at Tragedija osrednjosti - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

06.04.2006., četvrtak

Tragedija osrednjosti

"Ako nisi ni topao ni hladan, ispljunut ću te iz usta!", tako nekako čak je i Isus rekao da ne voli osrednjost!
Image hosting by Photobucket
Jebala me moja osrednjost višestruko! madZbog nje sam prvo jedva upisala faks i nisam ostvarila upis uz potporu ministarstva, odnosno morala sam pljunit 5 milja kuna za godinu! To me tada nije brinulo jer bila sam oduševljena što sam upala i kad su mi starci već pristali plaćati faks, mislila sam da sam najsretnija osoba na svijetu! Ipak je najvažnije bilo da si tamo i da si dobar student kasnije, zar ne? Krivo! Već po ne znam koji put sam ispušila, ne zato što nisam dobra, već zato što sam vrlo dobra i što nisam invalidna! I što mi je otac ostao živ i zdrav poslije rata!
Ovako, kao što je nekima već poznato, palo mi je na moju skromnu pamet (ne znam kako je samo uspjelo pogodit) da bih mogla ove godine malo materijalizirat svoj prošlogodišnji uspjeh u obliku neke stipendije... Sve je to zvučalo krasno i moja budućnost se činila ružičastom dok nisam jednog dana shvatila kako nemam pravo na državnu stipendiju na osnovu ničega drugog osim svojih ocjena. Morala sam biti u 10% najboljih studenata na godini... i tako sam se zaputila k tetkici u referadu da mi kaže koja sam po redu i imam li neke šanse ili ne, a pritom su mi se nade lagano topile... Razočaranje prouzročeno saznanjem da sam osma ne bi to uopće bilo, da mi naš dragi Miki nije spustio:»Nisi u 10% najboljih, moralo bi vas biti 80 da budeš!» headbangI tako sam se osjećala potpuno jadnom i nesposobnom, jer kao, šta je to biti osma od nas 40, čista pljuga!!! Možda on nije mislio ništa loše tom svojom zlobnom izjavom, možda je bio samo sretan što zna računati postotke! Najgore je bilo to što su oni ljudi koji su se nalazili ispred mene gotovo svi već primali neke stipendije i to im apsolutno ništa nije značilo!
Nakon nekog vremena pomirila sam se s tim da ništa od toga, sve dok danas nisam načula da je objavljen natječaj za sveučilišne stipendije. Sve je zvučalo gotovo nestvarno: imala sam prosjek iznad 4,00, ne primam nikakvu drugu stipendiju, nisam studentica prve godine, nisam pala godinu... i na kraju jedan sumnjivi uvjet: trebala sam biti redovan student uz potporu ministarstva. I ja si baš pokontala super, pa nisam morala platit faks ove godine, to je to, napokon sam u igri! Kad ono klinac! Kolegica Sparkle mi je odmah priopćila kako smo u istoj situaciji i kako su nju već otpušili u referadi jer navodno nas je faks oslobodio plaćanja, a ne ministarstvo i mi smo još uvijek studenti koji studiraju bez potpore.. KOJA LOGIKA! Znači ja kad već imam toliko para pa si sama plaćam faks nemam pravo na stipendiju, a oni koji ne plaćaju faks mogu je dobiti!!! Savršeno! Da stvar bude bolja, svi znamo koja je situacija bila na našim upisima i da je puno ljudi koji nisu trebali plaćati faks ipak to moralo.... Razmišljale smo kako bi bilo dobro požalit se skupno na to nekome gore, ali odmah nam je sinulo kako nemamo šanse...bang
I tako sam ogorčena otišla do stare prepričavajući joj tu nepravdu, na šta je ona odgovorila kako sam još mlada i naivna i kako još uvijek mislim da je svijet pravedan i da mi je bolje da se naviknem na takva sranja! Znam da nije sve ni u pari, ali ovdje više nije riječ o tome, već je stvar u principu! Zašto ne bih mogla biti nagrađena za svoj trud kad drugi mogu biti nagrađeni i bez truda? Zar tražim previše? Lijepo više nema beda, ove godine samo prolaz je bitan, pa si dogodine opet pruštim troškić od pet milja, pa šta mi je to!?! Ionako sam uvijek tu, na jednoj standardnoj devijaciji iznad ili ispod, tri su mi nedostižne!
Dok sam se vraćala kući još uvijek sam frustrirana razmišljala o tome, nije mi se dalo gledati ide li auto i prilikom prelaska ceste skoro me udario jedan! Ali samo skoro! Ma šta kvragu nije možda bih ostala invalid, pa kad ne možeš od boljeg, možda bi od goreg imala koristi!! Ipak, nisam ja te sreće, moje je da budem osrednja, bez ambicija i bez povlastica!
Još jedno pitanjce za kraj. Zašto se normalna distribucija naziva normalnom, kad to uopće nije? Predlažem da je preimenujemo u pušioničarsku distribuciju!
Image hosting by Photobucket

op.a. svaka sličnost sa stvarnim situacijama je slučajna, nije mi bila namjera ovim postom vrijeđati nikoga tko se našao na drugačijem mjestu od mene, jednostavno sam morala izraziti svoju ogorčenost sustavom koji ti ne želi dati ni priliku!
Pičić*C

- 18:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>