at <srinkolina>

srinkolina

21.05.2006., nedjelja

Biseri iz NAJSLABIJE KARIKE

Od čega se pravi acedofil? - Od acetona.

Jager je prvi čovjek koji je letio brzinom većom od...? - Od svijetlosti.

Petak 13., spada u koji žanr filma? - Povijesni.

Proslavljeni Spielbergov film o velikom bijelom morskom psu ljudožderu se zove...? - Ratovi zvijezda.

Otac Mickey Mousea je...? - Šiljo.

John Cleese je glumio u poznatoj komediji 'Riba zvana...?' - Fish.

Najdeblji od tri tenora se zove...? - Bas.

Predmet koji se baca sa plovila u vodu u svrhu zaustavljanja je...? - Podmornica

Vodu u krutom stanju zovemo...? - Kamen.

Film 'Ralje' u orginalu se zove...? - Ajkule.

Sa kojom državom Hrvatska ima najmanju granicu? - S Austrijom.

Najpoznatiji derby Španjolske se igra između Reala i ...? - Madrida.

Najmanji dvoznamenkasti broj je...? - 99.

Na tablici periodičnih sustava elemenata, koji je element prvi? -Kisik.

Kako nazivamo veliku količinu snijega koja se spušta niz padinu ili planinu...? - Gruda.

Koje je slovo dekadskog prefiksa mili...? - C.

Kako se zove poznata kolumnistica iz 'Globusa'...? - Marija Jurić Zagorka

Od koliko se znamenaka sastoji broj 808? - Dvije.

Tko je rekao: "Ne srljajte kao guske u maglu?" - Franjo Tuđman.

Nogometni klub Veleľ dolazi iz kojeg grada...? - Celje!

Kako glasi hrvatski prijevod od BON VOYAGE...? - Dobar provod!

Koje je nebesko tijelo najbliže Zemlji...? - Mars!

Kako još nazivamo slonovaču...? - Bijelo!

Kako se razmnožava ameba? - Jajima

BACH naughty

- 11:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

11.05.2006., četvrtak

Čudo od Čovjeka!

Neću ništa pisati, pogledajte sami, pa vi recite šta mislite:

Bach
- 12:53 - Komentari (5) - Isprintaj - #

07.05.2006., nedjelja

NAMĆOR

Ne volem... nikog, lutko... takva mi je narav
Kao odžak star i garav
Puno dima je kroz mene prošlo
Ne volem... ujne, strine, šogore, komšiluk
Nataknem ih na čiviluk
Od njih ništa dobro nije došlo
Ne volem... semenkare... cigane trubače…
Burek... ulične pišače…
Nek mi moju lepu varoš vrate
Ne volem... džipadžije... Dizel...
Butikaše... restoteke... tamburaše...
Svaku pesmu bar za strofu skrate
Mater im...

Al tebe volem, to je fakat
Ti si mi ljubav jedina
Prodaću onu našu kućerdu "na lakat"
Pa nek je stoput dedina
Da kupim četir konja besna
Da ih u oblak upregnem
Pa s tobom di nas niko ne zna uteknem

Ne volem... kad mi gaće uđu... di već uđu...
Te što brinu brigu tuđu...
Košticu u štrudli od višanja...
Ne volem... zatucane... gratis... kravataše...
Hipohondre što se plaše
Da dobiju rak od razmišljanja...
Ne volem... krvoločne pse i gospodare...
Nađubrene trotoare...
Maskirne kad navale na pendžer...
Ne volem... lopuže sto voze tuđa kola...
Znaju azbuku do pola...
Miču usnama dok sriču pejdžer...
(nji` se malko gadim, pravo da ti kažem...)

Al tebe volem, to je fakat
Ti si mi ljubav jedina
Prodaću onu našu kućerdu na "na lakat"
Pa nek je stoput dedina
Da kupim čamac na dva vesla
I onaj šešir rogozan
Pa tebe di nas niko ne zna odvozam

Ne volem šizove i nervne bolesnike
Pre ih puštali za vikend...
Sad ih puste pravo pred kamere...
Ne volem... sve te lezibejke, da prostite...
Proročice... travestite…
Nek mi gospon-dame ne zamere
Ne volem... teget girtlu na teget mantilu...
Šestu ličku... Sedmu silu...
Opa-cupa preko Okučana...
Ne volem... izbore... televizor... plakate...
Dosta, ako boga znate...
Ludnica je kanda otključana širom ostala
(provert'e, molim vas)

Al tebe volem, to je fakat
Ti si mi ljubav jedina
Prodaću onu našu kućerdu "na lakat"
Pa nek je stoput dedina
Da kupim adicu od peska
Na njoj šumarak nakrivljen
Da tebe di nas niko ne zna sakrijem

Ne volem... uzdržane... trezvene... pa džoging...
Takve najpre trefi šloging
Al ni krkanje mi nije blisko
Ne volem... što odasvud samo čuješ daj mi!
Il se prosi il se zajmi
Jebo te, ja nikad nisam isko
Ne volem... štreberčine... večne odlikaše...
Crne rolke i sektaše...
Ne padam na Tibet... ili Burmu...
Ne volem... škrtariju... intelektuatce...
Koji važno vrte palce...
Kupiš ih za špricer i kavurmu...
(koju ja lično ne volem...)

Al tebe volem to je fakat
Ti si mi ljubav jedina
Prodaću onu našu kućerdu "na lakat"
Pa nek je stoput dedina
Napuklo srce na dve pole
Ljubav je teret pregolem
Baš ni to što tol'ko volem... ne volem...

Đorđe Balašević

P.S. Nek se javi tko se pronašao...

Mona

- 22:54 - Komentari (7) - Isprintaj - #

06.05.2006., subota

Ljubitelji pasa ... i oni koji to žele postati

Znam da ima dosta ljubitelja pasa na ovom blogiću , a ovo sa pigicom me ponukalo , pa sam pronašla nešto meni barem zanimljivo ...
Klikite na ovu stranicu http://www.gone2thedogs.com/ ( valjda sam to dobro napravila) i saznajte koji bi pas bili kad bi recimo bili
kiss party cerek
- 19:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #

04.05.2006., četvrtak

Personality Piggy Test

Evo ljudi našla sam jedan sladak Personality test koji se temelji na tome kako ste nacrtali PIG-a:


by BACH
- 11:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>