at Nije žvaka za bedaka - srinkolina - Blog.hr

srinkolina

11.02.2006., subota

Nije žvaka za bedaka

Dok se po ne znam koji puta pokušavam natjerati da počnem učiti, moj komp me počeo gledati s nekom čežnjom jer danas ga još nisam upalila! "Molim te, molim te, pliiiiz odi na net imat ćeš šta vidjeti!" učinilo mi se u jednom trenutku da ga stvarno čujem. I hajde de, ja ga upalim, odem na net, prvo što pročitam da je danas vjerojatno zadnji dan života Ariela Sharona, reko super, dobro smo počeli! (a zapravo me to uopće ne zanima, al ajd ono empatija i spike...) Počnem otvarati mejlove, kojih se opet nakupilo, i sve neke vijesti ne znaš koja bolja od koje, ispit iz pamćenja-koma, dodatna literatura za neeksperimentalnu, čovjek nije proslijedio mejl i dobio otkaz (mislim stvarno ljudi zašto stalno nasjedate na to!) i šećer na kraju, teta barbica sa treće obavještava nas o knjižici sa osnovnim pojmovima o bolonjskoj!!! Mislim stvarnooooo! Zaboli me uvo za tu bolonjsku ionako ne studiramo po tim pravilima, a sve mi se čini ni po kakvim drugim, a ne sad da ću se trgat u stucu za neku "knjižicu o bolonjskoj"!!!! BLAAAAAR! vičem iz dna želuca, u kome se još miješaju mahune sa pepsinom, mljac! Odlazim na blog i već si kontam kako neću ni tu ništa "pametno" pročitati jer smo se svi ulijenili sa objavljivanjem postova, ali grdno sam se prevarila! Hvala vam svima što ste mi uljepšali dan, jako sam sretna što se ekipa širi (samo na blogu, ne mislim ja da ste vi debeli!) i što se svi javljate... Pa da polako krenem prema kraju, na ispit u ponedjeljak idem na blef, ne mogu ja to, stvarno ne stignem i dosadno je do jaja! Toliko sam se mislila predat tom učenju i uložit čak neki trud pa ne ići danas van, kad ono zajeb, moram ići, frendica slavi rođendan! Mislila sam ne ići sutra na trening, kad ono opet zajeb, učimo novu koreografiju za nastup! onda sam počela proklinjati taj komp i internet što sam opet i na njega izgubila vrijeme, i psovat mu mater, pa sam shvatila kako je to besmisleno i našla se u ovakvoj situaciji
Image hosting by Photobucket
i šta mu drugo preostaje nego otići van danas, razbit se ko svinja i pustit život neka teče pa kud puklo da puklo, samo da nije kondom!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws
  

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



Pičić*C
- 15:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>