...moji najdraži...


...Djuka...
Photobucket
..moje najdraze..moj mužić =)
..moj veliki oslonac,osoba koja će uvik bit tu..uvik spreman na zajebanciju..ma jednostavno legenda,moj mali faker i jebać veliki .. hehe..
.........................

...Miskoboy...
Photobucket
...moj najdraži rođo.. ee jedina osoba koja mene stvarno poznaje..zajebant teški xD
Ma jednostavno čudo od osobe xD
.........................
...Dinko...
Photobucket
..e legenda živa..Ja nisam vidila luđeg čovika (( u pozitinom smislu naravno))...Stvarno pravi prijatelj.. a jadan neznam kako me uspijeva trpit xD...pogotovo liti.. hehe.. Al stvarno svaka pohvala,to je legenda od čovika..
.............................
...Anchi...
Photobucket
..evo prva zenska na ovom popisu..hehe..Anci je jedna super osoba koju bi svak pozelio za prijateljicu.. ona je meni puno pomogla i nikad joj necu moc bit dovoljno zahvalna sto je imam..

...ostalo...=)


Moje najdraže-moj mužić i ja =)
Photobucket

Ja ne mogu drugo nego da ga volin =)
Photobucket

Malo mi je jedan zivot s tobon =)
Photobucket

Tu je naravno i "strast" prema autima..joooj
Photobucket

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (12)
Rujan 2007 (9)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (13)
Svibanj 2007 (11)
Travanj 2007 (15)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...o meni...


Photobucket

Ime
...Marina...

Nadimak
...Sole...

Rođena
...17.6.'92...

Škola
...frizerska...

Volim
...sve što vole mladi,svoje prijatelje najviše,
dobru zajebanciju,slušat muziku...

Ne volim
...dvoličnost,laž,školu...

Slusam
...uglavnom sve i svasta...

Msn
m_sole_15@hotmail.com

Photobucket

...blogovi koje posjećujem...


Jure
Sole & Manijak
Pavić
Mish & Mistermp3
Pikovci


..jedna zakon pjesma.. tekst sve govori..
...SADA ZNAM...
Ipak jos stoji odraz tvoj u sobi tvoji mirisi,srce nece da se smiri hoce da ti oprosti,danima sam davala ljubav,poljupce i sne,na kraju ostalo je more da na tebe seca me!
Mol jos trazim tragove koji vode do tebe,al neznam gde da trazim noci vrele kriju te.Znam da leto tam na mene mirisima podseca vrati se trebas me jer ja to osecam kada shvatim da jos uvek te volim ja znam da kasno je da vratis se !
REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim!
Reci gde da nadjem mir bez tvojih dodira gde da dane provodim sa vlaznim ocima. Znas da jos uvek cuvam taj osecaj u grudima molim te vrati se jer ti si moja sudbina.
Jos uvek neznam da li zelis da vratis se ja jos uvek vilim te jer srce boli me zauvek cekacu te na posteledjoj stranici zivota, i kada nestanu sve lepe stvari ,kada srce ostari,postojace neko ko nikada nece moci da zaboravi sve nase dane,suze,i poljupce i kada prvi put rekao si da volis me!

REF:
Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim, sada znam da te trebam sada znam da te volim kada unapred gledam bez tebe ja nepostojim! Sada znam da te trebam, sada znam da te volim, i kada unapred gledam bez tebe ja ne postojim!

utorak, 25.03.2008.

...I will be right here waiting for you ...


Richard Marx-Right here waiting

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

Volim te Buraz =)

Photobucket

Svaka rijeć podsjeća na tebe...tiho se budim,a sanjam da ne poludim...nitko i ništa sam bez tebe...sve drugo je bol...

Photobucket
Znate kada vam neki ljudi znaće sve u životu...i oni to znaju...a na kraju opet sve pokvare...razočaraju vas...neće da se potrude vratiti na nešto staro,nemoguće na isto,al bar približno tome...al ne...oni se ne trude..njih nije ni briga....sada kad imaju nove prijatelje zaboravljaju na one stare..na one koji su uvijek bili tu kada im je trebao zagrljaj...al neka...s vremenom će sve shvatiti...ali tada će biti kasno..Ne zanima me kako se oni osjećaju...ljudi se mijenjaju..pa tako i ja..nije me briga..Imam buraza...volim ga...voli on mene...to mi je dovoljno...više me nije briga za nikoga..OSIM za one ljude,a znaju oni koji su,kojima je stalo do mene isto kao meni do njima...takvih je jako malo...al oni znaju da sam ja uvijek tu...ja znam da oni nikad neće iznevjeriti..jer to je pravi prijatelj...
Al eto...neću ja o nikome ništa govorit...taj ko je zaboravio na stare prijatelje,zaboravio je...taj kome je trebao zagrljaj ima zagrljaj nekog drugogo prijatelja sada...al doće vrijeme kada će te osobe moliti za oprost,i kada će mene kriviti da se ja neznam javit,kakva sam ja...E tada se trebaju zapitati...ja ću im reći da se zapitaju...
Uglavnom,briga me..
Vi koji ste pravi prijatelji,znate da ste pravi priajtelji...vama hvala..
a vi koji to više niste.....
Pozdrav mom Burazu kojeg volim najviše na svitu...koji je jedna od rijetkih osoba koja neće iznevjeriti ni razočarati...Isto tako pozdrav mom najdražem rođi,Paviću,Dully,Kati,Anchi...i tako nekoj ekipi,znat će oni koji su...oni koji su prijatelji...
Photobucket

Kad mi dodjes ti

Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

Ref.
A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi

Ref.
Photobucket

Bila sam u Pločama,meni je bilo super....nek sam ja vidila koga sam tila vidit,hehe =)
tila bi pozdravit ponovo,Pavića,Miša,Mony,
Buby,MARTINU ((naglašavam,znaće zašto,hehe)),
Niku,Canu,Ivonu,Anku,Renatu..ako sam koga zaboravila
nek se ne ljuti...
Evo i neke slike

Photobucket
Miš i Pavić......bilo je bolno,...hehe

Photobucket
Pavić,ja i Miš =)

Photobucket
Mony,Pavić,Miš,Insy,Nike,ja

Photobucket
Mony i Pavić =)

Photobucket
Miš i ja =)

Photobucket
Izvidnica



| End of... (172) | all hope | # |

nedjelja, 23.03.2008.

...Sretan rođendan Mario... =)


Photobucket

Evo prva godina da ja pišem post za rođendan mom Paviću... =)
Kao što većina zna,mi smo se upoznali ovoga lita....da sad opet ne prepričavam istu priču...uspili smo ostat prijatelji...i to jako dobri prijatelji..
Pa što reći o njemu..On je jedna jako pozitivna osoba koja uvijek pokušava sve gledati s pozitivne strane i to nas mogla bi reć uči...Jako je dobar,obožavam ga..on je osoba koja nema niti jednu jedinu manu..savršen je i virujem da bi svak poželio takvog prijatelja..On je osoba na koju se stvarno možeš oslonit,možeš uvik računat na njega,uvijek će biti tu kada treba pomoć,kada treba rame za plakanje..
Uvijek me zna nasmijati,razveseliti..reći neku toplu rijeć..Jednostavno ga se mora voljeti..
Pa šta reći...Mario,želim ti sve,sve,sve najbolje....da doživiš još sto godina (( ne smiji se sada ))...želim ti puno sreće,ljubavi,zdravlja...ma svega što poželiš..
Inače ne znam baš pisat ovako neke posteve za rođendan,al trudim se koliko mogu...ako budem imala još šta za na dotat,nadodat ću...a ja ću tebi osobno reć još punoooo toga...eto pa još jednom SRETAN ROĐENDAN =)
I ono što voliš kad kažem...Voli te Sole =) hehe...



| End of... (47) | all hope | # |

utorak, 11.03.2008.

...a morala sam se i ja vratit u blogerske vode..


Photobucket
...evo ovaj post neće bit onako na brzinu kao onaj zadnji..
U mene kak uvijek svega novog,al se meni ne da o tome pisat...

U školi dobro...neki dan je neko wc zapalija...eh...a to je ipak škola u Makarskoj..
Iz mog razreda pola ih ima preisključenje,Pjero je dobio postupak za isključenje.kmeeeee...
Mislim da ću litnju praksu radit u Gracu...bolje to,nego da moran svaki dan ić u Makarsku,i ovako mi je navrh glave...
Još nekoliko dana pa praznici,napokon,ne mogu dočekat da se bar malo riješim ove škole,više mi je....uf..

Moram spomenit svog bracu koji mi dolazi svaki vikend =)
A to je osoba koju jedino možeš volit,ništa drugo...Nagovorija me da mu pišem post,pa ako van se da otiđite do njegovog bloga

Da pozdravim i Pikovce....I sve ostale koji me znaju..one koji neće da mi se jave...pa sada ispada da se ja njima ne želim javit,da sam ja njih zaboravila..al nek im bude,žao mi je što je tako al eto..znat će oni koji su..

14.03 mi je godina dana bloga,već znam da mi se tada neće dat pisat post,pa sada da to samo spomenem e...hehe..
I još sretan imendan svima kojima je sutra,posebno sretan imendan Bernardu... =)

I eto to bi bilo sve od mene...

Photobucket
I jedna pisma za kraj:

Tebe je lako voljeti

Volim tvoj smijeh
kad u oku, zlatnik koralj imas
o, zar je grijeh
sto ponekad dok te gledam
zamisljam da te skidam

Sve je tako jednostavno
kao more, dan i noc
dok uz mene se privijas mazno
znam ljubav je to, ljubav je to

Ref.
Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
i svaki tren sa tobom
je nebeski dar

Tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom na svijetu
nije bilo lakse reci, volim te

I kad me ne diras
kolas mi kroz vene
i kao neka plava rijeka, sva
strujis, strujis kroz mene

Ref.

Photobucket



| End of... (68) | all hope | # |

četvrtak, 06.03.2008.

evo pošto nekima nije jasno zašto nema posteva u mene već duže vrime...pa bio bi i red da napišem nešto..
inače ovo pišem iz škole,na informatici sam tako da trebam bit brza..hehe...
pa vako...kao što vidite Pavić mi je napravio opet novu pozadinu...koja mi je opet Zakooooooon.....ajme Paviću hvala ti...sviđa mi se neopisivo...

u mene nema ništa posebno novoga...khm...
ja sam super...braco mi dolazi svaku subotu... =) zato sam jako happy...
e još da su mi tu moji Pikovci...eeeeee...
Pa ovim putem pozdrav veliki svima njima...vidit ćemo se mi brzo..

a evo sad pošto Pavić već duže vrime traži da mu objasnim razlog zbog kojeg je meni nadimak Sole...pa vako...dok sam trenirala košarku...od početka sam sve radila sama i super mi je išlo i sve to...bla,bla,bla...neman sad vrimena pojedinosti govorit,hehe...pa sam zbog toga igrala za Dubrovnik,prvu ligu u Hrvatskoj....pa sam zato na treningu jednom dobila nadimak Sole...neznam ni ja pravu "poentu" toga al eto..hehe...eto Paviću ukratko ...hehe... =)
eto neznam šta bi više pisala....svakako će mi sad zvonit...

pa eto još jednom pozdrav veliki mojim Pikovcima...mom najdražem braci...
pozdrav Zemi...
Mariji...Tini...e zamalo da nisam zaboravila Ivoni...hehe
eto ljudi moji...
komentiram ja vama svima...a i napisat ću opet novi post...za koji dan...hehe
=)



| End of... (10) | all hope | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>