at Žabac ili princ, pitanje je sad. - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

21.02.2006., utorak

Žabac ili princ, pitanje je sad.

Jedno vrijeme neću ''obrađivati'' ljubavne teme...
Dobro je poznato da pokoji žabac s vremenom postaje princ, isto kao što se većina prinčeva (vidi ironije) istim tim vremenom pretvara u grozne žabetine. Količina toga vremena kod svih nije jednaka, tako se moj ''princ'' pretvorio u žabu nakon prvog izlaska... Po nekima čak i prije.
Poslušajte, pa prosudite:
Ovako nekako je bilo... Našli smo se na trgu i otišli na kavu. Imamo li išta zajedničko? NE! Ama baš ništa... Ja obožavam sve vrste čokolade osim bijele, a on voli samo bijelu. On nikada ne pije i nikada ne puši, a ja... Khm, i nisam tako dobra... Ja slušam strano, a on domaće. Dovraga, tip nikada nije čuo za Linkin Park ili Coldplay, za drugo nisam ni pokušala pitati... On spava u mraku, ja bez svjetla ni ne pokušavam. Ja sam noćna ptica i spavam do podneva, on se budi kada zora rudi... Ja volim sunce i ljeto, a on jesen i kišu. Nakon dva dana bez kave ja proživljavam apstinencijsku krizu, a on se ni ne sjeti da ju nije pio... Da ne dužim, ama baš ništa zajedničko.
Prvotna ushićenost brzo je splasnula, a želja da ga užvalim padala je kao krivulja zaboravljanja...
Kad je završila ta mukotrpna kavurina, otpratio me do auta, a da se izvučem od vrlo izvjesnog poljupca, pružila sam mu ruku... (baš sam zla) A on je pun ponosa na sebe (valjda) rekao ovo: ''Hvala ti što si mi podigla samopouzdanje.'' Kako sam se osjećala najbolje opisuje ovaj citat: ''Vidno razočarana diplomatski tražim riječi, pregrizem jezik da ne moram iskreno reći... Pitaš me 'Kak je bilo?', suzdržavam se od smijeha, super, loverman isp'o totalni amater...'' Došla sam kući i kako Remi kaže: ''Nemam želje za raprizom.''
Image hosting by Photobucket
Toliko o tome... Morat ću ovisiti o dobroti HRT-a i ostalih TV kuća i nadati se da će netko prenositi utakmice Chelsea... I naravno, da će Gudjohnsen igrati... Opet, moram vjerovati u kamermana da će ga snimiti s leđa dok se saginje ili namješta loptu, a nakon toga i u režisera da će to prikazati... Sve u svemu, šanse da mu vidim guzu su mi veće nego ''žapcu'' da dobije poljubac od mene...

Baksuz... ovaj, Mona
Image hosting by Photobucket

- 13:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>