< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LesBosTaR

Lesbostar Blogger.ba

mail me @ bloggerka@yahoo.com

P!Nk L!Nks

BLoGGeR T!PPs

Stihovi pjesama kojima nazive znam i ne znam, ali mi mnogo znače

Godine k'o srne, nestaju u bijegu. Uspomene sad su, poljupci u snijegu. Godine i snovi, rijeka koja teče. To je sve što imam, od tebe i sreće.

Dao sam ti dušu, srce sam ti dao. Ništa više nemam, al mi nije žao...


Podelit ću i ovu noć sa zvezdama
Prekrit ću te nebom kad budeš zaspala...

Otopit ću ti led sa usana,
Dat ću sve što imam za tvoja oka dva,
Kao mesec koji viri iz tvog dvorišta,
Obasjat ću ti lice kada budeš zaspala.

I ne znam dal te iko voli kao ja,
Al ne bi ova noć tako bolela,
Da me nisi volela.
...
Kao osmeh letnje noći nestaješ
Znam da nećeš doći
Ipak čekam te...

...

17.06.2005., petak

Bijelo Dugme... Koncert u Sarajevu

Bila sam na koncertu...
Raja su bila manje vise okej, atmosfera je bila okej. Zasto sam otisla... cist radi dogadjaja...

Najsmjesnije mi je fakat... ono... oni pocnu vikat... 'oooo ooooo' a raja ko ovce za njima ponavljaju... al ajd...

Na pocetku kao da su se usrali od straha pa sve neke laganice pjevali... gledam raju oko sebe... pola ih zijeva...
Onda dodje pauza... nekih 20 minuta.. sta su radili... trijeznili Tifu? Dunno...

Al sve u svemu... bilo je daleko ispod mojih ocekivanja...