at Ne daj Bože većeg zla (od Valentinova) - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

13.02.2006., ponedjeljak

Ne daj Bože većeg zla (od Valentinova)

Pitam se kako najbolje započeti Valentinovo... Možda me probudi poruka preslatkog Bujasa i poziv na cugu... No puno vjerojatnije će izgledati ovako nekako:
Mama će me probudit telefonom oko 9h, mrcinit ću se po krevetu još 10-ak minuta dok iz prizemlja ne zaurla moj otac: ''Gdje si? Jel misliš doći?'' Skočit ću iz kreveta, možda se potepsti na jednu od mali milijun stvari koje su mi razbacane po podu, na brzinu se obući, pobrinuti se za jutarnju higijenu i dotrčati na doručak. Onda ću se sakriti u sobu i probat istiskat onu odvatnu čvimbu na čelu, naravno, neće mi uspjet iz prvog pokušaja pa ću ju ostavit za kasnije. Neću upaliti radio, ni TV. Glazba, filmovi i sva ta srcedrapajuća sranja nisu preporučljivi za glupog romantičara kao što sam ja. Ipak sam ja onaj anonimus koji je dospio u Guinissovu knjigu rekorda po broju gledanja Titanica...
Možda se odlučim na šetnju, sama naravno dok zaljubljeni parova svi odreda s mulastim pogledima padaju sa drveća, izlaze iz kanta za smeće, kanala i ostalog... Možda ipak ne šetnja, ajd, upalit ću mobitel i dobit ću poruku od VIP-a: ''Poštovani, pošto smo primjetili da Vam nitko nije poslao poruku povodom Valentinova, to činimo mi... Sretno Vam Valentinovo! Vaš Vip''. Izgleda da paljenje mobitela i nije tako pametna ideja, neka, drugi put ću. Ajd, idem upalit TV, možda bude nešto neutralno... HRT1: ''Sveti Valentin, zaštitnik zaljubljenih...'' HRT2: ''Romeo, o Romeo! Zašto si Romeo? O zataji oca svog, odbaci ime to...'' Ajmo dalje. RTL: ''Ah Stefan, ich liebe dich...'' Bolje ne. STV: ''And I will always love youuuuuu...'' Ajoj, zaboravih da je Slavonski radio na STV-u. NOVA: ''Ako kupite ovu šerpu, dat ćemo Vam još jednu... Ali to još nije sve, ako ste sami na Valentinovo dobit ćete i ovaj praktični...'' Ni ne želim znati šta, osim ako nije lutak za napuhavanje ili vibrator... Ti mediji smo što ti ne kažu da se ubiješ ako nemaš nikog baš na taj fucking dan. Ulažem prigovor i tražim da se Valentinovo preimenuje u Luciferovo i da ga se slavi 13.4. Eto... A tko će mi potpisat peticiju? sigurno ni jedan od onih parova s mulastim pogledima... Šta napraviti da se izbjegne Valentinovo? Razmislit ću o tome dok mrcvarim onu čvimbu...
MONA
Image hosting by Photobucket
- 23:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>