at Sranje kroz gusto granje - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

22.02.2006., srijeda

Sranje kroz gusto granje

Image hosting by Photobucket
Evo ljudi malo sam uhvatila vremena u pauzi između dva bloka ponavljanja/učenja iz Metodologije(u velikim sam pripremama za sutrašnji dan). Neki su mi mi dijelovi baš zanimljivi, ali oni uzorci i načini izrade skala me malo ubijaju. Da se mene pita bio bi samo prigodni uzorak (tko je blizu neka se testira, proučava, secira, što god, a tko je daleko tko mu kriv odnosno blago njemu, onmože radit šta hoće a ne prolazit kroz neke dosadne ankete ili intervjue), a što se tiče skala, bila bi samo jedna i to ona od 1=potpuno pozitivno (npr. pijan da ne zna za sebe) do 10=potpuno negativno (prezire alkohol).Zar tako ne bi bilo sve lakše (barem nama studentima)?!?!
Također me ubija u pojam činjenica da je prošlo već skoro 2 tjedna otkako sam bila na ispitu iz pamćenja, a ne znam rezultate!?!?! To je suludo! Baš me zanima da li postoji o pravilniku nakon kojeg vremena ti je profesor dužan reći rezultat ispita. Nadam se da ću ipak saznati tu informaciju prije slijedećeg roka da se slučajno ne bi dogodilo, da odem i na taj rok, a već sam položila ispit. BILO NAS JE MAXIMALNO 10 NA ISPITU, ŠTO MU TOLIKO TREBA?!?! JEL JE GLUP IL MU NOGE SMRDE?!?(ILI OBOJE). Tko mu se zamjerio u pošti da ne želi tako slat ispite!?!? Bijesna sam i isfrustrirana, i znam da time ništa neću postići, ali svejedno sam destruktivno raspoložena! Samo kad se sjetim da postoji mogućnost da opet moram ići na pamćenje (i ponavljat one gluposti) hvata me osjećaj prema dragom profesoru, kakav je sigurno imao Hitler prema Židovima.
"Razveselio" me danas mail od drage nam Multipraktikice da u petak imamo sastanak sa mojim najdražim Koletom (čak mi se i u snovima pojavljuje). Ajd napokon će mi biti upisana neka ucjena u index. Nekako se čudno osjećam s obzirom da je već skoro kraj 2.mjeseca, a ništa mi ne piše pod rubrikom (ne)USPJEH. Prošle godine u ovo vrijeme, nas je većina imala već sve rješeno, a ove godine ko da su svi popizdili!Čudno, čudno, nikako da se načuudim!
Uglavnom ljudi u stanju samo kako vam dobro može opisati ova tu slika
Image hosting by Photobucket
Nadam se da je vama bolje!
Bilježim se sa štovanjem!
Image hosting by Photobucket
Bach

- 17:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>