at Egzibicije ambicioznih - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

26.02.2006., nedjelja

Egzibicije ambicioznih


Unaprijed se ispričavam što prekidam visoko misaone procese prisutnih.
Da, svatovi….
Zastala sam u trenutku dok su spominjali vjernost…i ono do kraja života i ostale (meni) nebulozne riječi. Duboko sam udanula i mentalno se čvknula kako bih prekinula tok misli koji je duboko zaglibio u neki hiperbolični oblik klaustrofobije.
Morala sam taj osjećaj isprati sa svim oblicima C2H5OH koje sam našla pri ruci nešto kasnije. Bilo je najs…ne mogu biti pizda i reć da je bilo fuj...zapravo je bilo zadovoljavajuće uzevši u obzir sandale sa oko 8 cm petom (inače volim ekstremne sportove..,ali…), onda raspravljanja sa ljudima čiji sam mentalni kapacitet prerasla s 4 godine i neizostavni Thompson!!! Milina na kub! Ali ne kritiziram…naprotiv..klopa je bila najs i količine alkohola su bile nepresušne…i morale su biti kako bi ušutkala glas koji mi je i dalje govorio nešto kao: “JU ar nekst!”, odjebala sam ga tak da sam mu rekla da ovo nije Vrisak 2 i da se ja neću nikad udati..hehe! Jesam ga ujebala!!
Sve bi bilo divno i krasno dok nisam skontala da sam ustvari pričala s bivšim…i da nije rekao da sam slijedeća nego da sam kuja (suptilnim gestama, ne naglas). Uzvratila sam ukiseljenih osmjehom i klimnula…JEB’GA! Bilo mi je jasno da mi karantena od prijateljskih kava i razgovora defnitivno ne gine!
Kad sam skontala da nema ništ’ više od ovog jer su se mladenci rasčistili nakratko i sve je umuknulo..(čak i Thompson koji bi u tom trenutku bio bolje društvo od ovog kraj mene) odlučila sam zapičiti...I JESAM. Pa što?
Sjetila sam se stihova od Daleke: „..ona je htjela...(i ja je jesam. Baš smo se dobro)...pa što?!“

Otrovni Ivek

- 17:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>