...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

ponedjeljak, 28.07.2008.

Nijedan nije ti bio ni blizu niti će ko,a ja sam sa svakim otisla predaleko,al ne stignes nigdje kada te slome i sruse ti sve,leti dalje sam dolje ne gledaj ,ne



Evo da i ja napisem post...
Prvo da cestitam mom Marku rodjendan..pa marec sve najnajbolje i da ti se sve zelje ostvare...a znam ja te tvoje zelje..hehe...xP

Kao uvijek na 28. i danas moram post napisat,mislim ne moram al eto..napisa ga je i moja Amore al cudno nije se sitio ni spomenit,...niti slova jednog jedinog o danasnjem danu al nema veze...Neka
Opet ja sa svojim pocinjem,prije 7 miseci sam upoznala osobu koja je totalno prominila moj zivot..i naravno cesto se zapitam sta bi bez njega... al eto..
Uglavnom,ono sta se odavno zna..Volim ga najvise..
A evo potrudila sam se napisati neke razloge,tj.dosta njih zasto ga volim...hehe xP
Volim svoju ljubav :
1.jer me voli najvise na svitu
2.jer mi uvijek pruzi ruku
3.zato sto se voli svađat samnom
4.jer je on moja mala maza
5.zato sto je tuzan kad sam ja tuzna,sretan kad sam ja sretna
6.jer mi cini zivot punom ljepsim
7.zato sto ne znam sta bi bez njega
8.zato sto me nagrca vode svaki put kad se kupamo
9.jer me ljubi njezno
10.zato sto ne moze otic spavat dok ja ne spavam
11.jer tvrdi da ne slusa cajke
12.jer me zove ljubavi
13.zato sto je on moj zivot
14.zato sto nikad nije ozbiljan
15.sve svaca kao salu
16.jer voli pricat dok se tusira
17.jer nekad na msn-u drzi sliku ,,Solina maza''
18.zato sto je on moja ljubav
19.jer je uvijek tu kad je tesko
20.zato sto tvrdi da ima pivski stomak
21.zato sto mu moram posuđivat lovu
22.jer obozava pivu
23.jer me grli najsnaznije
24.jer mora uvijek bit u pravu
25.zato sto mrzi dinamo
26.jer voli dirat di ne smi
27.zato sto mrzi svoju frizuru
28.jer u svakoj poruci napise ,,Volim te''
29.zato sto je nasa najkraca svađa trajala 2 minute
30.jer imam njegovih slika vise nego svojih
31.zato sto sam ga upoznala preko msn-a
32.jer je mislio da za Bozic (( 07 )) nece dobit nista
33.zato sto sam ja njegovo sunce
34.jer me voli iznenađivat
35.jer je moj najbolji prijatelj
36.jer ne mogu zamislit zivot bez njega
37.zato sto mrzi kad imam nalakirane nokte
38.zato sto mu je jako stalo do mene
39.zato sto mi je reka ,,Volim te '' drugi dan nakon sto me doda na msn-u
40.jer je uvijek tu kad ga trebam
41.jer se ljuti bezveze
42.jer se samnom cesto posvađa zbog gluposti
43.zato sto sam ja njegova mala
44.zato sto je drukciji od drugih
45.jer je on moj mali anđeo
46.jer zeli samnom ic bilo di
47.zato sto se jako voli mazit
48.zato sto nije moga skinit moj prsten
49.jer mi je ukra šorc
50.jer me tira da se slikajem
51.zato sto mi kupuje mediće
52.jer je on moj maji
53.jer mu moram vadit bodlje od jezeva
54.zato sto se kraj njega osjecam najsigurnije
55.zato sto obozavam njegov osmijeh
56.zato sto mi grije ruke
57.jer obozavam njegove oći
58.zato sto je poseban
59.zato sto voli vikat
60.jer me razumije
61.zato sto mi uvijek brise suze
62.jer me uvijek podrzava
63.jer ima veliko srce
64.jer zna dan ucinit ljepsim
65.jer mijenja misljenja svakih 5 minuta
66.jer ima nježne i tople ruke
67.zato sto je uvijek tu u dobru i zlu
68.jer je pravi prijatelj u kriznim situacijama
69.jer me trpi
70.jer me voli i kada to nisam zasluzila
71.jer se kraj njega nikad ne osjecam usamljeno
72.zato sto bi zbog mene skinuo svaku zvijezdu s neba
73.jer u njega mozes imat povjerenja
74.jer me voli zbog toga sto jesam
75.jer s njim nikad ne znas na cemu si XD
76.jer je uvijek iskren
77.zato sto tvrdi da ce se on UDAT za mene
78.jer mora procitat sve moje poruke
79.jer me cvrsto drzi za ruku
80.zato sto se uz njega nicega ne bojim
81.jer mi je totalno sladak s naocalama
82.jer pravi face pred kamerom
83.jer se voli beljit
84.zato sto se ljuti kada mu kupim bon
85.jer me zove na kucni u 11 navecer kad iskljucim mobitel
86.zato sto obozava moju kosu
87.jer je on moje najbolje od svega
88.jer mi on uvijek daje snagu za naprijed
89.jer mu je svaka druga rijec ,,Volim te ''
90.zato sto obozava vrtit moju kosu
91.jer bi me ubija da se osisam
92.zato sto me nekad zovne ,,Marina''
93.jer mrzim kad mu nestane baterije na mobitelu
94.jer se samnom dopisiva u svako doba dana i noci
95.jer me nikad ne zaboravlja
96.zato sto uvijek misli na mene
97.jer mi fali i kad je samnom
98.jer se ljuti na mene kad mu ne kazem ,,Volim te '' XD
99.jer mu moj osmijeh puno znaci
100.i volim ga najvise jer me zna i jos je uvijek pored mene

i eto to bi bilo od mene sve u postu ...a ostalo cu mu ja sama rec..
Photobucket
.......................
ostalo nista posebno..Jos nisam odradila praksu ..i ko zna kad cu ..ko zna kad ce me ona zvat..ma ...sad kad me sutra zovne XD
Evo jos misec dana i opet u skolu..ajme meni samo ne to ...vec po lita proslo..tako brzo..a dobro uvijek ono sto je lijepo kratko traje..cast iznimcima XD
Neznam sta bi pisala..ne da mi se nista..
pa za kraj pozdravljam :
Moju ljubav...Manijaka..cerek
My special amore Pavica cereknaughty
Brunu koji jedva ceka doc vamo i najest se u mene XD partysmokin
Mog najdrazeg golmana i najdrazeg rođu Misa fino
mog profesionalnog nogometasa Dinku kojem moram kupit 8 piva party
Zemu,Juru,Seku moje ljubavi Katu...i eto neznam koga jos..koga sam zaboravila sorry nije namjerno nego mi se ne da mislit XD



| End of... (28) | all hope | # |

nedjelja, 20.07.2008.

...vilo moja ti si moj san,ti si moj san,al lagje bilo bi da si tuja mi da te ne poznan da te ne znan..


Vilo moja

Skoro saki put
kad se mi pogjedamo
ti i ne odzdraviš
ko da se ne poznamo
A da mi te k sebi zvat
kad ćeš zaspat
prvo sna da ti rečen
da volin te još.

Vilo moja
ti si moj san, ti si moj san,
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan.
Photobucket
Evo dosa i taj dan ...prosle godine , tocno na ovaj dan 20.7.upoznala sam osobu za koju nikad nisam mislila da cu bit tako dobras njom..da cu svasta proc s njom i na kraju se cak i udaljit..
Jednom sam dosla do jednog bloga dviju zenski i bila mi je zelja upoznat ih .. nije mi ni na kraj pameti bilo da ce se to dogodit..i prosle godine na proslavi Sv.Margarite u Bristu upoznala sam nju,Insy...taj dan nikad necu zaboravit..odma smo se sprijateljile..zenska mi se odma svidila..bilo mi je malo tesko kad smo se tada rastajale al znala sam da cu je brzo vidit..
I tog lita smo bile nerazdvojne..bilo mi je super ...Insy mi je postala jedna od najboljih prijateljica...Bilo mi je tesko kad je pocela skola jer su svi isli na razlicitu stranu od mene,ja sam tila s njima al tu di su oni bili nije bilo ono sto sam ja tila upisati..jedva su me nagovorili da ostanem tu di jesam..i kasnije se Insy pribacila u moju skolu..sicam se kad me nazvala na mobitel..bilo je to kraj lita..pitala me sve vezano za skolu,i rekla da nikom jos ne kazem ... hehe... taj trenutak je bio tako..nikad ga necu zaboravit,..odma sam se drugacije osjecala..bilo mi je super...jer mislila sam da cu se odaljit od nje,a stvarno mi je bilo stalo do nje..
I tako smo isle zajedno u skolu..sve je bilo super...i onda se odjednom sve pocelo raspadat...ja sam se pocela zatvarati u sebi,i bilo je jako tesko .... i onda sam postala jakok cudna prema njoj..jedno vrime uopce nismo pricale..bilo je uzasno...i onda opet malo pricale pa ne pricale XD
Uglavnom,niti jednog jedinog trena ne zalim sto sam je upoznala..zenska ima svojim mana i vrilina XD
Volim ja nju iz punoooo razloga....
-jer se s njom uvijek mogu smijat
-Uvijek je tu kada treba podrska..kada treba pomoci..uvijek je tu..
- jer je drugacija od drugih.. (( Insy sicas se zadnjih dana skole kad si glumila da ti je zima kad je na vrucina bila pa se onaj lik smija XD hehe ))
- jer ima nekako cudan smisao za humor XD
-zato sto ima najvedriji osmijeh
-jer biljezi dane na kalendaru kad se upalilo zeleno svjetlo XD
-zato sto digne nos kad joj nije nesto po volji XD
-jer ne voli rozu boju a nosi roze majice (( isto ko ja XD ))
-jer se uvijek najglasnije smije
-jer uvijek izmisli neki svoj cudan ples pa plese po skoli
-jer uvijek pojede sve kolace XD
-jer voli pjevat "Pojest cu sve kolacice"
-zato sto mi dopusta svaki put kad dođe u mene da joj pravim frizuru
-jer joj ja bojam kosu XD (( Insy khm... haha ))
-obozava ici na tjelesi
-Voli biti u skoli
-jer ovo lito zarađuje lako lovu a nista ne radi
-jer je u busu uvijek najglasnija XD
-zato sto jako voli put od drvenika do zaostroga (( haha Insy ,Insy ))
-kaze da je na dijeti,a pojede mi cili Twix
-jer joj je drago kad ne stigne na bus
-zato sto voli nositi stiklice
-jer su joj moje majice veštice XD
-zato sto se moram pravit da je u pravu cak i kad nije
-jer voli samnom pravit kolace (( iz posebnog razloga))
..i tako dalje..ima jos jako puno razloga... Inace bilo ih je i napisano puno pa se pukim slucajem post nije sacuva grrrr...
Eto nadam se da cemo Insy i ja jos dugooo ostat prijateljice i naravno prezivit svaku svađu ,sta li je vec...
I eto to bi bilo sve od mene..
i naravno Insy ...
Ni vatre ni vode ne boj se
kada te slome samo sklopi
oci zovi me..

Photobucket
-



| End of... (15) | all hope | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>