at <srinkolina>

srinkolina

31.03.2006., petak

O PRAKTIKUMU

Hm, nadam se da nisu svi doživjeli živčani slom kao ja (dobro, nisam, ali kako je krenulo...) zbog praktikuma.

Image hosting by Photobucket


Danas smo napokon dobili ocjene iz prve vježbe i više sam nego zadovoljna, tako da sam odlučila živciranje i depresiju zbog druge vježbe odgoditi za sutra. Naime, jutros sam nakon dva dana mozganja imala AHA - doživljaj (čak je i majmunima trebalo manje od dva dana!!) i uvidjela da sam cijelu kolonu kod računa pozitivnog transfera krivo prepisala što automatski vodi do znate čega. Šteta, jer sam raspravu baš dobro napravila :(( Al ima valjda nade za mene!!

Pusa od Britni
- 14:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

22.03.2006., srijeda

Vidi se da smo na Balkanu

Evo da vas malo nasmijem nakon praktikuma sa "najboljom" ovogodišnjom pjesmom na Dori (ako je to najbolje što država može dati onda smo u dubokim govnima). Dubokoumna pjesma, nema šta?! Samo slušajte te riječi i ritam i UŽIVAJTE! he he
Ako vas zanima idite na ovaj link, a ako ne tko vam kriv:
http://www.hrt.hr/dora/dora2006/kandidati/SEVERINA.mp3
Image hosting by Photobucket
BACH party
- 21:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.03.2006., utorak

SRETAN VAM DAN STUDENATA PSIHOLOGIJE!

Image hosting by Photobucket
Danas je prvi dan proljeća, mog favorite godišnjeg doba i baš sam oduševljena s tim! Ali ono što nisam znala do danas: da je danas također i dan studenata psihologije! Kako simbolično! Samo ne znam odakle im to, ali sviđa mi se ideja, u svakom slučaju! Ono što mi se ne sviđa je to što zbog jebenog praktikuma nisam mogla na književnu večer! :c( Znam da će mi dotični ljudi reći da sam baš i mogla, ali gle, ja prvi put stavljam faks ispred pijanke, što je možda neki znak starenja, maturacije ili tko zna čega.... Enivej, spora sam jako, usto još i glupa,a o lijenosti bolje da ne govorim, pa se sutra mogu nadati samo da nećemo morati ništa previše drugačije pisati od onoga prošlogodišnjeg praktikuma! Uz znanje koje posjedujem -2 će biti maksimum mojih dostignuća! Eto, neću više srati, da ne bi bilo opet šta sereš dobit ćeš dobru ocjenu... Nego bolje se idem prepustit čarima kariranog papira i kopiranih skripti, a nakon toga nadam se i krevetnim čarima.... hmmmm
Za kraj, evo čestitkice koju ste svi dobili:

Dragi naši!

Možda to niste znali, ali danas je vaš dan, pa vam svi od srca želimo
SRETAN DAN STUDENATA PSIHOLOGIJE!!! :)

KATEDRA ZA PSIHOLOGIJU
Image hosting by Photobucket


- 19:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

20.03.2006., ponedjeljak

KEMIJSKA ANALIZA ŽENE

Uz preporuku madam Britni, ono što ste dobili mailom, od sada će bit i na blogu – nek i drugi vide!! Dakle, pošto smo svi mi svjedoci učestalih fora i sprdnje na račun muškaraca, evo i jedna fora na račun žena:


Opće osobine:

Element: Žena

Simbol: Že

Pronašao: Adam

Atomska težina: Optimalna 54 kg ali varira od 40 do 200 kg.

Učestalost elementa: Veće količine se mogu naći u urbanim sredinama.


Fizičke osobine
Površina obično prevučena premazom u boji.

Proključa odjednom, zamrzne se bez razloga.

Topi se ako se primjeni odgovarajući postupak.

Neukusna je ako se pogrešno proba.

Element se rijetko nalazi u čistom, djevičanskom stanju.

Viče ako se primjeni pritisak na pravo mjesto.


Kemijske osobine
Lako se stapa sa zlatom, srebrom i drugim plemenitim metalima i dragim
kamenjem.

Apsorbira velike količine skupih materijala.

Može eksplodirati iznenada bez prethodnog upozorenja i bez poznatog razloga.

Ne otapa se u vodi ali joj se prijemčivost znatno povećava ako se natopi
alkoholom.

Najefikasniji pouzdani element za smanjenje količine novca koji čovjek može
naći.


Najčešća upotreba
Prije svega kao ukras, naročito u skupim sportskim automobilima.

Odličan medikament za relaksaciju.

Vrlo efikasno sredstvo za čišćenje.


Izvršeni pokusi
Pocrveni kada se zatekne bez ambalaže.

Pozeleni kada se stavi pored boljeg uzorka.

Opasnost
Veoma opasan element osim u rukama stručnjaka.

Ilegalno je imati više od jedne, mada se može posjedovati i više pod
uvjetom da se drže na različitim lokacijama, sve dok elementi ne dođu u
direktan kontakt jedan s drugim.


BY Stud
- 10:06 - Komentari (6) - Isprintaj - #

19.03.2006., nedjelja

Sretan imendan!

Eto pošto se već neko vrijeme nisam javila i nisam ništa napisala pomislila sam da je ovo odlična prilika da čestitam imendan našim Josipama, a i ostalima kojima je danas imendan. Znam da ćemo se sutra svi vidjeti, ali eto da se zna da sam se sjetila. Ljudi nadam se da ste se odmorili za vikend. Onima s kojima sutra imam sastanak u 11h želim sreću po tko zna koji put već, ali valjda će se i nama posrećiti.
Muca
- 11:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

15.03.2006., srijeda

Image hosting by Photobucket
A NI MI NISMO DALEKO!!!
Bach
- 17:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

13.03.2006., ponedjeljak

Nisu li slatki...

Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket
Image hosting by Photobucket

denser
- 16:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #

09.03.2006., četvrtak

Žene

Drage moje pripadnice ljepšeg spola...
Nešto mi nije jasno... Kako ljepši, informiraniji, zanimljiviji, svestraniji, duhovitiji i emotivno inteligentniji spol može istodobno biti tako glup? Pogotovo kada je u pitanju onaj... DRUGI spol (zbog Studa im neću pripisati nikakve pridjeve, ali to drage moje ŽENE možete napraviti same, samo suprotno od ovih za tzv. ljepši spol).
Dakle da ne dužim više od ovoga, pokušat ću obraditi temu koja je uvijek izazivala burne reakcije. Što je bolje: BAUŠTELAC ili OSJEĆAJAN TIP?
Da bi postigla objektivnost, navest ću neke prednosti i mane gore navedenih, a odluku prepuštam VAMA drage moje žemke i tebi Stud... ;)
Image hosting by Photobucket
Nekoć davno, kad su se pojavili homo erectusi koji su se ''digli'' na dvije noge bitno je bilo ''ono unutra'', ali ne u glavi, već u stomaku, pa je praktično bilo imati nekog bauštelca da ti ulovi vepra ili zeca. Naravno da su bauštelce dobile ženske koje su bile zdravije i poželjnije (ne znam šta je u ono vrijeme bilo smatrano poželjnim, ali garantiram da se celulit nije gledao... Možda je najprivlačnija žena imala brčine, ali je bila ljepša od ostalih koje su imale i bradu...). Ne dajem prednost bauštelcima, ne mora značiti da bile sretne, ali bile su site. A da li su koji put dobile batina, ne znam, ali mogu se kladiti da jesu. Zato nije bilo loše imati osjećajnog muža. Možda ne bi mogao prenijeti mladenku preko praga zemunice ili sojenice, ali znao je slušati o napuhanom stomaku u PMS-u, možda nije mogao uloviti vepra, ali mogao je masirati ženine papke kad bi došla iz berbe bobica (bar dok je imao snage). Nedostatak im je što su umirali mladi, od iscrpljenosti ili u borbi s nekom divljom životinjom, npr. zecom...
U srednjem vijeku, slična stvar. Djeve nisu imali previše izbora pri odabiru ''životnog suputnika''. Mogli su birati siromašne seljake koji ih nisu mogli prehraniti, ali bi se udavale iz ljubavi ili tako nečega, a mogle su birati vitezove i ratnike (pod uvjetom da nemaju brkove koji u to vrijeme više nisu bili in, tada bi ih sigurno zapao seljak), ali pri odabiru viteza uvijek je postojala velika mogućnost da on pogine u ratu. Dobro što pogine, ali izgubi i ključić za pojas nevinosti! E, to je bilo gadno...
Danas... Danas su se pojavile neke nove ''sorte'' tipova, metro, homo, bi, agroseksualci, 'ko će ih više znati... Ali sve je u biti ostalo isto jer su svi oni potomci onih seljaka i vitezova koji su bili potomci onog s toljagom i onog što je poginuo u borbi sa zecom... (''Princip je isti, sve su ostalo nijanse.'') Bauštelac može pružiti velike količine vitamina K, dok osjećajni tip zna nabrojati i opisati djelovanje svih vitamina, uključujući i vitamin K, ali ga neće upotrijebiti kako bi nam pomogao (npr. u rješavanju napetosti pred ispit). Bauštelac će nam teško biti rame za plakanje, ali će nam sasvim sigurno ponuditi pomoć u rješavanju problema. Osjećajni tipovi će slušati naše želje i snove, a bauštelac će ih pokušati ispuniti. Ali mi bi i ovce i novce...
Ovo vrijeme donosi nam slobodu izbora, koja više zbunjuje nego što pomaže. Hoću reći da se toliko malo toga promjenilo, a mi žene još uvijek muku mučimo između tako banalnih stvari. Pomozite da sredimo ovu dilemu... :)

Image hosting by Photobucket
- 15:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Raspad sistema

Ljudi stvari stoje ovako:
Nakon što sam jučer objavila post nestalo je nekih zadnjih 10 postova(cijeli 3. i pola 2. mjeseca). Uspjela sam ih danas vratiti, ali ako želite da imaju slike morat ćete ih sami ponovo staviti u odgovarajuće postove. Što se tiče komentara ne znam šta ćemo?!?!
Image hosting by Photobucket
Bach
- 11:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

08.03.2006., srijeda

Skoro pa sam zaboravila

Image hosting by Photobucket
Ovim postom obraćam se većini odnosno ženskom dijelu srinkoline (sorry Stud, više sreće drugi put). Želim vam svima sretan Dan žena! Jeste da sam malo zakasnila (dan traje još svega pola sata), ali čujte bolje ikad nego nikad. Pusa!
P.S. - onima koji sutra imaju ispit držim fige!!!
Bach
- 23:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

04.03.2006., subota

Pjesmica za dobro raspoloženje


Sve sam deblja svakog dana,
važna mi je samo hrana.
Svako jutro "tužna slika",
gledam odraz svoga lika
u zrcalu što ne skriva
kakva mi je perspektiva.

A posve me izda snaga
kada vidim kako vaga
ljubi brojku osamdeset.
Oh, da mi je manje deset!
Smršaviti imam želju,
ali zubi stalno melju.

Gricni tamo, gricni amo,
na trbuhu salo samo,
izbočen je k'o kupola,
ne mogu se gleda' gola!

Ali to me ne ometa,
hladnjak mi je stalna meta,
a u njemu oblizeke:
kulen i njegove seke,
raznovrsne mljac - salame
što me stalno k sebi mame,
sir i pršut puni slasti,
sočni čvarci puni masti,
male slane srdelice,
salata pune zdjelice,
mješavine na sto načina,
sa začinom i bez začina;
kolačići, kruna svega,
kremice od slatkog snijega,
torte čokoladne, voćne,
miješane i vrlo sočne...

O povrću da ne velim,
uvijek mu se razveselim:
kuhaj, dinstaj, il' na lešo,
krumpirići malo rešo,
a juhice raznih boja,
mesna, posna, kako koja...
Pa još k tome onaj zvuk
kad krckaju špek i luk...

Da nabrojim sva ta jela
trebala bi knjiga cijela.
I sad evo rezultata
od kojih me muka hvata:
sad sam tusta kao guska,
haljina mi svaka uska,
da popravim izgled svoj,
uvijek nosim veći broj,
al' uzalud sebi lažem,
uzalud se često važem,
kad sva jela slasno smažem,
jer meni je dobro jelo
kao umjetničko djelo
i ono mi daje snagu,
pa nek' vaga ide k vragu!

A šiljaste mršavice,
nek' im rastu zazubice!
Nit' kuhaju, niti prže,
već dijetu stalno drže
pa onako suhoguze
uskaču u tijesne bluze,
misle da će svi muškarci,
bilo mladi, bilo starci,
buljiti u te košćobe
(ovo kažem s malko zlobe),
a pogledi muški lažni
ionako nisu važni,
važnija je dobra klopa
nego izgled "antilopa"
jer ako si kome mila,
ne smeta mu koja kila
(Lakše mi je tako reći
nego klope se odreći.)
ovo mi je iskrsnulo na kompu, još kad bih znala odakle mi bilo bi super!!!
pozdrav, denser

- 11:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.03.2006., četvrtak

Ja Barney



Dana sam rješavala test...i ispala Barney od svih Simpsona...=p Baš me zanima što ste vi..!

Pa javite da vidimo ;)!

- 12:29 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Događa li vam se nekad....?

Da sretnete NJU ili NJEGA baš kad ste to najmanje očekivali ili
Kad očekujete nekoga da se ne pojavi?
Da ste uvijek pametni, a kad to treba i demonstrirati proserete se?
Da ne znate ime nekog svima vrlo važnog i poznatog?
Da zaboravite što ste prije 3 sek htjeli reći?
Da nabacite grbu i uhvate vas u laži?
Da jednostavno obožavate šprdat neke ljude i ne možete si pomoći?
Da pojedete čokoladu koja nije namijenjena vama?
Da se ljutite na nekog, a ne znate zašto?
Da se ptica posere na vas i ne skontate dovoljno dugo?
Da glasno razglabate o nekomu, a taj netko u taj čas naleti?
Da ne možete naći drugu čarapu?
Da se tijekom PMS-a obžderavate svim i svačim?
Da udarcem promašite komarca koji vam siše krv na nozi?
Da vam netko bane na vrata dok vi imate krastavce, ili ne daj bože, nešto gore na licu?
Da skupljate neke bezvezne stvarčice, tipa računa, ulaznica, slamki, čepova, itd. pa jednog dana nemate mjesta za nešto pametno stavit u ladicu, ali ništa od navedenog ne želite baciti?
Da se probudite 5min prije nego što vam zazvoni budilica?
Da vjerujete da ste izvanzemaljac?
Da se uflekate pastom za zube?
Da krivim imenom oslovite najbolju prijateljicu?
Da vam se rasipaju kovanice po podu trgovine dok ljudi iza vas u redu pizde, a vi ih (najmanje 50-ak) morate jednu po jednu pokupit?
Da se zabijete u znak (ne autom)?
Da se napijete i polomite i ne sjećate se da ste nešto polomili?
Da vas netko izvrijeđa i ispsuje preko telefona pa shvati da je nazvao krivi broj?
Da se prijepodne želite ubit, a popodne vas mama vodi u šoping?
Da sanjate šegu s prijateljem kojeg u stvarnosti ne biste ni dotakli???
Da pročitate 780 str. knjige i ne da vam se još 20 da saznate kraj?
Da se čudite zanimljivim vjestima u novinama i da skontate da su novine od preklane?
Da vas napadaju pedofili?
Da tražite nekog i ne primjetite da vam je pod nosom?
Da ustanete na desnu nogu?
Da sjednete u žvaku i ne možete se ustat?
Da ste lijeni za disanje?
Da ne znate koliko je 9×4?
Da imate nezaustavljivi verbalni proljev?


Ako imate više od tri potvrdna odgovora, javite se MENI! Popit ćemo kavu i to izanalizirat! Uspjeh tretmana nije zajamčen, kao ni povrat novca (postoji mogućnost povrata kave!), ali zato dobivate godišnju garanciju za dobru zajebanciju!

0800 666 666 Pičić*C
Ali čekajte, to nije sve! Ako nazovete odmah dobit ćete i ljepljivu traku (ultra čvrstu), tako da nikad više nemate problema sa ušutkavanjem i potvrdu da ste izlječeni!

Image hosting by Photobucket


- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>